آرام محل کار انقلاب در سایه دره سیلیکون

اگر آنها می تواند کشیدن این ایده خاموش مالکیت جمعی خواهد محافظت از کارمندان و مشتریان در برابر هوی و هوس های ب

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

به عنوان معاون مدیر تحقیقات زیادی اتحادیه فصل Criscitiello کرده و پرستاری حرفه ای سازماندهی به کارگر تعاونی و فکر مهدکودک به نظر می رسید مانند یک نامزد خوب. Co-ops می توانید اشکال مختلف اما به جای هر قانونی توضیحات, چه چیزی باعث می شود یک کارگر co-op آموزش به دو مرکزی امکانات: کارمند مالکیت و کنترل دموکراتیک از طریق هیئت مدیره های منتخب بدن تشکیل شده از حداقل 50 درصد کارکنان. اگر آنها می تواند کشیدن این ایده خاموش مالکیت جمعی خواهد محافظت از کارمندان و مشتریان در برابر هوی و هوس های بعدی فرد ثروتمند به دنبال نقد کردن.

این ممکن است عجیب و غریب به اتحادیه بازگشت ساختن کارگران به مدیران هنگامی که ماموریت خود را به طور معمول می بیند این نقش به عنوان خصمانه. اما Criscitiello به من گفت که اولویت ساخت قدرت مردم. بیشتر می گویند در شرکت امور ترجمه می تواند به بهتر پرداخت به عنوان منافع کارگران در نهایت چین با صاحبان. Co-ops در حال حاضر یک فرصت برای تنظیم و محافظت از شرایط کار یک پایانی امتیاز به عنوان فرفره اقتصاد گسترش شاخکهای خود در حالی که در سراسر کشور بخش عمومی اتحادیه دفع حملات از هر دو قانونگذاران ایالتی و تاز دشمن به حقوق کارگران. برای ثبت نشده کارگر-مالکان این مدل می تواند به معنای دستمزد زندگی بدون خطر امرار معاش خود: مالک وضعیت محدودیت اطلاعات شخصی است که می شود به گزارش دولت فدرال است. (از طریق فرم I-9 کارفرمایان باید تضمین کند که کارکنان خود را به طور قانونی مجاز به کار در ایالات متحده آمریکا خاک اما دادگاه اداری است که تصمیم می گیرد اشتغال موارد مربوط به مهاجرت, وضعیت, رئیس دفتر اداری شنیدن افسر حکومت است که کارگر-مالکان نیازی به پر کردن این فرم است.) در این گریم واقعیت Criscitiello معتقد است که اتحادیه های کارگری نمی تواند در حفظ و انجام بیشتر از همان. "از آن زمان به صورت یک الگوی جدید," او گفت:.

با همکاری مدیران در سمت خود سالن و Criscitiello رسیده به سرمایه گذاران بالقوه با یک زمین که ام خندید و آنها را از دره سیلیکون. وجود دارد مقدار زیادی به عشق در مورد مهدکودک و آن را به خوبی انجام می دهند از لحاظ مالی حقایق است که آنها ساخته شده مطمئن شوید که برای تاکید. اما آنها همچنین فرانک که این یک سرمایه گذاری اجتماعی است که به آن می گویند نیست پرسود ترین گزینه تحت سنتی موضوع که هدایت این نوع از تصمیم گیری. وجود دارد شکی نیست که سرمایه گذاران می تواند به دست آوردن قوی تر می گرداند در جای دیگر اما سالن به آنها گفت که قرار دادن پول خود را در مهد کودک "یک چیزی که برای انجام به دلیل این که شما واقعا در حال متصل به موسسه و افرادی که آن را اجرا کنید و جایی که سگ شما واقعا در مورد مراقبت."

در زمین هال هشدار داد که این به طور بالقوه می تواند یک خطر بالا وام است که سرمایه گذاران ممکن است کلید به کارگران و کوچک می گویند و یا کنترل بر این شرکت در هیئت مدیره. خود را در خطر خواهد بود و سود متوسط ، ساختمان برگزار می شود (co-op. اگر ملک را تا کنون فروخته کارگران را می گویند در توزیع سود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن