Adel Gamar و جان لارسن: رهبران باید در آغوش سازگاری به حرکت طبیعی جدید

محتوای مقالههیچ چیز در نسل ما اختیار داشت چنین عمیق کسب و کار و تاثیرات اجتماعی به عنوان COVID-19. با وجود یک

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

محتوای مقاله

هیچ چیز در نسل ما اختیار داشت چنین عمیق کسب و کار و تاثیرات اجتماعی به عنوان COVID-19. با وجود یک نظم جهانی وارونه برخی از چیزهایی که ثابت باقی می ماند. هیچ یک از این مهم تر از توانایی رهبران برای ترویج فرهنگ انعطاف پذیری و برای برقراری ارتباط با هدف.

نیروی هوایی ساده عبارت گرفتن خلبانان تکیه در شرایط اضطراری: پرواز و حرکت در ارتباط است. Aviate: نگه داشتن هواپیما پرواز. حرکت: تعیین مسیر جدید مورد نیاز است. برقراری ارتباط: اجازه دهید کسانی که در اطراف شما می دانید آنچه اتفاق می افتد و آنچه شما انجام می دهند در مورد آن. رهبران در تمام حوزه ها را به خوبی به این درخواست به زمان COVID-19 بحران است.

به عنوان سازمان های ظهور از اثرات این بیماری همه گیر آنها خواسته خواهد شد که به "پرواز" در راه است که آدرس جدید و با چالش های پیچیده ای با وضوح و قصد. در انجام این کار رهبران باید تمرکز بر روی مهم استراتژیک در بالای تاکتیکی فوری است. برای نگه داشتن ضرب المثلی هواپیما در پرواز آنها را به محوری برای راه حل های جدید است که فراتر از ساختارهای سنتی و یا مقامات. هنگامی که ژن Kranz, پرواز, مدیر بدنام "هوستون ما یک مشکل" آپولو 13 ماموریت استدلال کرد که انعطاف پذیر طرز فکر یک لیزر تمرکز بر روی راه حل ها و همکاری محیط زیست را در ناسا, بهترین ساعت حق با او بود. که بود تطبیقی رهبری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن