ده مستند درباره هپی چیر That will در واقع تغییر راه هپی چیر را میبینید

مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قسمت زیر مبل زیب را باز کرده و با ریختن آن به داخل مبل کاملا شکل اولیه را پیدا کند ، کارخانه تولید کننده مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ دانه یونولیت یا پودر یونولیتی صندلی شنی را به صورت اصلی و با بهترین مواد اولیه تولید میکند که باعث دوام بیشتر مواد یونولیتی میشود ، برای سفارش و یا خرید مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ و مواد یونولیتی خرد شده یا جهت شارژ مبلمان شنی در شرکت شاپ اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید . مبل های شنی کیسه ای هپی چیر چرم و پارچه ای در کارخانه بزرگ اینتکس لند در داخل ایران تولید می شوند که با خرید بهترین مواد اولیه مثل چرم و دانه یونولیت و توسط خیاطان ماهر و تیم کنترل کیفیت با تجربه تولید و ساخته می شوند که مراحل کنترل کیفی از ابتدای تایید لوازم اولیه ، حین تولید و تایید نهایی تحت نظر کارشناسان خواهد بود .

جنس مبل شنی از چیست؟ انواع مبلهای شنی زیادی با استانداردهای لازم طراحی شدهاند، که از استحکام و انعطافپذیری بالایی برخوردار هستند. پس میتوانید با پر کردن انواع مبلمان شنی آشنا شوید. پس از یک نشستن طولانی پشت میز کار، استفاده از صندلی بین بگ می تواند خستگی بسیار را از بین برده و به مراتب بازدهی را بیشتر خواهد کرد. بیشتر بین بگ های تولید شده در بازار ایران دارای رنگ های متنوع و زیبا هستند که این ویژگی باعث میشود شما به راحتی بین بگ ها و هپی چیر هارا با دکوراسیون داخلی خود ست کنید. ،راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده، ظاهری زیبا و کاملا شیک، تحمل وزن تا 200 کیلوگرم و قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده است. اکنون وقت آن رسیده که با ویژگیهای ظاهری بی نقص مبل شنی آشنا شوید. بین بگ با تمام انواع مبلمانی که تا کنون دیدهاید کاملا متفاوت است، و ظاهری جدید و به روز دارد؛ که شبیه هیچ یک از مبلمانی که در خانههایتان دارید نیست و طراحی آن شما را حیرتزده میکند. راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .  Th is con᠎te nt has be᠎en  done with t he help of GSA Con᠎tent Gen erator  Dem ov᠎er​sion.

سبک و قابل حمل و نقل توسط 1 نفر هستند . 2. مبلمان شنی به دلیل وزن سنگینتری که دارند و متریالی که درون آنها وجود دارد، نمیتوان گفت برای مسافرت قابل حمل نیست ولی حمل مبل بادی برای مسافرت آسانتر است. شما نیز به راحتی میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه اعضای خانوادتان، برای هر یک از آنها انواع بین بگ یا هپی چیر را در رنگبندیهای جذاب و بینظیر تهیه کنید. مزیت مبل های شنی به بین بگ ها این است که چون داخل آن ها از شن پر شده نیازی به شارژ شدن ساختار درونی شان نیست و آسیبی متوجه شان نمی شود در حالی که داخل بین بگ ها را پس از مدتی استفاده باید تعویض و شارژ کرد، دیگر آن که برای بین بگ ها نمی توان از رویه های چرمی استفاده کرد در حالی ک در مبل های هپی چیر این امکان وجود دارد .اکنون با توجه به نوع نیاز خود و محل و مورد نیاز مصرف می توانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

این مبل یا کاناپه های بادی هپی چیر با توجه به ظاهر خاصی که دارد به راحتی خود را از مبل های بادی و مبل های غیر بادی دیگر متمایز می کند . همانطور که در ابتدا ذکر شد، در انواع هپی چیر و بین بگ تولید شده، که تفاوت آنها تنها در مواد و متریال داخلی مبل و روکشی است که برای آن به کار میبرند. مقاومت و تحمل وزن بالایی دارند حتی در برابر بپر بپر کودکان بر روی آنها . تولید کننده مبل شنی اینتکس لند، پوسته و هم محتویات داخل مبلها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند به حدی که 150 تا 400 کیلوگرم تحمل وزن دارند ولی فقط اسم آنها متفاوت است که در حالت های نشسته، مبل لش، لشینگ و شکل لمی قابل استفاده هستند. 4. انواع مبل شنی به صورتی طراحی شدهاند که میتوانید آنها را به شکلهای گلابی و گردی شکل تغییر دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن