تجربه استفاده از قایق بادی و استخر بادی در تابستان

بیشتر قایق های بادی کایاک طراحی شده وزن هایی کمتر از 20 کیلوگرم دارند و شاید برخی از مدل ها که از ابعاد و ظرف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بیشتر قایق های بادی کایاک طراحی شده وزن هایی کمتر از 20 کیلوگرم دارند و شاید برخی از مدل ها که از ابعاد و ظرفیت های بزرگتری ساخته شده اند دارای وزن بیشتر باشند . چتر پاراسل یک نفره، دو نفره و تا سه نفر ظرفیت دارد که بدون هیچ محدودیت سنتی انجام می شود. قایق بادی قایق موتور دار 2022 اینتکسقایق بادی اینتکس مدل مارینر سه نفره طرح جدیدتولید 20۲۲ آخرین مدل که وارد شده دارای کارت کتبی گارانتی تعمیرات میباشد دارای کفی فایبر گلاس تاشو میباشد تجهیزات داخلی . امکان نصب موتور بر روی بدنه قایق بادی مهیا شده است که در نتیجه می توان آن را به قایقی با سرعت بالا تبدیل کرد و در آب های خروشان سرعت و شتاب زیادی را به خود گرفت. برخی از این محصولات ترکیبی از بدنه بادی به علاوه آلومینیوم است که استحکام بیش تری را ایجاد می کند و می تواند به جهت داشتن انواع تفریحات آبی در آب های خروشان نیز مورد استفاده قرار گیرد. قایق بادی مارینر محل نصب موتور بر روی بدنه دارد و این نصب به آسانی صورت می گیرد.

خرید انواع موتور قایق نیز از طریق فروشگاه های اینتکس انجام می شود و افراد می توانند از مرکزی معتبر امکانات لازم را خریداری نمایند. تنوع این محصولات بادی بسیار زیاد است ولی با خرید قایق بادی کایاک حرفه ای اورجینال و اصل می توانید از نظر کیفیت اطمینان بیشتری را داشته باشید . قایق بادی حرفه ای ترین محصولات بادی می باشد که در محیط آب های آرام می تواند اوقات خوشی را به وجود آورد و در نتیجه برای افراد بهترین شرایط را مهیا سازد. مزیت های متعدد سبب شده است که افراد تمایل به استفاده از این قایق به جای قایق های دیگر داشته باشند و ساعات خوشی را به وسیله آن سپری کنند. از دیگر ویژگیهای قایق اکسکروشن پنج نفره اینتکس 68325 میتوان به داشتن طناب دور، جای لنسر ماهیگیری، قفل پارو و کیف حمل و ابزار اشاره کرد. هزینه تعمیر قایق بادی بسته به جای تعمیر جنس و مقدار پارگی یا سوراخ شدگی بدنه بستگی دارد، این هزینه پس از بازدید ارائه خواهد شد بدیهی است که مشتریان مخصوص ما که از تخفیف تعمیراتی شرکت برخوردار خواهند شد کسانی هستند که قایق خود را از شرکت ما و با مهر مخصوص این شرکت خریداری کرده باشند، موارد زیادی باعث تغییر قیمت تعمیرخواهد شد که از جمله آن میتوان به تعمیرات مشکل دار شرکت های دیگر یا تعمیر توسط افراد نا وارد اشاره داشت، تعمیر قایق بادی توسط چسب های متفرقه در بازار همچون چسب آهن، چسب ۱۲۳، چسب pvc و چسب راضی، علاوه بر ایجاد هزینه بیشتر جهت برداشته شدن چسب های قبلی میتواند باعث عدم تعمیر قایق شود و احتمالا بدنه را خراب نماید.

این ویژگی بسیار خوب باعث شده است تا بتوانید به راحتی قایق بادی کایاک حرفه ای را جمع کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید ، با این شرایط شما حتی می توانید به مسافرت رفته و حتی در سفر های خود از این محصولات بی نظیر و فوق العاده محبوب استفاده کنید . محبوب ترین و حرفه ای ترین قایق های بادی حتی قایق های بادی موتوری و مقاوم نیز ساخته شده توسط این برند ها هستند . ولی توجه داشته باشید که قایق های بادی خود را از برند های محبوب و پر فروش بازار انتخاب و خریداری کنید . برند هایی همچون اینتکس و بست وی از بهترین برند های سازنده قایق بادی کایاک و سایر قایق های بادی می باشند که مدل های بسیار پر فروشی را تولید کرده اند و شاید بتوان گفت بیشترین قایق های بادی بازار نیز قایق های ساخته شده توسط این دو برند بزرگ خارجی می باشد .

Th᠎is da ta w as ​done ​by G SA C on᠎te​nt G​ener​ator D​emov᠎er sion.

از این رو کسانی که تمایل به خرید قایق بادی دارند پیشنهاد می شود تنها در بین قایق بادی هایی که ساخت شرکت اینتکس و بست وی می باشد جستجو کنند. قایق بادی اینتکس یا قایق بادی بست وی از جمله لوازم بادی تفریحی این شرکت ها هستند که برای تفریح، ماهیگیری و مسابقه نیز مورد استفاده قرار میگیرد، بیشتر افراد تمایلی برای داشتن قایق بادی پارویی یا موتوری شخصی خود را دارند تا بتوانند در هر زمان که میخواهند در دریا یا رودخانه از آن استفاده کنند و نیازی به اجاره یا خرید قایق گران قمیت در سفرها نداشته باشند. بنابراین شما می توانید از هر دو سمت پارو زده و قایق را به سمت جلو و اطراف حرکت دهید . این در شما را به یک اتاق کوچکتر هدایت میکند که میتوانید کلید کوچک مورد نیاز را در جعبه سمت چپ پیدا کنید. این مدل با کاهش ضربههای وارد شده، قایق سواری راحتتری را فراهم میکند.

آخرین مطالب