به وزن قایق بادی توجه کنید

نمایندگی موتور قایق بادی بنزینی 2.5 اسب به بالا اینتکس ntexشرکت اینتکس INTEX بزرگترین شرکتی است که در زمینه ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی موتور قایق بادی بنزینی 2.5 اسب به بالا اینتکس ntexشرکت اینتکس INTEX بزرگترین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات بادی فعالیت می کند.تنوع تولید و کیفیت بالای محصولات این شرکت را ،به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده لوازم بادی ،آبی ،تفریحی ،کمپینگ و ورزشی قرار داده است. این قایق ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نمودهاند. 68324 بالای ارقام بارکد مشاهده کنید، قسمت های کناری کارتن بسته بندی شامل توضیحات درباره ی نحوه ی نگهداری و استفاده و همینطور ساختار آن می باشد، در یکی از طرف های کارتن قسمت های مختلف قایق بادی را با رسم نموداری روی تصویر نشان داده است. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق و رو به قایقخانه است، معمولاً کمی به سمت چپ در مقابل قایقخانه شنا میکند. در گذشته این مدل قایق بادی اینتکس با رنگ بدنه قهوه ای و کفی آبی رنگ تولید میشده و رنگ بدنه این قایق امروزه به طوسی تغییر یافته است، جلوی محصول مقداری پَهن تر بوده و به شکل بیضی طراحی شده است.

اگر دانش کافی در این زمینه ندارید فوراً قایق را به یک نمایندگی معتبر از برند تولید کنندهاش منتقل نمایید. این صفحه آخرینبار در ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۰۷:۱۵ ویرایش شدهاست. علاوه بر آنچه در این مطلب از سوی مینینیم عنوان شد شما باید هنگام خرید به مدل و برند تولید کننده شناور بادی نیز توجه کافی را معطوف نمایید. توصیه مینینیم به شما دوستان دریانورد این است که قایق را براساس حداکثر وزن قابل تحملش بارگیری نمایید. اتفاقا حمل قایق بادی هم آسان است و به راحتی میتوانید آن را جمع کنید و در صندوق بگذارید و در مقصد با یک تلمبه ساده یا برقی آن را باد و برقرار کنید. وسایل تیز و برنده به راحتی میتواند باعث ایجاد پارگی و نشتی در این محصولات گردد، همچنین از آنجایی که این محصولات دارای وزن کمی هستند، وزش شدید باد میتواند آنها را جابهجا نماید، از این رو نمیتوانید آنها را بدون لنگر در ساحل رها کنید.

​C on te nt h as be en c reat​ed wi​th the ​help of GSA C​onte᠎nt Gen᠎erator  D emover si on!

یادآوری این مورد هم لازم است که هر یک از دریچههای ورود باد دارای شمارهای مخصوص بر روی خود هستند که باید به ترتیب از آنها استفاده به عمل آید تا ظاهر قایق بادی شما به بهترین وجه ممکن شکل بگیرد. این را بدانید که قرار نیست همه دریچههای بادی قایق شما در قسمت جداره محصول تعبیه شوند گاهی ممکن است آنها در قسمت کف شناور قرار داده شوند. همیشه بعد از استفاده از قایق بادی آن را روی زمین رها نکنید و آن را درون کاور مخصوص خود قرار دهید، زیرا ممکن است اجسام روی زمین موجب سوراخ شدن آن شوند. دارای ابعادی به طول 390 سانتیمتر , عرض 190 سانتیمتر , ارتفاع 46 سانتیمتر و تحمل وزن 850 کیلو گرم را دارد . میزان وزن قابل تحمل قایق بادی خود را بررسی و ارزیابی کنید، هیچگاه بیش از توانش آن را بارگذاری نکنید. محل استفاده : قایق بادی را باید متناسب با فضایی که میخواهید استفاده کنید خریداری نمایید مثلا اگر میخواهید برای فرزند عزیزتان صرفا برای استخر قایق بادی بخرید تا روی آب بماند یا با آن در استخر بازی کنید یک قایق بادی ساده کافی است اما اگر قرار است در رودخانه کم عمق و آبندون ها از آن استفاده کنید باید کیفیت بهتری داشته باشد. ᠎Da᠎ta has  be en c re at ed by GSA Conte᠎nt G᠎en er᠎ator Dem​ov er​sion!

برخی دیگر از محصولات دارای ساختاری کشیده می باشند و می توانند در مسیر آب ها سرعت و شتاب بسیار زیادی داشته باشند. لازم به ذکر است که بین میزان تحمل وزن یک قایق با ظرفیت آن رابطهای مستقیم وجود دارد؛ به تعبیر دیگر هرچه تعداد ظرفیت نفری قایق شما بیشتر باشد به معنای این است که قدرت تحمل وزن حداکثری قایق نیز بیشتر خواهد بود. یکی از مزیتهای مهم قایق بادی این است که به راحتی میتوان آن را نصب و یا جمعآوری کرد. کدام عوامل بیشترین تاثیر را بر روی تعیین قیمت قایق بادی دارند؟ برای جمع آوری قایق بادی اکسکروشن ابتدا آنرا پس از استفاده به خوبی خشک کرده تا آب لجن نبندد و بدنه را بپوساند، سپس دریچه های باد پستونکی را باز کرده و دریچه های پیچی را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا باد از داخل آن خالی گردد. هیچ گاه بیش از ظرفیت اسمی و واقعی شناورتان، افراد را داخل آن جا ندهید. قایق مخصوص آبهای آرام به هیچ وجه نباید واژگون شود، همچنین باید قادر باشد تا در صورت سوراخ شدن ناخواسته، سرنشینان خود را به کنار آب حمل کند. پمپ بادی دستی دوبل بزرگ همراه محصولات بادی بصورت رایگان است که باد زدن را براحتی انجام میدهد، با استفاده از این پمپ بادی میتوانید اقدام به پُر کردن به صورتی که در ادامه گفته میشود نمایید، محفظه های بادی قایق شماره گذاری شده است و بهترین روش باد کردن آن به ترتیب شماره ها است، نازل متناسب با دریچه را به داخل محفظه بادی فرو کنید تا جایی که سوپاپ عدم بازگشت هوا کنار رفته و باد اجازه ورود به داخل قایق اینتکس پیدا کند، سپس با نیروی دست اقدام به باد زدن آن کنید، بعد از آنکه بخش مورد نظر باد زده شده درپوش محفظه بادی را به خوبی ببندید و کیپ کنید، به همین ترتیب بقیه محفظه های قایق را باد بزنید تا کل آن شکل بگیرد، نکته ای که در این زمینه مهم میباشد این است که از زیاد باد کردن خودداری کنید، زیرا که به بافت های داخلی آن آسیب میرساند، شما میتوانید با فشار دست میزان باد داخلی را بسنجید و تا جایی به پُر کردن ادامه دهید که بدنه آن منعطف باشد. ​C᠎on te​nt w as c​re ated with the  he lp ᠎of GSA Con te᠎nt Gen erat or ​DEMO .

آخرین مطالب