200 امضای نامه ای خواستار استراتژی برای تعمیر دراز مدت همه گیر آسیب به سلامت روانی کودکان

در نامه ای به نخست وزیر با اولین تماس: B. C. کودکان و جوانان حمایت ائتلاف طرفداران متخصصان مراقبت های بهداشتی

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

در نامه ای به نخست وزیر با اولین تماس: B. C. کودکان و جوانان حمایت ائتلاف طرفداران متخصصان مراقبت های بهداشتی و محققان می گویند یک استراتژی است که نیاز به پرداختن به نیازهای یک پنجم کودکان در قبل از میلاد که در فقر زندگی می کنند و کودکان با نیازهای پیچیده و کودکان در حال حاضر به حاشیه رانده شده توسط نژادپرستی و استان را میراث استعمار.

در دراز مدت اثرات استرس بر بدن و مغز توسعه شده است به خوبی تحقیق گفت: Michael Kobor کانادا صندلی پژوهش اجتماعی epigenetics.

"وجود دارد که قریب به اتفاق اطلاعات علمی از اهمیت روزهای اولیه رشد کودک در زمان رفاه و مادام العمر خود را سلامت و رفاه. وجود دارد هزینه که فرزندان ما خواهد پرداخت اگر ما چشم پوشی از این گفت:" Kobor.

ترومای دوران کودکی و فقر می تواند "به معنای واقعی کلمه در زیر پوست و تغییر نحوه عملکرد سیستم ایمنی بدن و راه توسعه مغز کودک است بلوغ و تغییرات در توانایی کودک برای رشد" گفت: Kobor.

شواهد نشان می دهد که این تغییرات می تواند یک فرد را برای یک عمر — حتی اگر شرایط تغییر بعد از آن در زندگی است.

Kobor گفت: اثرات بالقوه این بیماری همه گیر در سلامت کودکان می تواند شبیه به مستند از اثرات جنگ و درگیری و یا بلایای طبیعی است که تغییرات در سلامت و حتی بیان ژن.

"چه منحصر به فرد در مورد وضعیت فعلی این است که آن چنان قدرتمند است و بنابراین پیش بینی نشده" گفت: Kobor.

او با استفاده از این قیاس از یک لامپ:"یک انسان دارای حدود 24,000 ژن مانند لامپ درون ما — یک ژن می تواند کاملا بر روی و یا کاملا خاموش و یا در یک دیمر. Epigenetics (تغییرات در ژن فعالیت) یک دیمر است که مجموعه شدت نور لامپ.تجارب مختلف می توانید با کمی تغییر دیمر در ژن هایی است که ممکن است مهم برای توسعه مغز و این تغییرات می تواند یک فرد را برای بقیه زندگی خود گفت:" Kobor.

کریستین Loock یک رشد و نمو اطفال و دانشیار طب اطفال در UBC گفت: B. C. موثر بوده است از نظر پرداختن به تاثیر مستقیم این بیماری همه گیر اما باید آدرس غیر مستقیم و دراز مدت تاثیر بر کودکان — به خصوص کسانی که در حال حاضر تحت تاثیر فقر و تاریخی نابرابری کودکان با شرایط مزمن نیازهای ویژه و اعتیاد.

"وجود دارد یک خط گسل است که گسترده تر شد" گفت: Loock. "تاثیر پناه در محل هدایت آموزش و پرورش به خانه و از دست دادن پدر و مادر' اشتغال و دیجیتال تقسیم بسته به جایی که شما زندگی می کنند و سطح درآمد خود را به طور نامتناسبی تحت تاثیر خانواده است."

نیروی کار اولویت ها باید شامل پرداختن به فقر مواد غذایی, مسکن, استرس در کودکان, سیستمیک نژادپرستی و تبعیض دسترسی عادلانه به بازی در یادگیری و ارتباط بودجه در دسترس برای برنامه های بهداشت روانی اولویت دادن به بومی سازمان ها و جوامع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن