5 چیزهایی که برای تماشای مقدماتی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 خرداد 1399

41 دقیقه پیش

اولیه انتخابات به طور معمول کم بهره و امور بين پنسیلوانیا ثبت نام رای دهندگان اما روز سه شنبه مسابقه مملو از تاب طرح به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و می تواند به شکل دادن به یک کتاب ثبت است.

حجم بالا پست الکترونیکی-در برگه های رای است رسم پیش بینی از مشارکت بالا به صورت اولیه با وجود تعداد کم رقابت نژادها. آن را نیز باعث نگرانی در مورد تقلب انتخابات به ویژه از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

رای دهندگان خواسته بودن به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله و می تواند تجربه صف های طولانی به دلیل مکان سنجی تحکیم.

نامزدها برخورد با اقامت در خانه سفارشات را رها زمان فرسوده استراتژی مانند تظاهرات و درب-به-درب مبارزه و با تکیه بر دنیای دیجیتال برای دریافت پیام های خود را است.

"هنگامی که شما همیشه شنیدن از مردم علاقه مند در یک اولیه انتخابات قبل از ؟" گفت: جرالد شوستر استاد ارتباطات سیاسی در دانشگاه پیتسبورگ. "این دلیل است که یکی از آنها باید زمان بیشتری و دو وجود دارد بسیار خوب بوده است پوشش رسانه ای. من فکر می کنم آن را بسیار بیشتر از یک فرصت برای مردم به شرکت از آنها تا به حال قبل از."

در اینجا پنج چیز به عنوان دیده بان اصلی گستراند:

پست الکترونیکی-در برگه های رای

پنسیلوانیا برای اولین بار در این سال است اجازه همه ساکنان برای رای دادن از طریق پست به دلیل بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان پیش بینی کرده اند گسترده تقلب با وجود فقدان شواهد نشان می دهد که.

Allegheny County پردازش شده بود بیش از 280,000 رای گیری برنامه های کاربردی با توجه به انتخابات بخش مدیر David Voye. Westmoreland County ارسال 47,635 پست الکترونیکی-در برگه های رای انتخابات دفتر مدیر بث Lechman گفت.

شوستر نسبت اعداد به سهولت از رای گیری از طریق پست و عنوان امکان تقلب.

"من فکر نمی کنم که هیچ پتانسیل بیشتری برای تقلب نسبت وجود دارد که در هر روش دیگر," او گفت:.

Voye گفت: رای گیری در حال قفل شده است و در انتخابات دفاتر قبل از انتقال به انبار امن که در آن آنها ذخیره شده در نمای دوربین های مدار بسته. روند باز کردن پاکت, از بین بردن برگه های رای و شمارش اتفاق می افتد قبل از "ده ها تن از شاهدان" است که می تواند شامل خبرنگاران و نظرسنجی مراقب او گفت:.

میزان مشارکت

اگر همه متقاضیان در Allegheny County بازگشت آراء آن را برابر یک رای دهندگان در حدود 36 درصد بالا به صورت اولیه انتخابات. Voye قبلا پیش بینی شده 22 درصد مردم در انتخابات به صورت اولیه است.

Lechman پیش بینی کرد میزان مشارکت در تنسی می تواند آمار 40 درصد به 45 درصد است.

"من شنیده ام همه چیز را از 38(%) 40(%)," شوستر گفت. "من فکر می کنم 40 درصد است درست در هدف."

نظرسنجی

Allegheny County تثبیت بیش از نیمی از آن در حوزه های رأی گیری به دلیل عدم نظرسنجی کارگران است. مقامات گفت: رای دهندگان می تواند تجربه صف های طولانی.

"ما از همه رای دهندگان به بیمار و بر این اساس طرح" Voye گفت.

شهرستان تشویق رای دهندگان به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله. نظر سنجی خواهد شد مجهز به ضد عفونی کننده و تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران است. ماسک در دسترس خواهد بود در هر نظرسنجی, اما, انتخابات, کارگران نمی خواهد به نوبه خود به دور هر کسی که حاضر به پوشیدن یک.

رای دهندگان را تشویق به خود را قلم به عنوان یک اندازه گیری ایمنی. جوهر آبی را ترجیح داده است.

استراتژی مبارزات انتخاباتی

شوستر در توصیف این بیماری همه گیر به عنوان یک شمشیر دو لبه برای مبارزات. در حالی که نامزد شده اند مجبور به تکیه بر روش های مانند رسانه های اجتماعی و تلویزیون و آنلاین ظاهر آنها هم بیشتر از حد معمول برای مبارزه به دلیل همه گیر محدودیت, او گفت:.

پیتسبورگ کنترل مایکل بره که در یک رقابت در سطح ایالت نژاد برای اداره کنترول و تفتیش به تازگی گفت: او را به مبارزه از طریق teleconferences, Facebook, ایمیل, پیامک و رسانه های اجتماعی.

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به پخش پیام های خود را از دلاور صفحه اصلی.

یکی از قابل توجه ترین تفاوت عدم کمپین نشانه هایی که به طور معمول پاپ مثل علف های هرز در سراسر غرب پنسیلوانیا چمن و بزرگراه ها در زمان انتخابات.

شوستر گفت که می تواند یک چالش در حال حاضر برای نامزدها تلاش برای سرنگون کردن امتیازهای.

"که کمک می کند تا وقت, چرا که اگر شما در حال تلاش برای به چالش کشیدن کسی که شما واقعا نیاز دارید که به رسمیت شناختن نام" او گفت:.

نژادها

بدیهی است که نژادها مهم ترین بخش از هر انتخابات اما این منطقه دارای یک تعداد کم از رقابت مسابقات در این سال اولیه.

با مشخصات بالا نژادها عبارتند از: ایالت نژاد برای رئیس اداره عالی تفتیش که در آن بره مواجه است شش دموکرات ها در حالی که حزب جمهوری خواه نامزد تیموتی DeFoor در حال اجرا است unopposed.

دانشگاه پیتسبورگ استاد حقوق و جری S. دیکینسون چالش برانگیز است 13-اصطلاح کنگره ایالات متحده مایک دویل جنگل هیلز برای نامزدی حزب دموکرات در 18 کنگره منطقه.

جمهوری خواهان مایک Heckmann راب Mercuri و لیبی بلکبرن به دنبال توافق نامزدی به جای مایک Turzai که ندارد به دنبال انتخاب مجدد به صندلی خود را در دولت 28 خانه منطقه. دموکرات امیلی Skopov در حال اجرا است unopposed برای صندلی.

در 36th خانه دولت منطقه دموکرات جسیکا Benham اد Moeller, هدر کاس و مارک جانسون به دنبال حزب خود را نامزد به جای هری Readshaw که ندارد به دنبال انتخاب مجدد. جمهوری خواه A. J. دویل است unopposed.

باب Bauder یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس باب در 412-564-3080, bbauder@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: انتخابات | محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن