همه پلیس می تواند پلیس مخفی

رئیس جمهور حرکت نیز به مقامات محلی چیزی دراماتیک به ایستادن و فاصله خود را از. هفته گذشته پورتلند شهردار تد وی

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

رئیس جمهور حرکت نیز به مقامات محلی چیزی دراماتیک به ایستادن و فاصله خود را از. هفته گذشته پورتلند شهردار تد ویلر با گاز کشته شد توسط ماموران فدرال در اعتراض "به عنوان ده ها تن از خبرنگاران و عکاسان—و یک امیز جمعیت تظاهرکنندگان شعار 'Fuck تد ویلر!'—تماشا شهردار سرفه همین پلاستیکی شفاف عینک و مصاحبه با نیویورک تایمز" پورتلند alt-هفتگی ویلامت در هفته گزارش شده است. آنها او را مسخره چرا که در هفته قبل پورتلند پلیس انداخته گاز در سرپیچی از حکم دادگاه—در همان تظاهرات. کسانی که خود را پلیس.

قانونگذاران که تقبیح پلیس فدرال در هفته های اخیر باقی مانده اند منفعل اگر نه آمرزنده و از پلیس محلی درگیر در همان نوع از رفتار. روز چهارشنبه زمانی که شهردار نیویورک, بیل د Blasio خواسته شده بود در مورد NYPD با استفاده از بینام و ون برای گرفتن یک معترض او با استفاده از شبح پلیس فدرال برای منحرف کردن انتقاد. "این پورتلند" گفت: شهردار. "آنچه می بینید که تصویری است که یک افسر NYPD." در حالی که دفاع از افسران در این ویدئو او اذعان کرد که اپتیک ممکن است مایه تاسف است: "وجود دارد به حساسیت که در آن مردمی هستند و طبعا نگران در مورد آنچه آنها را بیرون آمدن از واشنگتن است."

با وجود های اخیر شور و تلاش های محلی برای نگهداری پلیس فدرال پاسخگو اند یا شکست خورده و یا وقیحانه نادیده گرفت. اورگان دادستان کل الن روزنبلوم ثبت شده است کت و شلوار در برابر وزارت امنیت داخلی (همراه با ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده مارشال خدمات و فدرال خدمات حفاظتی که همه عوامل در پورتلند پلیس تظاهرات), شارژ آنها را با نقض پورتلند دستياران حقوق اساسی. اما یک قاضی فدرال حاضر به اعطای روزنبلوم درخواست به طور موقت مهار پلیس فدرال. یکی دیگر از چالش قانونی فدرال اجرای قانون آورده توسط روزنامه نگاران و ناظران حقوقی, آیا برنده شدن در یک سفارش ضابط موقت محرومیت آنها از دستگیری و یا استفاده از زور علیه روزنامه نگاران و ناظران حقوقی. هر افسر فدرال در نقض نظم گفته این قاضی همچنین می توان انکار کرد "واجد شرایط ایمنی" حمایت که باید محافظ اجرای قانون از پرونده های حقوقی. هنوز هم روزنامه نگاران در پورتلند مستند چگونه فدرال افسران بارها و بارها نقض قاضی را; برخی از آنها حساب های گنجانده شده در یک دادگاه جدید تشکیل پرونده درخواست قاضی نگه دارید DHS در اهانت به دادگاه.

اورگان فرماندار کیت براون اعلام کرده یک "حذف مرحله به مرحله" از اجرای قانون فدرال از پورتلند, شروع, شنبه, هر چند این به این معنا نیست چنین پلیس ناپدید خواهد شد از این شهر است. اقدام DHS وزیر گرگ گفت: "وزارت" ادامه خواهد داد برای حفظ فعلی ما تکمیل و اجرای قانون فدرال پرسنل در پورتلند" و رئیس جمهور به نظر می رسد حمایت او گفت: در روز پنج شنبه "ما تا زمانی که آنها خود را امن شهر ... آنها یا تمیز کردن شهرستان خود را و آن را درست انجام دهد یا ما باید آن را برای آنها است."

فقط به عنوان چرخ اقدام به زمانی که رو به پایین ماموران فدرال' teargas برای لحظه ای قهوه ای به نظر می رسد که حاکم بود در پلیس او تلقی بیش از حد—اما در سمت چپ unremarked بر آن نزدیک به خانه. آن یک پلیس خوب-پلیس بد دوگانگی با بد پلیس در هر دو طرف. "ما محلی ایالت اورگان افسران پلیس خواهد بود مرکز شهر برای محافظت از Oregonians "حق آزادی بیان و حفظ صلح" او ارسال شده در توییتر شنبه. "بیایید مرکز سیاه و سفید زندگی مهم جنبش خواست برای عدالت نژادی و پلیس پاسخگویی."

انواع ضد اعتراض پلیس ما شاهد به چالش کشیده در پرتلند است, برای قانونگذاران و مقامات منتخب و غیر قابل قبول زمانی که فدرال در حال انجام آن است اما نادیده گرفته و یا در دفاع از هنگامی که خود را پلیس انجام آن است. این است که واقعا وجود دارد یک تفاوت که براساس آن اجرای قانون آژانس ربوده کسی ؟ این تمایز ممکن است موضوع به شهرداران و فرمانداران اما نه به مردم آنها را نمایندگی کند به خصوص زمانی که هر دو فدرال و پلیس محلی در حال ظاهرا قرض گرفتن از یکدیگر است. در این شورش اجرای قانون است که با استفاده از اعتراض پلیس به تست محدودیت های قانونی با قضات یا مایل و یا قادر به نگه داشتن آنها را به حساب. آن را وحشتناک و چشمگیر نسخه از یک آشنا مشکل یکی که سوار معترضان به خیابان ها: این سیستم می تواند پلیس خود را نقض.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن