یک کارگر قیام در Planned Parenthood

به عنوان Covid-19 ضربه نیویورک کارکنان در تعدادی از والدین به مراکز بهداشتی درمانی خود را در مواجهه با دو بحرا

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

به عنوان Covid-19 ضربه نیویورک کارکنان در تعدادی از والدین به مراکز بهداشتی درمانی خود را در مواجهه با دو بحران در یک بار: نگه داشتن خدمات بهداشتی و درمانی رفتن و نگه داشتن شغل خود را. به عنوان برخی از مراکز بهداشتی درمانی به طور موقت بسته و معطوف به telehealth خدمات کارکنان نیز شاهد ساعت خود را قطع و یا موقعیت furloughed. برای شنیدن کارگران توصیف آن این بود که به طور کامل پیش بینی نشده. برای بیش از یک سال آنها تا به حال تحت فشار مدیریت برای بهبود شرایط را برای کارکنان به خصوص برای کارگران و برای بیماران آنها مراقبت است. برخی از کارکنان در حال حاضر تصمیم به خواسته های خود را در مکان های "الهام گرفته و جسارت توسط جنبش های ملی به رهبری توسط مردم سیاه برگزاری سازمانها و نهادهای پاسخگو و کار به از بین بردن سیستم های ظلم و ستم و سفید برتری."

این می آید از یک نامه فرستاده شده توسط جمعی از والدین بیشتر از نیویورک کارکنان به سازمان و هیئت مدیره مشترک با جمهوری جدید. با استناد به اتهام "رفتار سوء استفاده و تخلفات مالی" یک جمعی از فعلی و سابق کارکنان از والدین بزرگترین وابسته است به نام "حذف فوری" از آن مدیر عامل شرکت لورا McQuade. کارکنان می گویند در دو سال تصدی McQuade است "ایجاد یک فرهنگ ترس و ارعاب است." نگرانی های خاص خود را شامل "سال از شکایات از کارکنان در مورد مسائل نژادپرستی نظاممند پرداخت نابرابری و عدم تحرک رو به بالا برای کارکنان" و همچنین "ده ها تن از اعضای هیات [که] باید شاهد McQuade داد, سرزنش, slam او مشت بطور شفاهی سوء استفاده تحقیر و قلدر کارکنان." همه از این, آنها می گویند, "اساسا تهدید مالی و عملیاتی زنده بودن والدین بزرگترین سهامداران و آن 900 کارکنان."

این نامه می آید 10 ماه پس از کارکنان در PPGNY رای دادند به اتفاق آرا به داشتن اتحادیه با 1199 SEIU این کشور بزرگترین مراقبت های بهداشتی اتحادیه کارگران. (جمعی در پشت نامه شامل هر دو اتحادیه و nonunion کارکنان فعلی کارکنان و به تازگی furloughed کارکنان.) در آن زمان تحت McQuade برنامه ریزی والدین شهر نیویورک ادغام با دیگر اعضا برای تبدیل شدن به PPGNY با برنامه ای به جای 200,000 بازدیدکننده داشته است بیمار هر سال در سراسر 28 مراکز بهداشتی و درمانی. وابسته به رشد در حالی که در خارج از حملات برنامه ریزی شده والدین شدت از جدید ضد سقط جنین, محدودیت های فدرال عنوان X بودجه—که والدین از دست رفته زمانی که از آن خارج شد این برنامه به جای بس ارائه خدمات سقط جنین به افزایش تلفظ در تهدید به سقط ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور سوخت دروغ جریان از کاخ سفید است.

در بهترین ها را از بار سیاسی آن خواهد بود یک چالش برای بسیاری از کارگران در سازمان های غیر انتفاعی با مترقی ماموریت به صدای عمومی انتقادات. هنگامی که آن سازمان است و این موضوع از نوع مخرب اخلاقی وحشت و هدفمند سیاسی حملات برنامه ریزی شده والدین مواجه شده است و این احساس می تواند خطرناک باشد. نگرانی در مورد چگونه چنین بحرانی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در ایمان بد توسط محافظه کاران می تواند مانع از کارگران توانایی به دنبال حمایت عمومی خود را برای بهبود سازمان است. این سرکوب نیز چیزی است که می تواند به نفع مدیریت است. "ما عمیقا متعهد به حفظ دسترسی به سقط جنین و سلامت جنسی و باروری, مراقبت از; در حالی که آگاه از چشم انداز سیاسی ما با تجربه دست اول چگونه ثابت نظارت عمومی استمرار یک فرهنگ سکوت در بهداشت باروری سازمان" جمعی نامه متحده است. "این اجازه رهبری ما به استوک ترس که بیان عمومی داخلی اختلالات ممکن است تهدیدی برای دسترسی به مراقبت." (PPGNY پاسخ نمی دهند به جمهوری جدید's درخواست برای نظر زمان انتشار.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن