2 کشته و 16 زخمی در تیراندازی شبانه به عنوان چهارم جولای آخر هفته می شود روز چهارشنبه در شیکاگو

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

19 دقیقه پیش

شیکاگو — 34-سال ضرب گلوله کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند صبح روز شنبه در 31st, خیابان پل Lake Shore Drive, به گفته پلیس شیکاگو.

قتل دوم رخ می دهد در جولای 4, معروف خشونت تعطیلات در شیکاگو است. از 3 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 6 صبح شنبه, 16 نفر نیز مجروح شدند.

پیش از آن در هفته سرپرست David Brown صحبت از پاکسازی گوشه و فروشندگان مواد مخدر و اعلام کرد از 1200 بیشتر افسران خواهد بود در خیابان برای تعطیلات آخر هفته; است که کمتر از 1500 مستقر سال گذشته به منظور محدود کردن اضافه کاری و به افسران ،

این شهر همچنین برنامه ریزی برای کار با موسسه صلح شیکاگو برای قرار دادن بیش از 150 نفر در خیابان در آستین غرب گارفیلد پارک و پشت محوطه به عنوان بخشی از پیشگیری از خشونت, مقامات گفت. تا کنون به تعطیلات آخر هفته هیچ کس به ضرب گلوله کشته شد در آن محله.

در 5:20 صبح از 34 سال بود راه رفتن با دو مرد 26 و 32 در 3100 بلوک جنوبی Lakeshore رانندگی در دریاچه مراتع محله در سمت جنوب که شش مرد با نزدیک شدن به آنها را.

سه یا چهار نفر از مردان پریشان او را در حالی که دو نفر دیگر در زمان از تفنگ و شلیک عکس او و دو مرد او با پلیس گفت:.

بود به ضرب گلوله در سر و جان در صحنه است. مقامات بخور یک ورق سفید بر بدن او که به دروغ در جنوب خط از گذشتن. امدادگران درمان مردی که نشسته در نزدیکی محدود کردن تا زمانی که آمبولانس او را به بیمارستان. رها جفت دمپایی و صندل اسلاید دروغ بر روی زمین در داخل صحنه جرم.

این مرد 26 ساله به ضرب گلوله کشته شد در ساق پای راست ران و تنه گرفته و به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در یک بیماری ناشناخته, پلیس گفت:.

32 ساله در حال چراندن زخم پای چپ گرفته و به شمال غربی بیمارستان یادبود در وضعیت خوب, پلیس گفت:.

بازداشت شده اند ساخته شده است, پلیس گفت:.

اولین قتل در شب رخ داده است فقط قبل از 2 صبح در انگلوود محله, پلیس گفت:. 20 ساله بود در داخل یک ایستگاه گاز و 49 ساله بود در داخل خودرو که یک مرد نزدیک شد و از کار اخراج شدند عکس.

20 ساله به ضرب گلوله کشته شد چندین بار گرفته و به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی که در آن او بعد از درگذشت, پلیس گفت:. این پیرمرد در ران چپ و نیز گرفته شد و به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت بحرانی است. بازداشت شده اند ساخته شده است.

در خارج از ایستگاه گاز یک مرد ایستاده بود در خارج از صحنه جرم نوار گفت که او منتظر بود برای پلیس به او اجازه دهید وارد کنید به طوری که او می تواند خود را تغییر دهید برای 20 دلار است که او دست به یک ایستگاه گاز کارمند فقط قبل از تیراندازی آغاز شد.

مرد دیگری آمد تا به ایستگاه به پمپ هوا به لاستیک دوچرخه خود را. او به دست یک افسر نگهبانی صحنه یک دلار و افسر رفت داخل ایستگاه گاز به تغییر برای مرد قرار داده و به پمپ هوا.

بسیاری از حوادث رخ داده در سمت جنوب محله. مناطق در سمت غرب مانند بخش از خیابان مدیسون است که شناخته شده به قاچاق مواد مخدر مسدود شد توسط پلیس شبانه احتمالا به دلیل سرپرست تلاش برای پاک کردن مواد مخدر در گوشه و کنار.

تنها سمت شمال تیراندازی رخ داده است حدود 3:20 بعد از ظهر در غرب راجرز پارک محله, پلیس گفت:. دو مرد با نزدیک شدن به 18 سال, پیر مرد بود که در داخل یک خودرو در 6200 بلوک از شمال Hoyne خیابان و سعی کردم او را غارت.

یکی از مردان از جیبش یک تفنگ و شلیک 18 سال در قفسه سینه, پلیس گفت:. او گرفته شده بود به بیمارستان سنت فرانسیس در اوانستون در ناشناخته بیماری است. بازداشت شده اند ساخته شده است.

تنها تیراندازی رخ داده است که در سمت غرب یک شبه در Pilsen محله.

52-سال-پیرمرد ایستاده بود و در یک گوشه ای در 1400 بلوک غرب 18th Street وقتی کسی آمد به او و اخراج عکس, پلیس گفت:. او در پا گرفته و به Stroger بیمارستان در شرایط عادلانه. بازداشت شده اند ساخته شده است.

جوانترین قربانی یک شب بود که 15 سال بود که به ضرب گلوله در بازوی راست در 8900 بلوک جنوبی ارز در جنوب شیکاگو محله, پلیس گفت:. 18 سال, پیر مرد نیز در هر دو پا و یک زن 23 ساله ای به ضرب گلوله کشته شد در بازوی راست و تنه.

همه قربانیان گرفته شده به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت خوب, پلیس گفت:. تیراندازی در ظاهر به یک باند مرتبط با جنگ و ممکن است وجود تبادل آتش یک قانون اجرای منبع گفت.

در تیراندازی:

— فقط قبل از 7:20 p. m. a 24 ساله و 26 ساله بودند در داخل یک خودرو در 6900 بلوک جنوبی وابش خیابان در پارک مانور محله زمانی که آنها شنیده می شود عکس, پلیس گفت:. مرد جوان به ضرب گلوله کشته شد در گردن و مرد به ضرب گلوله کشته شد در گوساله. آنها هر دو گرفته شده به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت خوب. بازداشت شده اند ساخته شده است.

— در 9:40 بعد از ظهر 29 سال داشت دروغ گفتن در خیابان در 7200 بلوک جنوبی ارتزین خیابان در مارکیوت پارک محله, پلیس گفت:. او گرفته بود به طرفداری از مسیح مرکز پزشکی در وضعیت بحرانی است. وجود دارد هیچ شاهد تیراندازی. بازداشت شده اند ساخته شده است.

— حدود 10:45 p. m. a 19 ساله مرد شد راه رفتن در پیاده رو در 400 بلوک غرب 77th خیابان در گرشام محله زمانی که او شنیده ام عکس و احساس, درد, پلیس گفت:. او گرفته شده به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در شرایط عادلانه و با زخم گلوله به باسن. تیراندازی به نظر می رسد به عنوان یک نتیجه از درگیری بین دو گانگستر شاگرد باند جناح در منطقه اجرای قانون منبع گفت.

— در 1:35 صبح 45 ساله بود در داخل خانه اش در 4200 بلوک جنوبی کلومت خیابان در Bronzeville محله هنگامی که یک مرد زدم در درب خود را پس از آن او و پس از او پاسخ گفته است. مرد بود به ضرب گلوله در دهان و گرفته شده در یک وسیله نقلیه خصوصی به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت خوب. یک فرد مورد علاقه را بازداشت گرفته شد.

— حدود ساعت 3 صبح دو مرد 24 و 28 شد ایستاده در پیاده رو در 7600 بلوک جنوبی درخل خیابان در گراند عبور از محله زمانی که آنها را دیدم یک وسیله نقلیه نزدیک شدن به آنها و شنیده می شود عکس, پلیس گفت:. مرد جوان به ضرب گلوله کشته شد در پایین سمت چپ پا و پیرمرد بود به ضرب گلوله در سمت چپ باسن است. آنها هر دو گرفته شده به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت خوب. بازداشت شده اند ساخته شده است.

— حدود 4 a. m. a 33-year-old man ضرب گلوله کشته شد در حالی که او مسافر در یک وسیله نقلیه در 200 بلوک غرب گارفیلد بلوار در Englewood, پلیس گفت:. راننده از خودرو او در او را در زمان به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در وضعیت خوب. بازداشت شده اند ساخته شده است.

— حدود 6:54 صبح یک مرد را در 20s خود را به ضرب گلوله کشته شد در گوش راست در حالی که در یک وسیله نقلیه در 700 بلوک شرق 90 خیابانی در Burnside محله در سمت جنوب, پلیس گفت:. او گرفته شده به دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی در بیماری جدی است. بازداشت شده اند ساخته شده است.

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب