3M صورتحساب دولت $7.63 برای 85 درصد گوشبند. آن را در حال حاضر 1 میلیارد دلار covid قرارداد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

18 دقیقه پیش

واشنگتن — شرکت اعطا شده است بزرگترین واحد covid-19 فدرال قرارداد یک بار افتخار این اتهام وزارت دفاع $7.63 برای گوش که هزینه 85 سنت یک جفت برای تولید.

که شرکت 3M اهدا شد 1 میلیارد دلار قرارداد در 15 آوریل برای "پزشکی و جراحی و ابزار و تجهیزات و لوازم" توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال. این IDIQ قرارداد — "نامحدود تحویل indefinite quantity" — اهدا شد بدون در نظر گرفتن رقابت در مناقصه از فروشندگان دیگر.

آن را نیز بزرگترین فدرال قرارداد 3M اعطا شده است در میان حداقل 47 نفر دیگر آن را امضا کرده است و با سازمان های فدرال به تولید دنده محافظ برای covid-19 شیوع مانند پزشکی و دستکش و روپوش و به خصوص ماسک ماسک. این ماسک ها به شدت مورد نیاز برای پزشکان و پرستاران و اولین پاسخ دهندگان و اساسی کارگران است.

یک FEMA, رسمی, زبان, به شرط عدم شناسایی و گفت که این قرارداد را پوشش هزینه تهیه اضافی N95 ماسک ماسک که برخی از آنها خواهد بود به دست آمده در دفاع تولید عمل می کنند. قراردادهای اعطا شده تحت DPA کمتر مورد نیاز برای گزارش.

اما عدم شفافیت پرسش در مورد اینکه آیا ایالات متحده مالیات دهندگان خواهد بود بسیارهزینه برای تجهیزات آنها برای شمع گفت: مندی Smithberger مدیر مرکز دفاع اطلاعات در حزبی دولت ناظر گروه پروژه در نظارت دولت.

"در حال حاضر ما در حال صحبت کردن در مورد ذاتا خطرناک پیمانکاری خودرو" Smithberger گفت: با اشاره به باز IDIQ جایزه. "خطر overcharges افزایش خواهد یافت زمانی که شما لازم نیست که شفافیت برای یک شرکت است که دارای سابقه پاره کردن مالیات دهندگان."

3M قرارداد تنها یکی از بیش از 20,400 قرارداد به صورت همه گیر لوازم مربوط و یا خدمات است که دولت ایالات متحده امضا کرده است و پس از 13 مارس کاخ سفید اعلام اورژانس ملی با توجه به کوروناویروس.

بیش از 6000 نفر از کسانی که قرارداد به ارزش کل $8.5 میلیارد مانند 3M قرارداد اهدا شد بدون به دنبال رقابت در مناقصه با توجه به فدرال تهیه اطلاعات سیستم پایگاه داده دولت که آهنگ تمام هزینه های فدرال.

مقدار کل از covid-19 کالا و خدمات فدرال قرارداد تاپ 20 میلیارد دلار — به همان مقدار که صرف شد بیش از بیش از 10 سال برای بازسازی سواحل خلیج فارس پس از طوفان کاترینا.

جف کورتز که مشغول به کار در این کاترینا تقلب نیروی کار پس از سال 2005 طوفان گفت: تصمیم دولت به دنبال قیمتهای رقابتی برای قرارداد گاهی اوقات لازم است به سرعت اما حامل خطر است.

"که فاجعه بود یک آهنربا به صورت مشروع و نامشروع کسب و کار از سراسر کشور" کورتز گفت. در Katrina پاسخ به عنوان اتفاق افتاده با همه گیر اولیه قراردادهای دولتی بودند به سرعت اعطا و اغلب بدون قرار دادن آنها را برای قیمتهای رقابتی به منظور دریافت کمک های روان است.

"گاهی اوقات شما باید برای شل قوانین در اطراف تدارکات فرآیند" کورتز گفت. "شما می خواهید برای انجام این کار به منظور اطمینان حاصل شود که ما ارائه آنچه مورد نیاز است برای کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. اما نیست که بدون هزینه است."

دولت محققان تخمین می زنند که حداقل 500 میلیون دلار و به طور بالقوه تا آنجا که $1.4 میلیارد دلار در Katrina هزینه های دولت فدرال از دست داده بود به تقلب و یا زباله در طرح اعم از افراد به دروغ ادعا امداد چک به پیمانکاران تشکیل پرونده جعلی فاکتورها به فروشندگان overcharging دولت است. محققان مواجه سازگار عدم رکورد نگه داشتن ساخته شده است که اجرای دشوار کورتز گفت.

"عدم شفافیت باعث می شود بررسی فوق العاده دشوار است," او گفت:.

3M اعطا شده است حداقل $247 میلیون دلار قرارداد برای تولید ماسک ماسک برای FEMA اداره فدرال زندانها ایالات متحده خدمات جنگل وزارت امور جانبازان و سازمان های دیگر با توجه به FPDS.

علاوه بر این شرکت اهدا شد دو قرارداد توسط وزارت دفاع تحت دفاع تولید عمل برای $76 میلیون و 126 میلیون به ترتیب به تولید میلیون ها نفر بیشتر N95 ماسک.

چه 3M شارژ دولت ایالات متحده در هر ماسک در دسترس عموم نیست و 3M نمی خواهد ارائه یا تولید آن قیمت هر ماسک و نه فروش آن قیمت هر ماسک را به دولت برای مک کلاچی.

این شرکت باعث می شود طیف وسیعی از N95 ماسک که می تواند از به عنوان کمی به عنوان 68 سنت افزایش به $3.40 هر ماسک با توجه به لیست قیمت که 3M پست آنلاین به صورت منظم مصرف کنندگان نمی قراردادهای دولتی برای جلوگیری از فروشندگان شخص ثالث از قیمت سنگ آهن در بازار.

زمانی که مک کلاچی خواسته 3M برای قیمت واحد خاص برای دفاع از آن واحد قراردادهای این شرکت انجام آنها فراهم نیست.

"شما نیاز به درخواست هر گونه اطلاعات خاص در مورد قرارداد از دولت ایالات متحده" 3M سخنگوی Fanna Haile-Selassie گفت: در یک ایمیل.

تلاش های بعدی توسط مک کلاچی برای دریافت اطلاعات قرارداد از طریق ایمیل درخواست به سازمان های درگیر و بعد از طریق قانون آزادی اطلاعات درخواست موفق نبودند. قانون آزادی اطلاعات افسران نمی تواند روند درخواست اطلاعات بدون قرارداد شماره که دولت را ارائه نمی دهد.

دسته بندی: کسب و کار | سیم داستان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن