Adopt-A-مدرسه: هزاران نفر از نیازمندان کودکان و نوجوانان بهره مند از صندوق کودکان اضطراری COVID-19 کمپین

محتوای مقاله در ادامه"هیچ کس را دیدم این همه گیر آمدن یا آشفتگی ناشی از آن است در زندگی همه است. اما پاسخ به د

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"هیچ کس را دیدم این همه گیر آمدن یا آشفتگی ناشی از آن است در زندگی همه است. اما پاسخ به درخواست ما برای کمک از طرف فقیر و به تازگی بیکار نشان می دهد وجود دارد بسیاری از شما که اجازه نمی دهد که خود مشکلات شما جلوگیری از کمک به دیگران.

"به شما در جامعه ما یک برکت و رحمت است" گفت: Munro.

"ما هرگز در نظر گرفته شده برای نگه داشتن AAS رفتن گذشته معمول آن پاییز و زمستان برنامه اما ما نمی تواند چشم پوشی از اثرات این بیماری همه گیر در بهار.

"ما تجدید کمپین ما دوباره این سقوط به ادامه کمک به کودکان و خانواده ها در فقر زندگی می کنند. چگونه آن را همه اشکار ما هیچ ایده داده شده دولت ما هستند و به احتمال زیاد پیامدهای افزایش نرخ بیکاری منجر به افزایش نیاز" گفت: Munro.

"همه ما این است که ایمان به خوانندگان ما."

gbellett@gmail.com

vansunkidsfund.ca


چگونه برای کمک به

ما دعوت از مدارس و مدارس در سراسر استان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به بلافاصله دسترسی به این صندوق اضطراری. اطلاعات را می توان در vansunkidsfund.ca و یا با نیم اتخاذ یک مدرسه در 604-605-2264.

ونکوور سان صندوق کودکان را شامل حال اتخاذ یک مدرسه اورژانس COVID-19 صندوق با شروع از $100,000 ادامه خواهد داد و به استقبال خواننده کمک خواهد کرد که ما را قادر به کمک به کودکان گرسنه در طول این بحران همه گیر. شما همچنین می توانید کمک در vansunkidsfund.ca



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن