ساحل خواندن با دندان

قبل از چیدن جدید, رمان, همه بزرگسالان در اینجامن فکر نمی کنم که اما Straub بود برای من. یک Vogue مشخصات در سال

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

قبل از چیدن جدید, رمان, همه بزرگسالان در اینجامن فکر نمی کنم که اما Straub بود برای من. یک Vogue مشخصات در سال 2016 در توصیف دیدار با نویسنده "در یک کافه" در Cobble Hill—گران قیمت ترین محله بروکلین"در نزدیکی جایی که او و همسرش به تازگی خریداری یک خانه است." اضافه کردن این واقعیت است که Straub نوشته است چندین رمان در مورد غنی نیویورک و صاحب یک کتابفروشی به نام کتاب سحر و جادو نیز در سنگ تپه و آن را سخت به بگویید که در آن اما Straub به پایان رسید و کتاب او آغاز شد. در هر صورت: نه برای من.

همه بزرگسالان در اینجا توسط Emma Straub ریورهید کتاب 368pp., $27.00.

بنابراین من فکر کردم. همه بزرگسالان در اینجا معلوم می شود او سوم کتاب بسیار عالی در مورد غنی ناقص خانواده ها تلاش برای با هم ماندن. بدون داشتن جزئیات کار من افتاده بود طعمه به دقیقا همان نوع از ابهامات Straub رزین رمان در: عجیب و غریب و اضطراب محدوده نیویورک روانشناسی. او با این نسخهها کار بهترین ویژگی های شخصیت که همیشه تا کمی clueless در مورد خود امتیاز شاکيان که لذت بردن از راحت موقعیت خود را در این دیوانه کننده تورنت از یک شهرستان که در آن بسیاری از افراد شنا کردن در برابر همان جزر و مد که آسانسور یک درصد را در قایق.

Straub شروع به معاینه نیویورک به طبقات بالا با Vacationers (2015) در مورد منهتن خانواده در تعطیلات در اسپانیا. بعد آمد مدرن عاشقان (2016) در Ditmas پارک و بازیگران مرسوم رستوران یک عامل املاک و مستغلات و بی دست و پا پدر و زندگی در خانواده خود را پول است. نه سنگین وزن رمان, اما آنها جلو و یک ترفند سخت: کرکی به اندازه کافی برای بلعیدن در چند مترو سواری و در عین حال ساخته شده است در تم جامد به اندازه کافی به حکم بازتاب جدی.

Straub تخصص وحی بلند نگه داشته و اسرار خانواده در لحظات بحران است. همه بزرگسالان در اینجا طول می کشد محل در دره هادسون یک راهرو از نقاط تعطیلات به نیویورک فرار از شهر. شهر کلفم است داستانی اما کوچک و artsy و سفید و معروف آن عتیقه مانند هادسون یا چراغ. در مرکز این رمان است Strick خانواده که سه نسل— "Gammy" آسترید بچه ها او را نیکی Porter و الیوت به همراه بچه های خود را—جمع آوری در اجدادی "خانه بزرگ" (که در آن آسترید هنوز هم زندگی می کند) برای مقابله با پدیده یک سری از بلایای طبیعی است.

"اتوبوس ضربه باربارا فقط پس از یازده." بنابراین باز این رمان دوم پاراگراف تنظیم کردن عمل با یک لفظ ، آسترید یک مقید زنبور که نمی داند که چگونه برای بیان عشق به فرزندان او و یا جلوگیری از انتقاد از آنها وجود دارد هنگامی که باربارا بود mown پایین در یک منظره خیابان. آن است که این رویارویی با مرگ و میر است که نیروهای او در گذشته برای مقابله با خود او اسرار پنهان است. کسانی که اسرار طیف وسیعی از شرم از بودن ضد همجنس زمانی که بچه ها جوان بودند به لذیذ واقعیت است که آسترید خودش در حال حاضر با او (همچنین زن نیز همسر) آرایشگاه مرغک گونزالس.

همه بچه ها مشکلات خود را دارند که آنها را به اشتراک زیادی با Astrid. پورتر باردار است و نمی خواهم به تکرار مادرش سردی با فرزند خود. الیوت یک تکه سیم از سرخوردگی و نا امید آسيايي خود بیش فعال پسران دوقلو. نیکی, خوب است, اما خود, دختر, Cecelia قطعا نیست. چرا دیگری او ارسال می شود به زندگی می کنند با Astrid برای تابستان ؟ Straub منعکس بین داخلی تک گویی مختلف Stricks اما هسته ی اصلی رمان است آسترید را پشیمانی بر او پدر و مادر تصمیم گیری و حیرت در چگونه بهترین برنامه گذاشته شکست. "مشکل این بود با این که بخشی از یک خانواده" آسترید به خودش فکر می کند. "هر کس می تواند به معنای خوبی و آن را هنوز هم می تواند یک فاجعه است."

Straub تسهیلات برای توصیف خانه ها و ساختمان ها به عنوان زمانی که او اشاره می کند که یک خانه سالمندان برای سالمندان است "به شکل یک رطیل با چربی متوسط و پاها گسترش ظاهری هر سالن اشغال شده توسط ساکنان اتاق." استعاره نیز کار می کند برای Strick خانواده که مشکلات به نظر می رسد تابش از آسترید. او یک قلب-انجماد مخلوط بیش از حد شایستگی ("او می تواند نام تمام گیاهان در باغ و شناسایی درختان و پرندگان") و احساسی فاصله ("او دعوت نمی کند صمیمیت راه پورتر تا به حال مشاهده شده در مادران دیگر نوعی که اجازه دهید فرزندان خود را در خواب در تخت خود را پس از یک خواب بد و یا موهای خود را مرطوب در یک استخر شنا").

که یکی از ویژگی های از آسترید کلاس بلکه او جنس و تربیت است. همه بزرگسالان در اینجا است که یک پرتره از هنجارها در محل کار در سفید شهر به همان اندازه به عنوان آن را در مورد یک خانواده است و بیش از این رمان البته Straub ایجاد یک قوی نقد از راه "احترام" می نژاد شرم آور است. این طرح از کوره در رفته است که در حدود سرعت از یک Mad Max , فیلم, اما این چیزی است که نگه می دارد چیزهای سرگرم کننده است.

در سال 2016 مصاحبه برای رواج, Straub گفت که او "کاملا شاد برای کسی که برای توصیف [او] کتاب به عنوان یک ساحل خواندن" اگر او خوشحال نمی شود "را در جوجه روشن نشین." درست است که کتاب او نیست weightiest ادبی تأملات و نه آنها schmaltzy درام در مورد عشق. آنها در جایی در وسط. همه محکم رسم و تکان خواننده همراه با سرعت بالا با آشکار آبدار تاب طرح در فواصل منظم.

در حالی که همه بزرگسالان در اینجا برخی از نقاط ضعف است (خیلی شسته و رفته, پایان خوش یک حس عجیب و غریب مردم در حال کمرنگ جادویی) این امر می تواند غیر منصفانه به تقاضا عمق بیشتر از یک رمان نیست که مشتاق به آن است. زیر صابون اپرا دسیسه طرح Straub سیخ یک تکه خاص از بورژوازی شمال ایالت جامعه در اینجا. نوسان بین طنز و احساسات می تواند نامطلوب اما بعد از آن دوباره همه ما نیاز به یک تکان گاهی اوقات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب