نمایندگی فروش و پخش مرکزی قیمت و خرید کاناپه بادی اینتکس

محصولات بادی همیشه جز محصولاتی بودهاند که افراد مختلفی آنها را خریداری کرده و برای استراحت و تفریح یا به عنوا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصولات بادی همیشه جز محصولاتی بودهاند که افراد مختلفی آنها را خریداری کرده و برای استراحت و تفریح یا به عنوان وسایل دکوری از آنها استفاده میکنند. برای نصب این کاناپه بادی ابتدا محلی را که می خواهید کاناپه را قرار دهید تمیز کنید و هیچ شی برنده و تیزی قرار داشته باشد. کاناپههای بادی تخت شو مراحل نصب و راهاندازی سادهای دارند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به راهاندازی و استفاده از آنها کنید. این مدل کاناپه بادی تخت خواب شو حجم و وزن سبکی دارد و به راحتی حمل میشود که مناسب افرادی که میخواهند یک کاناپه راحت و طبی داشته باشند که در عین حال پرتابل و در کمترین زمان نصب شود. از نظر جنس، تمام این کاناپهها به صورت بادی ساخته شدهاند که این ویژگی باعث میشود تا رعایت یک سری مراقبتها و نکات مهم لازم شود. برای راهاندازی، تنها کافی است هر یک از دریچههای موجود روی این کاناپه ها را با استفاده از پمپ باد به صورت جداگانه باد کنید تا کاناپه بادی شما شکل مورد نظر را به خود بگیرد. فروشگاه اینتکس به عنوان نمایندگی فروش کاناپه بادی تخت خواب شو و سایر محصولات بادی در ایران، تاکنون توانسته است علاوه بر تنوع گسترده در محصولات خود به ویژه کاناپههای بادی تخت شو، ضمانت اصالت این محصول به همراه خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد. This was gener at᠎ed ​by G SA Con te᠎nt Gen᠎erat or Demoversion!

اما ساختار و طراحی کاناپه بادی تخت شو بسیار جذاب است. بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را به وسیله چسب تعمیرات اینتکس را دارد . فن آوری ها مبلمان از نسل جدید را ایجاد می کنند ، در فروشگاه ها می توان ترانسفورماتور کاناپه بادی ، صندلی ، تختخواب خریداری کرد - اینها آنالوگ مبلمان سنتی هستند ، اما با قیمت رقابتی.طراحی آنها هر داخلی را تزئین می کند ، آنها سبک هستند ، هنگام جمع کردن ، جمع و جور هستند.برای بهبود خدمات ، بیشتر تولید کنندگان پمپ را در نظر گرفته اند که نیاز به خرید جدید دارد.انواع اشکال و اندازه مبلمان بادی را می توانید در عکس مشاهده کنید. یکی از محصولاتی که از نظر ساختاری و ظاهری توانسته به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان باشد کاناپه بادی تخت شو اینتکس است.

نوعی وسیله برای نشستن و خوابیدن که ساخته و تولید شده از جنس پلاستیک پی وی سی است که از جنس بدنه پارچه ای مخملی و جیر تهیه شده که بسیار کوچک و کم حجم و سبک هستند که براحتی در یک کیف دستی کوچک جای میگیرد ، این محصولات بسیار مقاوم و سخت هستند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند ، استفاده از کاناپه بادی چند کاره یا مبل بادی تختخواب شو به قدری راحت و لذت بخش است که نمیتوان انرا با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد ، ازطرفی قیمت این دسته از محصولات بسیار ارزان و به صرفه است که با مدل های کاناپه تخت شو چوبی و فرفورژه نیز قابل قیاس نیستند حال در این زمینه برندهای مختلفی همچون intex ,bestway, و اینتایم هستند که تولید کننده اصلی این رده از کالاها هستند اما بهترین و با کیفت ترین این محصولات از آن اینتکس است که پیشرو در این زمینه بوده است، کاناپه بادی تخت شو طبی بوده و برای درمان بیماری و بهبود آن بی تاثیر نیست انواع یک نفره و دو نفره راحتی با ذکر قیمت در این صفحه موجود هستند که میتوانید برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران اقدام فرمایید.

اما نحوه راه اندازی کاناپه بادی تخت شو به چه صورت است؟ این نکته چه در زمانی که محصول جمع آوری شده و چه در زمانی که محصول را به صورت کامل راه اندازی نموده اید صدق می کند. در زمانی که محصول در داخل بسته بندی است معمولا کاناپه های بادی از 3 کیلو گرم تا نهایت 9 کیلو گرم وزن دارند. برای خرید کاناپه بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا با مشاوره همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید. با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که بر روی این جنس بدنه از یک روکش جیر استفاده شده که تاثیر بسزایی بر نرمی بدنه محصول و اجتناب از تعریق بدن در زمان استفاده دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن