6 مفید کلاس درباره هپی چیر That you'll همیشه به یاد داشته باشید

ابعاد مبل هپی چیر مخمل خاکسری به طول 110 سانتیمتر و عرض 110 سانتیمتر با ارتفاع 120 سانتیمتر و وزن بسته بندی 7

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ابعاد مبل هپی چیر مخمل خاکسری به طول 110 سانتیمتر و عرض 110 سانتیمتر با ارتفاع 120 سانتیمتر و وزن بسته بندی 7 کیلو گرم با تحمل وزن 180 کیلو گرم میباشد . مزیت های مبلمان شنی ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، تبدیل مبل شنی به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل شنی با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد . قیمت درج شده فروش یونولیت خرد شده برای هر 1 کیلو گرم میباشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای این محصول بسیار مطلوب می باشد و شما به راحتی می توانید آن را حمل وجا به جا نمایید .

اگر شما یک هپی چیر گرد و تک نفره را انتخاب کرده باشید می توانید مشاهده نمایید که این محصولات دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای هستند و شرکت های سازنده سعی می کنندتا این هپی چیر ها را به گونه ای طراحی کنند که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن با هر بار نشستن بر روی این محصولات نرمی و راحتی را حس کنید. به همین خاطر، توصیه می شود که قبل از خرید مبل شنی اینتکس بزرگ، در مورد ویژگی های مبل شنی دقت بیشتری داشته باشید و فقط با دید اقتصادی به این مبل ها نگاه نکنید. بسیار مهم است که دوخت ها دو برابر و یکنواخت باشند ، در حالی که لبه های تمام عناصر نساجی (برش ها) که برای تولید بین بگ ها استفاده می شود ، بنابراین از پارچه پوشیدن جلوگیری می کند و کیفیت بالای محصول را تضمین می کند. دارا بودن این جیب قطعا یک مزیت عالی به شمار می رود به این صورت که شما می توانید در هنگام استفاده و نشستن بر روی هپی چیر به سادگی هر چه تمام تر وسایل اضفی خود را در داخل این محفظه قرار داده و نگران گم شدن آن ها نباشید. تولید کنندگان مبل های هپی چیر ، مبل شنی ، مبل بین بگ در این مرکز پخش سعی بر این دارند تا برای ساخته شدن مبلمان ها از بهترین مارک و بهترین برند شناخته شده انواع چرم , مخمل ، پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر در بازار استفاده کنند تا به دوام و طول عمر محصول بیفزاید و از رضایت کامل خریداران محترم اطمینان را حاصل نماید ، در بسیاری از اماکن مانند کافی شاپ ها ، شرکت های بزرگ تجاری ، گیم نت ها , ویلا های شخصی و عمومی , منازل شخصی ، عکاسی های کودکان و بزرگسالان , میتوانید از انواع صندلی های شنی با رنگ های مختلف بهره ببرید و یک فضای جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرده و دکوراسیون مورد نظر خود را بسازید .

مواد داخل مبل شنی از گرانول فومی به شکل ساچمه ای است که از طریق یک دریچه که در زیر مبل قرار دارد و به وسیله زیب باز و بسته میشود کاملا پر شده و راحتی و نرمی لازم را دارد. از این رو می تواند با دوام بالا در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی مبل شنی را می توان برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. همان طور که می دانید این روز ها برای نشستن و استراحت کردن در داخل منزل ، محیط کار و هر فضای دیگری چندین پیشنهاد برای شما وجود دارد. پس شما می توانید از این مبل ها برای استراحت، نشستن و مطالعه کردن و یا بازی کردن با کودکان خودتان استفاده کنید. انواع هپی چیر یا بین بگ یا مبل شنی به گونهای طراحی میشود که نهایت راحتی را برای کاربر داشته باشد، از این مبل راحتی برای تماشای تلویزیون، استراحت و چرت روزانه، گیمینگ یا حتی برای مدت زمانهای طولانی استفاده میشود.

اینتکس ایران نمایندگی اصلی و مرکزی و اولین فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران با بیش از ۵۰۰۰ مدل از انواع تخت و تشک های بادی و انواع قایق بادی و استخر پیش ساخته و انواع استخر بادی کودک و کاناپه های بادی تخت شو ارزان قیمت با انواع مبل شنی و بین بگ و هپی چیر در تنها فروشگاه اینتکس در ایران ، بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش را از ما بخواهید. علاوه بر پذیرایی می توانید از این هپی چیر بزرگسال اینتکس در اتاق های خواب و همچنین به عنوان صندلی گیمینگ نیز استفاده کنید و کافه ها و سالن های آرایشی و گیم نت ها از دیگر درخواست کنندگان این محصول به حساب می آیند . داشتن ظاهر زیبا و شیک و همچنین رنگبندی در این نوع از محصولات می تواند تمامی سلیقه ها را در بر گیرد تا هر خریدار بتواند با سلیقه ای که دارد، حتی مبل های شنی خود را با دکور خانه و یا محل کار هماهنگ کند . با این حال فاکتورهای مختلف دیگری نیز در تعیین قیمت مبل شنی بزرگ تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت مبل های شنی اشاره کرد. در حال حاضر، فروشگاه های مختلفی در حوزه فروش انواع مبل شنی یک نفره و دو نفره فعال اند. Th is data h᠎as  been gen᠎erated by ᠎GSA Cont​en t ​Ge᠎nerator  DEMO.

آخرین مطالب