عظیم نقد در استخر پیش ساخته وجود دارد

در سوی دیگر استخرهای پیش ساخته با توجه به شرایط تنها بین یک هفته تا ده روز زمان برای اجرا و راه اندازی نیاز د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در سوی دیگر استخرهای پیش ساخته با توجه به شرایط تنها بین یک هفته تا ده روز زمان برای اجرا و راه اندازی نیاز دارند. بین استخر بتنی و پیش ساخته کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ امروزه خرید استخرهای پیش ساخته با اقبال گسترده ای از سوی سازندگان روبه رو شده است. در این خصوص در ادامه توضیحاتی داده شده است. احداث استخر در خانهها، باغها، ویلاها، زمینهای کشاورزی، باغها و مزرعههای پرورش ماهی از جمله عملیاتهای ساختمانی پیچیده محسوب میشود زیرا در پایداری و ساخت آن نیروهای دینامیکی زیادی دخیل هستند. فایبرگلاس یک ماده ساختمانی با دوام فوق العاده است. استخرها هم از این قاعده مستثنی نیست، این در حالی است که استخرهای سنتی از این قابلیت برخوردار نیستند ولی در سوی دیگر این نوع استخرها دارای گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش گستردهتری از سوی شرکت ارائه دهنده آن هستند. در ابتدا پس از انتخاب طرح و ابعاد استخر مورد نظر از طریق نمایندگیها و واحدهای فروش، شرکت سفارش شما را میسازد و سپس کارشناسان و مهندسان را به منظور آماده سازی بستر استخر اعزام میکند.  This data has ​been creat​ed ᠎by G᠎SA Content ᠎Gene rator DE MO.

در واقع اجرای استخر پیش ساخته و آماده فایبرگلاس شما را از کاشی کاری بی نیاز می کند. اگر قصد خرید استخر آماده فایبرگلاس را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ مدل هایی بروید که نسبتاً جدیدتر هستند. آچارسی مجری تخصصی ساخت استخر در تهران، کرج، هشتگرد، کردان و سایر شهرها، با سالها تجربه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش هر محصولی که مورد استفاده قرار میگیرد از مزیتهای آن محسوب میشود و در فروش بیشتر محصول مورد نظر تأثیر زیادی دارد. مواد اولیه این استخر در کارخانه تهیه میشود و درون قالبهایی ریخته شده و پس از تولید در محل مورد نظر نصب و راه اندازی میشود. از جمله مزایای استفاده از ماده فایبرگلاس این است که این نوع استخر در برابر مواد شیمیایی، تغییرات دمایی محیط و نیز اشعههای uv مقاومت بالایی داشته باشد.شرکت سوییم پلاس به دلیل اینکه مقاومت استخرهای خود را افزایش دهند، سطح درونی استخر را با فایبرگلاس یا چند لایه ژلکوت پوشش میدهد.

این نوع استخر پیش ساخته از جنس قایقهای تفریحی کوچک است و دوام زیادی در برابر ناملایمات جوی دارد، لذا در ویلاها، خانه باغها، استخرهای ورزشی حرفهای، پارکهای آبی، خانهها، زمینهای کشاورزی و مزرعههای پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا و ضمانت نامه شرکت پول اینتکس ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات آهنی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … این شرکت یک برند آمریکایی به حساب میآید ولی محصولات آن در کشور چین ساخته و عرضه میشود.

البته به منظور استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر است که باید پیش از نصب انجام شود. این استخر مناسب افرادی است كه ملک مناسب برای حمل استخر با كامیون و جرثقیل را دارند و حاضر هستند كه پول بیشتری برای شنای خود به نسبت استخر آماده پی وی سی پرداخت كنند. این ماده کامپوزیتی از الیاف پشم شیشه با مواد پلیمری است. به طور کلی زمانی که سخن از استخر پیش ساخته به میان میآید، نام شرکت اینتکس که یکی از سازندههای استخرهای پیش ساخته در سطح جهان است بسیار به گوش میخورد. استخر پیش ساخته فایبر گلاس از یک لایه ژلکوت آنتی باکتریال پوشانده شده است که احتمال رشد جلبک و باکتری روی بدنه استخر را به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد در نتیجه میزان مصرف مواد شیمیایی جهت گند زدایی در استخر آماده فایبر گلاس کمتر خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن