مبل شنی ساده که مشتریان را جذب می کند

اگر نمیتوانید یک کاناپه یا صندلی راحتی بخرید اما باید مقداری صندلی اضافی به اتاق اضافه کنید، یک یا دو مبل شنی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر نمیتوانید یک کاناپه یا صندلی راحتی بخرید اما باید مقداری صندلی اضافی به اتاق اضافه کنید، یک یا دو مبل شنی میتواند در مقایسه با انواع دیگر صندلیها بسیار ارزانتر باشد. به این نکته هم توجه کنید که این گروه از صندلیها مجهز به دریچه بندی یا زیپ هستند و شما به واسطه آنها میتوانید حجم محتویات داخل صندلی را کم و زیاد نمایید. مبل شنی، یکی از انواع مبلمان راحتی بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار میباشد به طوریکه میتوانید ساعتها روی این مبل نشسته و به انجام کارهای خود از قبیل تماشا تلویزیون، مطالعه کتاب، گفتوگو با افراد و… بنابراین طراحان سعی میکنند که برای ساخت رویه مبل شنی از پارچههای زیبا و باکیفیت استفاده کنند. بنابراین نمیتوان انکار کرد که آنها برای نشستن و خوابیدن بسیار راحت هستند. از آن جایی که مبلهای شنی سبک و نرم هستند، جابجایی آنها برای کودکان نیز آسان است و به کفپوش شما آسیب نمیرساند. Th is data was  done by GSA  C᠎on te᠎nt Gene᠎ra᠎to r DE᠎MO !

شکل ها و مدل های مختلفی از مبل شنی تا به امروز تولید و فروخته شده است مانند: بیبی بینبگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج میبرند، همچنین از این نوع بینبگ ها برای کودکان مبتلا به پلاژیوسفالی یا همان سندرم سر تخت استفاده میشود. فضای داخلی نرم و شیک آنها به شکل بدن هر کسی که در آنها مینشیند، میسازد. این مدل مبل راحتی شنی همانند خمیر شکل پذیر بوده و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد و به شکل و ساختار بدن حالت میگیرد و مورد تایید پزشکان از نظر طبی بودن و داشتن استاندارد لازمه برای مبل شنی میباشد . از این مطلب میتوانید برای کمک به سادهتر کردن فرآیند انتخاب و اطمینان از دریافت بهترین مورد برای نیازهای خود استفاده کنید. شاپ اینتکس که نمایندگی رسمی این برند در ایران است، در شهر تهران قرارگرفته است و در حال حاضر میتوانید با مراجعه به وبسایت آن، بهراحتی مبلهای شنی را در ابعاد و انواع مختلفی پیدا کنید و سپس با توجه به بودجهای که در اختیاردارید یکی را انتخاب کرده و بخرید. چند عامل مهم وجود دارند که بر قیمت مبل شنی در بازار تاثیر میگذارند. عامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت مبل شنی یا بادی، به پارچهای برمیگردد که از آن ساخته شده است. Art ic᠎le w as g᠎en er ated by G SA Content G᠎enerat​or Demov​er sion᠎!

مبل شنی کودک کد 3064 که برای آن ها نظر گرفته شدهاند ممکن است با پارچههای انعطاف پذیرتری پوشیده شوند اما ممکن است دارای درزهای تقویت شدهای نباشند که قادر به نگه داشتن چندین بزرگسال باشند. اگر مبل شنی پاره شود باید بدانید که به چه صورت میتوانید آن را تعمیر کنید زیرا در بعضی موارد متخصص باید آن را تعمیر کند. پارچههایی را متناسب با دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید و حتی اگر میخواهید هر از گاهی دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید، میتوانید چند روکش اضافی با طرحی متفاوت انتخاب کنید.همچنین میتوانید مبلهای پارچهای ضد آب تهیه کنید که برای استفاده در خارج از منزل مناسب هستند و حتی میتوان از آنها در استخر استفاده کرد. برخی دارای روکشهای قابل جابجایی هستند که میتوان آنها را در ماشین لباسشویی انداخت، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به خشکشویی داشته باشند. آستری ها نیز دارای یک دهانه به منظور شارژ شدن و ریختن محتوای شنی می باشند که در صورت نیاز می توانید محتوا را تعویض و یا شارژ کنید . این وسیله کاربردی نشیمنی راحت را رقم می زند که دارای لطافت بسیار زیادی خواهد بود و می تواند بهترین موقعیت را به خود گیرد.

با توجه به این که هزینه تولید بر روی یک کیسه حبوبات بزرگتر تقسیم میشود، در واقع هنگام خرید مبل شنی بزرگتر ارزش پول بیشتری دریافت میکنید. شما میتوانید مبل شنی را در طیف وسیعی از اندازهها، شکلها، رنگها و الگوها متناسب با هر اتاق یا استفادهای تهیه کنید. همه مبلهای شنی گرد نیستند میتوانید آنها را به شکل صندلی یا شکلهای جدید که میتوانند به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق عمل کنند، تهیه کنید. شما میتوانید به هر شکلی روی مبل بنشینید. تشک شنی را میتوان در یک دستهبندی کلی به دو نوع مبل شنی تک نفره و دونفره تقسیم کرد. از مدل تک نفره گرفته تا دو نفره یا حتی سه نفره. با بررسی بخشهای داخلی این مبل میتوان گفت که مبل شنی از گرانول و یونولیت تشکیل شده است. همه این عوامل در هنگام تصمیم گیری در مورد این که کدام مدل به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، نقش خواهد داشت. این مبل­ها در بازار به نام مبل­ شنی شهرت دارن و خیلی از ما­ها اون­ها رو با اسم مبل­های نرم می­شناسیم. هر شخص بر اساس میزان فضایی که در اختیار دارد، میتواند از بین بگ استفاده کند. جدا از ظاهر، آنچه که بین بگ یا مبلهای شنی مشترک است متریال داخلی تمامی آنها است که معمولا از مواد گرانولی، یونولیت خرد شده و فیبر پر شدهاند.

᠎Th᠎is da ta w as w ri᠎tt en with the he lp of GSA Content Ge nera to r DE᠎MO​.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن