خرید 40 مدل قایق بادی با کیفیت (قیمت کارخانه) + اورجینال و حرفه ای 2023

شما در هر دو سمت این محصول می توانید اهرم نگهدارنده پارو را مشاهده نمایید که در حین استفاده از این قایق و حتی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شما در هر دو سمت این محصول می توانید اهرم نگهدارنده پارو را مشاهده نمایید که در حین استفاده از این قایق و حتی در زمان هایی که نیاز به استفاده از پارو ندارید هم می توانید به سادگی از پارو ها را در این محفظه ها جای داده و در بهترین حالت ممکن از این قایق استفاده کنید. دو ویژگی مهم دیگر این قایق هم دارا بودن اهرم ماهیگیری و هم چنین اهرم نگهدارنده پارو می باشد. هم چنین دارا بودن اهرم ماهیگیری هم از دیگر خصوصیات مهمی است که این قایق دارا می باشد که قطعا برای استفاده های تفریحی و ماهیگیری یک مزیت عالی به شمار خواهد رفت. یکی دیگر از خصوصیات خوبی که این محصول داراست و به جرات ان را به تعدار زیادی از قایق های بادی متمایز کرده است بهره مندی از کیت موتور در بخش انتهایی این قایق بادی می باشد. اگر به این محصول نگاهی کلی بیندازید متوجه خواهید شد که این قایق دور تا دور دارای یک عدد طناب نجات می باشد که با ساختار متفاوتی بر روی این قایق پیاده سازی شده است. This conte nt h᠎as be​en g enerated  with t᠎he he​lp ​of GSA Content Gen erat or DE MO.

نکته مهمی که قبل از خرید قایق بادی باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت قایق می باشد، برای مثال اگر برای استفاده دو نفره می خواهید بهتر است قایق ۴ نفره بخرید چون ممکن است نیاز به حمل وسایل همراه خود را داشته باشید یا شاید، دوست یا مهمانی در سفر خاصی شما را همراهی کند. بازی بولینگ یک تفریح رقابی و جذاب است که اکثر افراد به آن علاقه مند هستند. این تفریح نیز همانند شاتل عمل می کند و چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. این قایق تولید شده از نوع PVC و یا همان وینیل است که تمامی قسمت های داخلی ، کناری و حتی کف این محصول را در بر می گیرد و با توجه به دو و یا سه لایه بودن بخش های اصلی این قایق خیال شما از بابت داشتن یک محصول عالی و مقاوم راحت خواهد بود. نحوه باد کردن:این مدل قایق بادی اینتکس بسیار راحت با استفاده از یک پمپ باد دستی متسط دوبل رایگانی که بهمراه خود دارد باد میشود، طبق شماره بندی ای که کنار هر دریچه بصورت عددی نوشته شده را پر از هوا کنید، دریچه پستونکی را با نازل کوچکتر پمپ باد کرده و توسط دو انگشت بهم فشار دهید، دریچه های پیچ شونده محصول را با استفاده از نازل بزرگتر پمپ اینتکس باد کرده و برای بستن آن را بچرخانید، صندلیهای داخلی را نیز با استفاده از نازل کوچکتر پمپ باد نمایید، برای باد زدن این کالا باید دقت شود و آن را زیاد از حد باد ننمایید چرا که قایق چلنجر باید فشار افراد و لوازم داخل خود را نیز تحمل کند در نتیجه زود تر آسیب میبیند و عمر کوتاه تری خواهد داشت.جهت خالی کردن باد نیز دریچه های پیچ شونده را بسمت مخالف از قسمت پایین چرخانده و دریچه پستونکی را نیز به بیرون بکشید و باد قایق را براحتی خالی نمایید.

از قایقبادی در رودخانه های کم عمق که کف آن ها دارای سنگ ریزه یا چوب درخت است استفاده نکنید زیرا احتمال پاره و سوراخ شدن آن چند برابر می شود. محل استفاده : قایق بادی را باید متناسب با فضایی که میخواهید استفاده کنید خریداری نمایید مثلا اگر میخواهید برای فرزند عزیزتان صرفا برای استخر قایق بادی بخرید تا روی آب بماند یا با آن در استخر بازی کنید یک قایق بادی ساده کافی است اما اگر قرار است در رودخانه کم عمق و آبندون ها از آن استفاده کنید باید کیفیت بهتری داشته باشد. پس از انجام مراحل گفته شده پارو آماده شده و از آن میتوانید برای قایق رانی استفاده کنید. گارانتی: همیشه محصولاتی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه هستند، هیچ گاه یک شرکت تا از کیفیت کالای خود مطمئن نباشد آن را ضمانت نمی کند زیرا هزینه های زیادی برای آن شرکت به همراه دارد، پس داشتن ضمانت می تواند نشان دهنده کیفیت محصول باشد. تصویر رنگی قایق بادی مارینر 4 نفره به همراه پارو و پمپ روی قسمت اصلی جعبه ی کارتن قرار داده شده است، کنار این تصویر اندازه ی ابعاد طول، عرض و ارتفاع به صورت اینچ و سانتی متر درج شده است، همینطور نوشته ی MARINER 4 بالای اندازه ابعاد قرار دارد که نشان دهنده ی ظرفیت چهار نفره محصول می باشد، قسمت پایین چند عکس کوچک ساختار و جنس بدنه مارینر را نشان می دهد، سمت چپ بالای صفحه کارتن عکس هایی از لایه ها به کار رفته در بدنه دیده می شود، کنار این عکس ها آیکون های چند ضلعی قرار داده شده که به شکل تصویر به ظرفیت نفرات، پمپ باد دستی، پارو و میزان تحمل وزن قایق بادی اشاره کرده است، نوشته ی اینتکس به عنوان لوگوی کارخانه تولید کننده بالای سمت راست این قسمت جعبه درج شده است، بخش های کناری کارتن یک طرف دارای توضیحات نحوه نگهداری و استفاده از این محصول بوده و طرف دیگر با عکسی نحوه ی جا به جایی و حمل کارتن بسته بندی را توضیح داده است، دو درب برای نگهداری قایق در نظر گرفته شده که امکان خروج محصول از این دو قسمت کارتن می باشد، درب بالا شامل تصاویر رنگی مربوط به لحظه ی استفاده از قایق بادی بوده که چند سطر نوشته درباره ی آن کنار عکس چاپ شده است، همینطور لوازم جانبی موجود در بسته بندی نیز به صورت عکس به همراه بارکد محصول در این قسمت قرار داده شده است. This po st h᠎as been wri tt​en by GSA Conte nt Gen er᠎ator Demov​er​sion​!

محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن