5 ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از استخر پیش ساخته خود

فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و در ساخت مخازن نگهداری مواد شیمیایی کاربرد دارد. گروه مهندسی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و در ساخت مخازن نگهداری مواد شیمیایی کاربرد دارد. گروه مهندسین مدرن استخر در زمینه ساخت استخر چه تجربه و فعالیتهایی دارد؟ تفاوت هایی در بین استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر بتنی وجود دارد که بر تجربه شما به عنوان صاحب استخر تأثیر می گذارد، استخرهای فایبرگلاس از فایبرگلاس ساخته شده اند که باعث انعطاف پذیری بسیار زیادی می شوند. اگر هر مشکلی و سوالی برای شما پیش آمد می توانید به راحتی با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و توسط مشاوران ما مشکلات محصول خود را حل کنید. این استخر نسبت به دیگر استخر های بتنی و یا چوبی به راحتی نصب و جمع آوری شده و توسط یک خودرو در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی نیز باشد. این استخر پیش ساخته دارای ابعاد کوچک است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که می توانند در بیش ترین محیط ها به استفاده از آن بپردازند. در این بین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که اولاً استخرهای فایبرگلاس را نمی توان از نظر اندازه و ابعاد مانند استخرهای وینیل یا بتنی تولید کرد، زیرا از چسب و قالب های پیش ساخته تولید می شوند.

​C ontent has been gen er ated ᠎with GSA  C᠎on᠎tent Gener ator  Demover᠎si​on.

البته این به معنای نداشتن حق انتخاب نیست. از طرفی درست کردن استخر، در مکانی که باد می وزد باعث افزایش تبخیر آب می شود، به این معنی که برای حفظ سطح مناسب باید مرتباً آب استخر را اضافه کنید. استخر پیش ساخته، یکی از انواع سازه های استخر می باشد که به صورت آماده و معمولا با استفاده از فایبرگلاس تولید می شود. پاسخ به این سوال نسبی است به این صورت که اگر شما استخر در ابعاد بزرگ می خواهید استخر بتنی بهترین گزینه است اما اگر شما یک استخر خانگی، یا استخر در باغ، در ابعاد کوچکتر، هم استخر بتنی می توانید داشته باشید و هم استخر پیش ساخته فایبرگلاس، که از نوآوری های گروه مهندسین مدرن استخر با 30 سال ضمانت است بخاطر ویژگیهای بی نظیر فایبرگلاس از آن در بدنه هواپیما و کشتی استفاده می شود . آیا به نصب و راه اندازی یک استخر شنا در خانه ویلایی خود فکر می کنید اما دوست ندارید به صورت طولانی مدت منتظر نصب و راه اندازی استخرتان باشید. سطح استخر باید صاف و صیقلی بوده و عاری از هرگونه تیزی و زبری باشد، هیچکس دوست ندارد پوست فرزندانش هنگام شنا در استخر به دلیل کشیده شدن به سطح ناصاف و ساینده استخر آسیب ببیند.

استخری با ابعاد و ظرفیت آب زیاد که می تواند به خوبی شنا و تفریحی لذت بخش را به دنبال داشت. این استخرها دارای ابعاد بسیار متنوعی میباشند و با توجه به قیمت مقرون به صرفهای که نسبت به استخرهای سنتی بتنی دارند، توانستهاند جای خود را در میان خریداران اقلام تفریحات آبی باز کنند. استخرهای پیش ساخته در مدت زمان کمتری نسبت به سایر استخرها ساخته می شوند و از استحکام و دوام بالایی برخوردارند. به طور کلی، روند ساخت استخر روند نسبتاً تخصصی است و به ریزهکاری ها و اصول مهندسی زیادی نیاز دارد. یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت استخر، استفاده از استخرهای پیش ساخته می باشد که با توجه به جنس و دوام بالایی که دارند، جزء بهترین انتخاب ها می باشند. با توجه به محیط زمین ویلا، ممکن است استخر های پیش ساخته انتخاب مناسبی برای شما نباشند و همین موضوع نیز باعث شده تا برای این نوع از محیط ها ساخت استخر هایی با سازه بتنی مناسب تر باشد. نحوه محاسبه قیمت استخر پیش ساخته بستگی به انتخاب شما دارد که کدام طرح استخر را نیاز داشته باشید و با چه ارتقاع و ابعادی قصد راه اندازی استخر پیش ساخته را دارید. استخر فایبرگلاس؛ نیاز به آرماتور بندی و بتن ریزی ندارد.

از سوی دیگر نیاز به قوطی کشی بوده و می بایست موقعیت دقیق استخر مشخص شود. هزینه ساخت استخر پیش ساخته فایبر گلاس با ابعاد مشخص 50 تا 60 درصد از استخر های بتنی با همان ابعاد کمتر است. ما تولید کنندگان استخرهای فایبر گلاس و کارشناسان استخرهای داخلی هستیم و می دانیم که ساخت استخرها ممکن است ماه ها طول بکشد. آیا به خرید یک استخر شنای داخلی فکر می کنید اما دوست ندارید نصب آن خیلی طول بکشد؟ ساخت استخر خانگی پیش ساخته میتواند یک انتخاب مقرون به صرفه باشد. این شرکت ایرانی در زمینه ساخت و اجرای انواع استخرهای پیش ساخته، پارک آبی، جکوزی فعالیت دارد. در متون تاریخی و جغرافیایی بعد از اسلام نام این شهر به صورتهای متفاوتی، از جمله اصطخر، اسطخر، استخر، ستخر آمده است. اگر تصمیم به ساخت استخر ویلا را داشته باشید، بهتر است تا از سازه های بتنی استفاده کنید و یا از نوع استخر های پیش ساخته فایبرگلاس استفاده کنید. گروه تولیدی تجهیزان صنعت قادر به طراحی و ساخت انواع طرح های استخر از جنس فایبرگلاس می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن