2 محبوب پیتسبورگ رستوران بستن درهای خود را

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

12 دقیقه پیش

24 ساعت گذشته به ارمغان آورده اند دائم بسته اطلاعیه از دو محبوب پیتسبورگ eateries مرکز شهر را نلا در میدان و شرق آزادی را با قاشق.

قاشق را اعلام دیروز از طریق Facebook, هر چند منطق پیچیده تر از فقط از فشارهای مالی که به همراه covid-19 محدودیت.

با توجه به قاشق بخشی-مالک و بنیانگذار برایان Pekarcik شرق پایان غذا صحنه پیشگام اجاره به پایان می رسد این اوت تخم ریزی یک سری از مذاکرات است. مذاکرات آغاز شد و در ماه مارس پس از آن مطرح شد تا زمانی که ممکن است که به اندازه کافی بلند برای واقعیت رستوران مالکیت در یک بیماری همه گیر در مجموعه.

"من فکر می کنم هنگامی که من قادر به خلاص شدن از احساسات که من تا به حال در اسارت قاشق و فضای آن خیلی بیشتر برای من روشن است که با در نظر گرفتن فرصت به تمدید اجاره نامه به نزدیک عملیات پایین برای کمی و واقعا سعی کنید به تجدید قوا و شارژ کنید و سعی کنید به کشف کردن آنچه که در آینده نگه می دارد" Pekarcik گفت.

بسیار تحسین قاشق باز در ژوئن 2011 به عنوان یکی از چهار رستوران در حال حاضر شلوغ کریدور شرق آزادی و این سومین رسما درهای خود را در یک ماده از چند هفته.

"در حالی که پیتسبورگ آمده است فراز و نشیب با ناهار خوری خود را و تمام اين رستوران که باز پیتسبورگ خود را هنوز هم نیست یکی از این بازارهای عمده مانند نیویورک یا لا یا شیکاگو یا سان فرانسیسکو که در آن ما ندارد و ناهار خوری تراکم جمعیت که به دنبال بیرون رفتن و هفت روز هفته" گفت: Pekarcik از فشار منحصر به فرد رو به رستوران ها در East End, به طور خاص. "ما همه نوع از شروع به ماندن در آن قطعه کوچک از پای از هر یک از دیگر."

Pekarcik همراه با تاجر ریک استرن اجرای S+P رستوران که همچنین شامل چندین BRGR مکان های بید و قبلا شن و فضل. این گروه دریافت کننده فدرال چک حفاظت برنامه و بودجه در پایان مارس که اجازه می دهد این گروه عملیات دیگر برای زنده ماندن با توجه به Pekarcik.

تصمیم به بستن قاشق رسمی شد دو تا سه هفته پیش اما Pekarcik اولویت یک در یکی از جلسات با هر یک از کارکنان و تلاش به محل آنها را در جای دیگر قبل از تصمیم گیری ،

فقط چند ساعت بعد خبر را شکست که نلا در میدان را به طور دائم درهای خود را با توجه به WPXI.

نلا یکی-از-یک-نوع بایو پرنیان شده است, بازار میدان, تكیه پس از سال 2011 است. این رستوران به طور موقت بسته در طول Allegheny County اقامت-در-خانه سفارش و تصمیم به بازگشایی زمانی که شهرستان رسیده سبز فاز با بسته شدن دائمی اعلام نظر گرفتن برخی از زمان به تحقق.

رستوران و مانند این دو که را از کسب و کار بود یا حداقل یا مدتی بیشتر از یک نبرد دشوار با توجه به Pekarcik.

"رستوران ها که تا به حال نشده که عامل ساخته شده است به عملیات خود مانند قاشق آن را واقعا یک فرآیند دشوار است به پرتاب فقط به یک در حال حاضر در حال اجرا عملیات که بسیاری از نیست که رانندگان تحویل او گفت:" با استناد به هزینه های اضافی ارائه یکبار مصرف, ظروف, نمک و فلفل بسته بندی و بسته بندی.

ابی Mackey یک تریبون-بررسی مشارکت نویسنده. شما می توانید تماس با ابوالفضل اسلامی حسین در abbyrose.mackey@gmail.com و یا از طریق توییتر.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب