لغو این ادارات پلیس

همه چیز را من خوانده ام در طول هفته گذشته در مورد چه باید بکنید در مورد پلیس از وجدان به glib من خوانده ام با

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

همه چیز را من خوانده ام در طول هفته گذشته در مورد چه باید بکنید در مورد پلیس از وجدان به glib من خوانده ام با این دو استار تریبیون مقالات در پشت ذهن من و با دانش است که مینیاپولیس را در شورای شهر در حال حاضر به آنچه که به ما گفته شده است که بیش از حد شدید تقاضا—انحلال آن نیروی پلیس. حتی اگر شما بر این باورند خاص این مجمع از سیاستمداران در مینیاپولیس نمی تواند تحویل (کاملا مشروع باور با توجه به کل تاریخ اصلاحات) این واقعیت است که آن است که خود اظهار داشت: هدف نهایی باید تغییر مکالمه از آنچه سیاسی است "ممکن است" در این لحظه به چه چیزی لازم است.

بیش از حد از بحث بیش از آنچه که در مورد پلیس انتزاعی است. اگر پلیس لغو نشان دهنده رادیکال مرز گفتمان ما اگر "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" برای تلفن های موبایل گیج کننده به افرادی که به ندرت ای اداره و ترسناک به مردم که به اعتقاد آنها بستگی پلیس برای ایمنی خود را ممکن است آن را آسان تر به حرکت از کلی به خاص. آنچه باید انجام شود در مورد مینیاپولیس پلیس بخش? اگر شما ترس از آنچه که صدا مانند رادیکال خواسته و یا در حصار در مورد یک شعار مانند "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" من مصرانه از شما را به خواندن هر دو از این مقالات و فکر می کنم در مورد "پلیس" نه انتزاعی و یا حتی در شخصی (که من تماس بگیرید اگر کسی شکست به خانه من?), اما در شرایط موجود در حال حاضر موسسه مینیاپولیس اداره پلیس. شاید این سوال "آیا مینیاپولیس نیاز پلیس" می تواند پاسخ داده شود پس از یک بیشتر سوال فوری: "آیا مینیاپولیس نیاز مینیاپولیس پلیس بخش؟"

این است که یک اداره پلیس در یک بسیار لیبرال شهرستان اجرا شده توسط یک مرد سیاه و سفید که پس از شکایت دپارتمان و کسی که جایگزین یک رئیس که تا به حال در خود اصطلاح در حال حاضر در آورده و در وزارت دادگستری به بررسی شیوه های آن. و در عین حال با وجود این که رهبری آن را هنوز هم نمی تواند در مهار سوم حوزه—و یا اجرای یک برنامه است که می تواند گرفته ام درک چوین کردن خیابان ها. به عنوان یک نتیجه از دست داده است مشروعیت خود را به عنوان یک نهاد مدنی و در نتیجه سمت راست آن وجود داشته باشد. کسانی که خواستار فعالان توضیح دقیق و در جزئیات بزرگ چگونه امنیت عمومی خواهد شد و پس از ما "لغو پلیس" به طور کلی باید توضیح دهد که چرا حفظ موجود مینیاپولیس اداره پلیس بهتر است به انحلال آن و ساختمان برخی از مرتب کردن بر اساس از جایگزین.

قبل از گفتن فعالان و معترضان به کنار گذاشتن شعارهای رادیکال برای هدفمند تر اصلاحات را در نظر بگیرید که مینیاپولیس در حال حاضر با تلاش تعدادی از اصلاحات آن رسیده است برای تقریبا هر قطعه از پایین آویزان میوه. آن خواهد بود اگر ادارات پلیس می تواند به راحتی آتش بد افسران و دیگر ادارات پلیس نمی تواند آنها را استخدام. اما مینیاپولیس اداره پلیس حتی نمی تواند پیاده سازی یک طرح برای شناسایی مشکل افسران. هر گونه تلاش برای انجام این کار به شناسایی مشکل افسران و سپس آنها را آتش—نیاز به یک کار کاملا متفاوت پلیس و فرهنگ است. این امر نیاز به, به عبارت دیگر, از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن