محصولات فروشگاه اینترنتی را از چه راهی تأمین کنم؟

کارشناسان خرید خانه سام پس از نهایی شدن خرید توسط کاربران، کالاها را از نظر سلامت ظاهری و عملکرد بررسی کرده و

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

کارشناسان خرید خانه سام پس از نهایی شدن خرید توسط کاربران، کالاها را از نظر سلامت ظاهری و عملکرد بررسی کرده و سپس در بستهبندیهای مطمئن مخصوص حمل قرار میدهند تا در صحت و سلامت کامل به دست خریداران برسد. موضوع مهمتر بعد از انتخاب بخشی از بازار و متخصص شدن در آن حوزه بحث بازارچه (مارکت پلیس) که جای کار زیادی در ایران در حوزههای مختلف چاپ، صنایع دستی، فرش، خدمات مختلف، مواد اولیه، بازار آهن و … در این نوع کسب و کار، مصرفکننده پروژهای را در یک موضوع به خصوص ایجاد میکند؛ که شرکتها برای خرید آن به مصرفکننده پیشنهادهای خود را ارائه میدهند. یک نام فارسی بنویسین؛ این نام میتونه بعدا هم تغییر کنه. از سوی دیگر سامانه خرید و فروش پست به نام Eبازار (EBAZAR ) با اتصال حدود ۷۵۰ فروشگاه برای استانهای مختلف راه اندازی شده است. بدیهیست هزینهی حمل ممکن است با توجه به نوع کالا و مقصد تغییراتی داشته باشد که این مساله پیش از ارسال کالا به اطلاع خریدار خواهد رسید. در صورتی که مقصد کالا خارج از شهر تهران باشد، با همکاری کالارسانهای معتبر با امکان رهگیری کالا در حین ارسال، برای خریداران ارسال میشود.

از طرفی دیگر، کار با پرتال سادهتر از وردپرس است و راحتتر میتوان آن را فرا گرفت. در تهیه و دوخت روتختی، اندازه تشک را باید در نظر گرفت. وی در راستای جلب اعتماد مردم به خرید و فروش اینترنتی تاکید کرد: مردم می توانند به فروشگاههای دارای مجوز طرف قرارداد پست، اعتماد کنند چرا که خرید آنلاین از این فروشگاهها از درگاه شرکت پست انجام می شود و شرکت پست کالای مورد نظر را به خریدار می رساند. اگر کد تخفیف دارای اعتبار و قابل استفاده باشد، پس از ثبت نهایی خرید و وارد کردن کد تخفیف در هنگام تسویه حساب، مقدار آن از مبلغ نهایی فاکتور شما کم میشود. به عنوان مثال کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای خریدهای بیش از ۳۰۰ هزار تومان، هنگامی که کاربر خریدی به مبلغ حداقل ۳۰۰ هزار تومان از طریق سایت یا اپلیکیشن انجام دهد و کد تخفیف را اعمال کند، مبلغ ۵۰ هزار تومان از فاکتور نهایی خرید کاربر کم میشود.

مدیرعامل شرکت پست از فعالیت ۲۹۰۰ فروشگاه اینترنتی دارای مجوز طرف قرارداد پست در کشور خبر داد و گفت: ارزیابی ها نشان می دهد امسال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خرید آنلاین از طریق درگاه پست انجام شده است. مدیرعامل پست از الزام فروشگاههای اینترنتی برای دریافت نماد اعتماد از وزارت صنعت خبر داد و گفت: در این راستا هم اکنون تمامی فروشگاههای طرف قرارداد پست، دارای نماد اعتماد هستند. وی با اشاره به وضعیت خرید و فروش اینترنتی دارای مجوز در کشور گفت: در حال حاضر ۵۰ شرکت طرف قرارداد شرکت پست هستند و ۲۹۰۰ فروشگاه نیز با این شرکتها قرارداد دارند که در نهایت توزیع مرسولات خریداری شده از گیت وی یا درگاه پست انجام و توسط پست نیز ارسال می شود. شرکت ریلی مهتاب سیر جم از سال 1389 مسافران را در مسیرهای ریلی کشور جابهجا میکند. استفاده از بهترین کیفیت پارچه بافته شده از نخ 100% پنبه ارگانیک در کنار دوخت شکیل و زیبا ، الگوهای مناسب با تن خور زیبا و همچنین رنگبندی متنوع در کنار سادگی و شیک بودن ، و نیز قیمت متناسب اصول اصلی تولید ریکالاکو می باشد .

با دسته بندی و جست و جوی حرفه ای تعبیه شده در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا کاربران به راحتی و به سرعت می توانند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. و شاید به عنوان یک موضوع کشف نشده فقط به دنبال درک چنین کسب و کاری هستید .و حتی ممکن است یک حرفه ای هستید که به دنبادل روش های جدیدی هستید . رابط کاربری یا ظاهر یک فروشگاه آنلاین باید به قدری جذاب و حرفه ای طراحی شده باشد که کاربر حتی اگر قصد خرید ندارد برای سرگرمی هم که شده سری به فروشگاه بزند و این یعنی داشتن یک برگ برنده نسبت به رقبا. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد. خواهشمند است پیش از ثبت سفارش شرایط و ضوابط ارسال کالا را مطالعه فرمایید. پس یکی دیگر از فاکتورهای ما نحوه و زمان ارسال کالا است. همچنین اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، درنهایت فروشگاه بهتر، سریعتر و با امکاناتی ببیشتر خواهید داشت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب