4 نکته درباره بازوبند شنا که نمی‌توانید از دست بدهید

او در این فصل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر برزیل و بازیکن سال فوتبال آمریکای جنوبی در ۲۰۱۳ برگزیده شد. باز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

او در این فصل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر برزیل و بازیکن سال فوتبال آمریکای جنوبی در ۲۰۱۳ برگزیده شد. بازی با پیروزی نیروی هوایی همراه بود، اما با توجه به حضور یک بازیکن با ملیت خارجی در ترکیب نیروی هوایی این تیم بازنده اعلام شد؛ بنابراین با توجه به قوانین مسابقات دو حذفی تیم تاج برای بار دوم مقابل شاهین قرار گرفت تا قهرمان مشخص شود. در سالهای پایانی جنگ جهانی دوم جمعی از ورزشکاران دوچرخهسواری برای ساماندهی امور مربوط به این رشتهٔ ورزشی در تهران گرد هم آمده و یک تشکل صنفی را پایهگذاری نمودند. ۱۸ آوریل ۲۰۱۵، در بازی کرتارئو مقابل تیم América که در ورزشگاه آزتکا مکزیک برگزار میشد، رونالدینیو دو گل انفرادی را برای کرتارئو به ثمر رساند که باعث شد اکثر تماشاگران بازی که از طرفداران حریف بودند، به نشانه تحسین او بایستند و او را مورد تشویق قرار دهند. او در بازی مقابل سانتوس هتتریک کرد و موجب پیروزی ۵-۴ تیمش شد. این باشگاه در این دوران توانست ۲ بار قهرمان لیگ فوتبال ایران و ۱ بار قهرمان جام حذفی ایران شود و مقامهای متعددی در جام باشگاههای تهران و جام حذفی تهران به دست آورد. Con tent was g enerated by GSA᠎ Conte᠎nt ​Genera​tor ᠎DEMO​.

در فصل ۱۳۳۵ اما تاجیها در یک رقابت سخت و تنگاتنگ با تیم شاهین، جام قهرمانی را از آنِ خود کردند. نیمصفحه نخست روزنامه اطلاعات، فردای قهرمانی تاج در آسیا. یک قهرمانی در مسابقات قهرمانی ایران و یک جام میلز دیگر عناوینی بودند که تاج تحت مربیگری داناییفرد کسب کرد. از گفتنیهای دیگر این فصل، جوانگرایی در تیم اصلی باشگاه بود. این دوره با تأسیس باشگاه با نام «دوچرخه سواران» شروع میشود و با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ پایان میپذیرد. ایران در سال ۱۳۳۲ با وقوع کودتای ۲۸ مرداد دوران پُر التهابی را میگذارند. این باشگاه در سال ۱۳۲۸ به «تاج» تغییر نام داد و فعالیت آن تا پایان این دوران با همین نام ادامه یافت. مسابقات جام حذفی ۵۷-۱۳۵۶ در بهار و تابستان ۱۳۵۷ و همزمان با برگزاری اردوی آمادگی و حضور تیم ملی در جام جهانی آرژانتین ادامه یافت و تاج با پیروزی در مراحل یک چهارم و نیمهنهایی به فینال راه یافت و در نهایت در دیدار فینال در ۱۲ تیر ۱۳۵۷ با پیروزی ۲ - ۰ برابر هما قهرمان این مسابقات شد. برزیل در فینال به مکزیک با نتیجه ۳-۴ باخت اما رونالدینیو بهترین بازیکن و نیز آقای گل شد و کفش طلا و توپ طلایی این جام را از آن خود کرد. Da᠎ta w as g᠎ener᠎ated by GSA Content G en​erator ᠎DEMO!

او در این فصل پس از فابیو کاناوارو و زینالدین زیدان، سومین بازیکن سال جهان شد، درحالیکه تا مدتی از ناحیهٔ پایش مصدوم بود. رونالدینیو سومین بازیکن در تاریخ فوتبال برزیل است که توانسته عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را به دست آورد. در ۹ ژوئن ۲۰۰۵ او به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل در مسابقات جام کنفدراسیونها حضور داشت، ۳ بار گلزنی کرد و به همراه برزیل فاتح آن مسابقات شد. از این تیم دوچرخهسواری، به عنوان هستهٔ اولیه و نقطهٔ آغاز حیات باشگاه استقلال یاد میشود. او در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ با قراردادی به مدت دو سال به باشگاه کوئرتارو در دسته برتر فوتبال مکزیک پیوست و در این تیم نیز شماره ۴۹ را به تن کرد. رونالدینیو پس از جدایی از میلان پیشنهادها مختلفی را از سوی باشگاههای لسآنجلس گلکسی از لیگ برتر فوتبال آمریکا، بلکبرن روورز از لیگ ۱ فرانسه و باشگاههای برزیلی پالمیراس و کورینتیانس دریافت کرد اما در سال ۲۰۱۱ رونالدینیو به باشگاه فلامینگو در لیگ برتر برزیل پیوست و شماره ۱۰ و بازوبند کاپیتانی را تصاحب کرد. Conte nt has be᠎en creat​ed  with the ᠎help ᠎of G᠎SA Content Ge nera tor DE MO᠎.

با توجه به اینکه شماره ۱۰ توسط کلارنس سیدورف پوشیده میشد، رونالدینیو شماره ۸۰ که سال تولد او بود را انتخاب کرد. این دومین باری بود که رونالدینیو مورد تحسین تماشاگران تیم رقیب قرار میگرفت (بار دیگر در بازی الکلاسیکو و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو). رونالدینیو ۵ گل به ثمر رساند و به ۶ گل دیگر کمک کرد. او در فصل ۱۲-۲۰۱۱، در ۳۳ بازی برای فلامینگو به میدان رفت و ۱۵ بار گلزنی کرد. تفاوت این دوره با دورهٔ اول جام منطقهای، در مرحلهٔ دوم بازیها بود که ۸ تیم صعودکننده به دور دوم به جای حضور در دو گروه چهار تیمی، در یک گروه متمرکز به صورت رفت و برگشت به مصاف هم میرفتند. در اردیبهشت ۱۳۵۶ تیم جوان تاج با نتیجهٔ ۳−۰ تیم پر مهرهٔ پرسپولیس را شکست داد و شگفتی دور رفت لیگ پنجم تخت جمشید را آفرید. آبیپوشان پایتخت با تفاضل گل بهتر به دور سوم بازیها راه یافتند و در دیدار نیمه نهایی برابر پرسپولیس قرار گرفتند. اصغر حاجیلو، محرم عاشری و هوشنگ زرینکمر از جمله جوانانی بودند که در همین دوره به ترکیب تاج راه یافتند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن