پس از Defunding پلیس ملی منافع خود را

متناوب بیش از اداره پلیس نیویورک بزرگترین نیروی پلیس شهری در کشور سخت است برای مخفی کردن در این نقطه است. NYPD

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

متناوب بیش از اداره پلیس نیویورک بزرگترین نیروی پلیس شهری در کشور سخت است برای مخفی کردن در این نقطه است. NYPD دستورات 36,000 افسران یک پف کرده بودجه ای نزدیک به 6 میلیارد دلار است که شهردار تمام اما حاضر به لمس و یک ذخیره از درجه نظامی تجهیزات جمع آوری شده در نام ضد تروریسم از جمله اسلحه و ماشین آلات و وسایل نقلیه زره پوش. پس از جمعه گذشته پلیس را ملاقات کرد در جریان تظاهرات در نیویورک بیش از خشونت پلیس و قتل مینیاپولیس ساکن جورج فلوید با چیز عجیب و غریب نمایش ممکن است از جمله نزدیک به ثابت هوایی نظارت و صفوف افسران در دولت از هنر riot gear آزار معترضان در خیابان ها. روز چهارشنبه این شهر غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره گفت: آن را تا به حال دریافت گزارش های بیشتر از سوء رفتار پلیس در گذشته پنج روز از آن تا به حال در همه آوریل است.

گستره سپر ضد شورش با باتوم و جلیقه های بالستیک به طور معمول اعزام شامل غیر نظامی تظاهرکنندگان است و حتی بیشتر تلخ در نور وخیم کمبود منابع و نیازهای اساسی—که دیگر کارگران مجبور به تحمل دوران بیماری همه گیر. به سختی یک ماه پیش متخصصان مراقبت های بهداشتی و دیگر ضروری کارگران هنوز شفاعت برای کافی ماسک و دیگر تجهیزات حفاظت شخصی. در ماه مارس به عنوان coronavirus تلفات مشخصی و بیمارستان ها می ترسید آنها را اجرا کوتاه از فن های برخی از کارکنان در کوه سینا در غرب به تن کیسه زباله در شرایطی مناسب لباس. NYPD از سوی دیگر دارای 10 میلیون دلار با تکنولوژی بالا نظارت هلیکوپتر.

در زیر منظره زشت و ناپسند از roided کردن سلاح های مختلف است بیشتر دنیوی نوع تامین مالی است که با این وجود نیز نشان می دهد که اساسا ضد اجتماعی اولویت های تخصیص سرمایه داری. پلیس نیویورک در ادامه به برخی از بهترین کارفرما منافع آمریکا از جمله کسانی که سابقه در تقریبا در هر بخش پس شاید دوران پس از جنگ. در سال گذشته متوسط درآمد سالانه پلیس در نیویورک مترو منطقه بود کمی بیش از $83,000—چیزی نزدیک شدن دزد بارون, پول, البته, اما به مراتب بالاتر از آنچه EMTs ($45,420), دستیاران پرستاری ($38,250) مهد کودک کارگران ($30,060) یا معلم دستیاران ($34,380) را. مانند دیگر کارکنان پلیس عالی بیمه سلامت با "هیچ deductibles copays یا حق بیمه"—هدف به یک کلمه از برنی ساندرز مدیکر برای همه طرح است. NYPD افسران نیز دریافت مرخصی استعلاجی نامحدود با پرداخت کامل و معروف سخاوتمندانه بازنشستگی تحویل پس از 22 سال خدمت به این معنی که یک پلیس به طور بالقوه می تواند بازنشسته حدود 42 سالگی با یک حقوق بازنشستگی به ارزش $1.75 میلیون, با توجه به NYPD را استخدام مواد. (که اتفاقا کمی بیش از آنچه که کارشناسان امور مالی شخصی توصیه مردم را نجات داد و تا زمان بازنشستگی; اکثریت قریب به اتفاق شهروندان به عنوان شما احتمالا می توانید حدس بزنید سقوط کوتاه است.) در نهایت که غرامت (و به مراتب بیشتر) محافظت شده است توسط یک اتحادیه چنان قدرتمند است که آن را به طور منظم قلدر مسئولان شهرستان با مصونیت از مجازات و sneers در خواست برای پاسخگویی در پی افسر سوء رفتار و خشونت و کشتار.

نقطه, چند, نیست, که ما باید فکر می کنم از دستمزد زندگی, سلامت, بیمه, بازنشستگی, پرداخت, ترک و اتحادیه عضله ارائه شده توسط NYPD به عنوان عجیب تجملات. بلکه آنها دقیق بلوک های ساختمان از یک زندگی مناسب و معقول است که اخراج شده اند از بسیاری از دیگر کارگران آمریکایی دقیقا در حالی که ادارات پلیس در سراسر کشور باید دارای عقاید. به عنوان ما در حال پرسید: تصور کنید که در آینده از پلیس موازی تقاضای خود را ارائه: برای استفاده از پول به دست آمده از defunding پلیس برای ساخت آینده ای که در آن پلیس-سبک مزایای این استاندارد برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب