آنچه همه باید درباره بین بگ بدانند

در ادامه می خواهیم بین بگ ها را بیشتر بشناسیم و بدانیم از چه اجزایی ساخته می شوند. همان گونه که می دانید از ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ادامه می خواهیم بین بگ ها را بیشتر بشناسیم و بدانیم از چه اجزایی ساخته می شوند. همان گونه که می دانید از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کیفیت و برند و جنس محصول در میزان هزینه ای است که شما برای خرید آن در نظر گرفته اید. به عنوان مثال نمایندگی های معتبر، گارانتی ارائه می دهند که این ضمانتنامه نشان از کیفیت بالای محصول نهایی و خدمات پس از خرید است. مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. این کالا در ایران با نام مبل شنی یا مبل شادی نیز شناخته میشود، در این نوع از مبلها از کلاف چوبی استفاده نمیشود و متریال بهکار رفته در آن شامل پارچه، آستر و پلیاستایرن است. در این بخش از پست با نکات طلایی که در خرید بین بگ به شما کمک می کند خواهیم بود. تیم گرین لیست امیدوار است راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی رضایت بخش به شما کمک کرده باشد. آیا به دنبال مبلی هستید که وقتی شما روی آن دراز می کشید نرم و راحت باشد ؟ This c᠎onte nt has  be en gener᠎ated wi th the help of G​SA  Content Ge ne rato r DE MO .

بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد . همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد این محصول از ابعاد گوناگونی برخوردار است و شما با در نظر گرفتن این موضوع که قصد خرید بین بگ را برای افراد بزرگسال می خواهید یا برای کودکان می توانید ابعاد آن را تعیین کنید و همین طور با در نظر گرفتن فضای محیطی که قصد قرار دادن آن را دارید می توانید اندازه ی آن را انتخاب نمایید. اغلب داخل این مبل ها از الیاف مصنوعی و با یونولیت پر می شود و در این راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که جنس مواد داخلی می تواند بر روی قیمت محصول تاثیر زیادی بگذارد. این ریزدانه ها اغلب از موادی مانند گرانول و یونولیت ساخته می شوند چون نرم و لطیف و همچنین سبک هستند.

بین بگ ها یا مبل های شنی در واقع نوعی از مبل های راحتی هستند که اغلب از سه لایه پوسته، آستر و ریز دانه های سبک شن مانند تشکیل شده اند. اغلب جنس مواد داخلی از یونولیت می باشد. بایگانیشده از اصلی در ۱۵ اوت ۲۰۱۸. خوب است به این نکته اشاره کنیم که پاف، مکمل خوبی برای بین بگ است؛ به گونهای که برخی افراد ترجیح میدهند تا در هنگام لم دادن روی نیمکت، پای خود را بر روی یک پاف قرار دهند. از بین بگهای کوچک میتوان بهعنوان پاف استفاده کرد و برای قرار دادن پاها هنگام نشستن روی مبل از آنها بهره برد. مردم عادی و عشایر ایل هزاره بیشتر به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند و بزرگان و تشمالان آنها در دوران زندیه و قاجار در پشتکوه جزو شورای پنج نفره پشتکوه و جزو سه ایل قدرتمند در پشتکوه بوده اند و عالیجاه سر تشمال میر مظفر ارکوازی ریاست کل ایل ارکوازی در زمان حکومت صفویه و افشاریه (۱۱۷۶-۱۱۳۴ ه ق ) بوده و همچنین بزرگ مناطق شمالی پشتکوه بوده است. در دانشنامه ایرانیکا، ایل ارکوازی را به همراه بقیه ایلات استان ایلام در قسمت ایلات کُرد آوردهاست. باید توجه داشته باشید که این نوع پارچه ها به گونه ای هستند که هنگام نشستن فرد روی آن قسمت های خالی روی آن فرد قرار می گیرد . Po᠎st h as  be en generated with G᠎SA Conte nt G en᠎erator Dem oversi on.

رویه بین بگ یکی دیگر از اجزای مهم آن است که در دو نوع پارچه و چرم عرضه میشود. شاید به دلیل ابعاد بزرگی که بین بگ ها دارند برخی از افراد فک کنند که این مبل ها از وزن خیلی زیادی برخوردار هستند ولی به دلیل مواد داخلی آن که بیشتر از یونولیت می باشد وزن یک نفره های آن ما بین 3 تا 6 کیلوگرم متغیر است و وزن دو نفره ی آن در بین 5 تا 8 کیلوگرم می باشد. انتخاب مبل شنی با کیفیت یکی مشکلات افراد در خرید آن است چرا که بسیاری از افراد به کیفیت دوخت آن مدل دقت نکرده و در خرید آن عجله می کنند . دقت کنید کیفیت یونولیت نقش مهمی در کیفیت صندلی و طول عمر آن ایفا می کند. باید دقت نمایید جنسی را که برای مبل خود انتخاب می کنید بسیار مقاوم در برابر فشار و سایش باشد و از همه مهم تر ضد تعریق و ضد آب باشد. بین بگ های تولید شده از یونولیت وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی قابل جابجایی هستند. یکی از قوی ترین الیاف و نسبتاً مقرون به صرفه و برای مبلمان داخلی و خارجی قابل استفاده است. ۱۶-طایفه مومه:طایفه مومه از طوایف ارکوازی پایین میباشد و در دهستان چم ژیه منجمله بوده و جمعیت بالایی از آن در ایلام و دهستان چم ژیهمی باشد و از سه روستای برج علی و چغا علی و چم ژیه و از دو تیره ۱-صیاد چم ژیه و ۲-نظری در برج علی و چغا علی تشکیل شده است.

آخرین مطالب