8 دستورالعمل درباره جکوزی بادی Meant To Be شکسته

چشمانداز شیراز بهخصوص دروازه قرآن از فراز این پارک بسیار دیدنیست. شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

چشمانداز شیراز بهخصوص دروازه قرآن از فراز این پارک بسیار دیدنیست. شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی معروف شیراز مثل حافظیه شیراز و باغ دلگشا شیراز دارد. جکوزی بادی ویلا و باغ بزرگسال می تواند با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. با توجه به ابعاد و حجم داخلی امکان جای دادن 778 لیتر آب در این جکوزی فراهم خواهد بود. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است. جکوزی بادی پرتابل بست وی با طراحی بدنه مربعی یکی دیگر از مدل های تولید شده از جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد .

جکوزی بادی دارای 4 جت بسیار قوی بوده که از قسمت پشت جکوزی آب را با فشار قابل تنظیم به پشت شخص میزند و کیفیت ماساژ را بالا میبرد . جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. خرید جکوزی بادی ، خرید جکوزی پیش ساخته ، قیمت جکوزی بادی و قیمت جکوزی پیش ساخته بادی ، فروش انواع جکوزی بادی و خرید اینترنتی جکوزی بادی پرتابل با گرم کن و تصفیه کن در فروشگاه و نمایندگی محصولات بادی در ایران. پمپ،عمل تصفیه و گرم کردن آب را تا ۴۲ درجه سانتیگراد انجام میدهد. از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد .

جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس را بر روی زمین های صاف و در مکان های کم جا و کوچک میتوان نصب و راه اندازی کرد و نیاز به حفاری و کندن زمین ندارد . جادهٔ تندرستی این مجموعه به طول ۳٬۰۰۰ متر است که زمینهای گلف را نیز در بر میگیرد. جنس کف جکوزی بادی پیش ساخته از فوم بسیار نرم تولید شده و باعث نرم شدن قسمت کف جکوزی میشود که در استفاده طولانی مدت از جکوزی بادی احساس خستگی نکنید . در ایران این نوع وان­ها، با همان برند جکوزی شناخته می­شوند. قیمت جکوزی بادی نسبت به سایر نوع های دیگر (سیمانی، بتنی و سرامیکی) که باید ساخته و راه اندازی شوند مناسب تر است و براحتی نیز قابل حمل و نقل و نصب و جمع آوری میباشند، پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به این نوع جکوزی های پیش ساخته دارید آن را از شرکت معتبر اینتکس و بست وی تهیه نمایید و به مارک های متفرقه در بازار توجهی نداشته باشید. به همین دلیل انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی وارد بازار شدند که فرآیند نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و کوتاه است. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. Th is a rticle was w ritt en with GSA C ontent G​ener ator Demover᠎sion.

جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید. بنابراین پس از این مرحله از ماساژ، به سادگی از دمندههای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع استفاده کنید تا کل جکوزی را به یک وان پر از فوم تبدیل کنید. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژدادن عضله های مختلف بدن بکار می رود.از جکوزی به منظور رفع خستگی وماساژدادن آبی استفاده می شود ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار موثر در رفع درد عضلات مفاصل واستخوان میباشد. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن