حذف کاناپه بادی به محض و برای همه

اول از همه میتوانند این کاناپهها را در هر محیطی که دوست دارند نصب کنند. فن آوری ها مبلمان از نسل جدید را ایجا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اول از همه میتوانند این کاناپهها را در هر محیطی که دوست دارند نصب کنند. فن آوری ها مبلمان از نسل جدید را ایجاد می کنند ، در فروشگاه ها می توان ترانسفورماتور کاناپه بادی ، صندلی ، تختخواب خریداری کرد - اینها آنالوگ مبلمان سنتی هستند ، اما با قیمت رقابتی.طراحی آنها هر داخلی را تزئین می کند ، آنها سبک هستند ، هنگام جمع کردن ، جمع و جور هستند.برای بهبود خدمات ، بیشتر تولید کنندگان پمپ را در نظر گرفته اند که نیاز به خرید جدید دارد.انواع اشکال و اندازه مبلمان بادی را می توانید در عکس مشاهده کنید. همانطور که اشاره کردیم کاناپه بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که برخی از آنها دارای ساختار ساده و برخی نیز دارای تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که امکان چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه بادی می دهد تا علاوه استفاده به عنوان کاناپه امکان استفاده به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را نیز داشته باشید. کاناپه بادی بهترین وسیله برای بهینه کردن فضای خانه میباشد، همانطور که میدانید امرهزه خانه های آپارتمانی کوچک بوده و استفاده از وسایلی که فضای کمتری را اشغال میکنند مروم شته، کاناپه بادی از این دست وسایل میباد، زیرا امکانی را فراهم میاورد که علاوه بر اینکه فرد میتواند روی آن بنشیند در صورت نیاز و در کمترین مدت میتواند این محصول را از کاناپه بادی به تشک بادی تبدیل کرده و دراز کشیده یا بخوابد، جنس کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی بوده و و در قسمت رویه دارای روکش جیر مخملی میباشد، ساختار داخلی کاناپه یک نفره از کامفورت بوده که به صورت محفظه های استوانه ای در داخل بدنه و به صورت پِرِس هاس دایره ای شکل از بیرون قابل مشاهده میباشد، به علت استفاده از تکنولوژی کامفورت در ساختار داخلی کاناپه بادی یک نفره هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن فشار کمتری در قسمت پشتی و کمر احساس میگردد، برای استفاده دز حالت تشک بادی باید قسمت زیرین را باز کنید و برای استفاده در حالت کاناپه یک نفره باید قسمت جلویی را به زیر قسمت نشمنگاه تا کنید، برای باد کردن کاناپه بادی یک نفره میتوانید از انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس استفاده کنید.

This a᠎rtic᠎le h᠎as ​be​en ​done  wi th GSA᠎ C on​tent G en erator Dem᠎ov ersi on!

قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. بدنه کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن بر روی کاناپه تمامی قسمت های بدنه پوشش داده میشود و در بهترین حالت قرار میگیرد . کاناپه بادی را می توان برای استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و منزل استفاده کرد. تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده می کنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید چقدر زندگی برای شما سخت می شود. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

This po st w as generated wi᠎th GSA C on​te​nt G​en​erator D᠎emover sion᠎.

دارای طراحی مواج در قسمت نشیمن گاه و پشتی می باشد که هوا به راحتی رد و بدل شود و بدن تعریق نکند. در واقع می توان به آن ها لقب ارزانترین کاناپه بادی را داد. این مدل کاناپه بادی تخت خواب شو حجم و وزن سبکی دارد و به راحتی حمل میشود که مناسب افرادی که میخواهند یک کاناپه راحت و طبی داشته باشند که در عین حال پرتابل و در کمترین زمان نصب شود. ارزان ترین کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس در نمایندگی اورجینال اینتکس موجود میباشد که با خصوصیات منحصر به فرد خود افراد زیادی را مشتاق به خرید کرده است. جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره اینتکس از چند لایه پی وی سی ضخیم با تعداد زیادی از پل های pvc چند لایه تشکیل شده که کاملا در برابر 200 کیلو گرم وزن تحمل لازم را دارد, رویه بدنه کاناپه از مخمل جیر ضد تعریق ساخته شده که نرم و لطیف است و از دوام بالایی برخوردار میباشد. کاناپه بادی نفره تخت شو یکبست وی ، کد کالا : 67278 بست وی ، طول : 193 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، جنس رویه : پی وی سی ( روکش مخمل ) ، جنس بخش کناری : پی وی سی ، جنس کف محصول : پی وی سی دو لایه ، وزن بسته بندی : 3.5 کیلو گرم ، قیمت 1100000 تومان ، کاناپه بادی تخت شو یک نفره با رنگ های بسیار شاد، زیبا و متنوع از شرکت بست وی می باشد ، این کاناپه بادی دو منظوره می باشد که شما عزیزان از آن به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت می توانید استفاده کنید ، شما عزیزان می توانید در هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه و… Data has been g᠎ener᠎ated by GSA​ C᠎on​te​nt Gen᠎erator ᠎DE᠎MO.

در نتیجه لازم دانستیم آن را در راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو نیز بیاوریم. کلیه قیمت ها در این فروشگاه بروز بوده و کالا های این مرکز به مدت یک هفته مهلت تست دارند ، پمپ های باد متصل به مدت دو سال شامل گارانتی تعویض میباشند. شما می توانید انواع کاناپه بادی را از فروشگاه و شرکت اینتکس با تضمین قیمت و کیفیت و همچنین ضمانت تعمیر و تعویض خریداری کنید. در واقع شما با داشتن این وسیله می توانید مبلمان کم حجم و خیلی راحت تر از مبلمان منزل خود را در سفر به همراه داشته باشد. البته در صورت سوراخ شدن نیز قابل تعمیر می باشد.و نکته بعدی که به هیچ عنوان روی کاناپه پرش نکند که شبکه های داخلی از هم جدا بشود که قابل تعمیر نمی باشد. با رعایت چند نکته ساده میتوانید به راحتی از این محصولات محافظت کنید و تا سالیان سال از کاناپه بادی تخت شو خود استفاده کنید. جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس از چیست ؟ کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن