Allegheny County انتخاباتی وعده پست الکترونیکی-در برگه های رای به زودی خواهد رسید

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

Allegheny County انتخابات هستند تاکید به رای دهندگان که پست الکترونیکی-در برگه های رای که در راه به انتخابات را بدست آورد با این نسخهها کار در سراسر ساعت برای پردازش برنامه های کاربردی.

"ما در حال گرفتن گرفتار این هفته" انتخابات بخش مدیر David Voye گفت. "اگر شما دریافت نکرده اند رای خود را در عین حال من درک می کنیم نگرانی های خود را. اما لطفا صبور باشید. ما در حال تلاش برای به دست آوردن آنها را."

هر کسی که دریافت کرده است و نه یک رای گیری نباید وحشت حتی اگر خود را آنلاین پیگیری وضعیت خود می گوید رای گیری شده از طریق پست Voye گفت.

که نشان دهنده وضعیت وقتی یک پستی برچسب چاپ شده بود خود را برای رای گیری اما دیگر مراحل در فرایند باید انجام شود.

چهار برابر حالت عادی تعداد Allegheny County انتخابات پرسنل در حال کار در سراسر سه شیفت 24 ساعت شبانه روز به روند برنامه های کاربردی برای پست الکترونیکی-در برگه های رای و همچنین تکمیل پست الکترونیکی-در و رای غیابی, پیش از اولیه.

کارکنان پردازش شده بود بیش از 215,000 برنامه های کاربردی برای پست الکترونیکی-در رای گیری روز جمعه بعد از ظهر. که حدود 25 درصد میزان مشارکت در مقایسه با 22 درصد مردم در انتخابات انتظار می رود برای این انتخابات است.

برنامه های کاربردی برای ایمیل و یا غیابی باید بازگشت به انتخابات را بدست آورد با 5 p. m. روز شنبه, مارس 26.

اتمام برگه های رای باید بازگشت به انتخابات بخش با 8 p. m. روز ابتدایی, ژوئن 2.

اگر رای دهندگان نگران رای خود را نمی خواهد در زمان می رسند توسط ایمیل آنها را می توان کاهش یافته است فرد در انتخابات بخش اداری در مرکز شهر پیتسبورگ در 542 فوربس Ave.

هر کسی که دریافت یک پست الکترونیکی-در رای گیری در زمان و یا که به نگرانی در مورد وضعیت خود می تواند رای خود را در محل رای گیری در روز انتخابات با استفاده از موقت رای گیری.

موقت رای گیری شمارش نخواهد شد تا زمانی که آن تایید شده است که یک ایمیل یا غایب رای گیری دریافت نکرده بود.

رای دهندگان را انتخاب کنید که برای رای دادن به فرد در روز انتخابات هستند تشویق به پوشیدن یک ماسک و یک قلم — آبی و یا سیاه و سفید جوهر به حوزه های رأی گیری. ماسک در دسترس خواهد بود در حوزه های رأی گیری برای کسانی که نشان می دهد تا بدون.

کسانی که حاضر به پوشیدن ماسک نمی توان دور Voye گفت.

"ما نمی توانیم به دور از حق خود برای رای دادن چون آنها نمی پوشیدن یک ماسک" Voye گفت. "اما ما فکر می کنم هر کس می خواهد احترام و پوشیدن ماسک."

نیز وجود خواهد داشت یک منبع فراوان از قلم برای هر کسی که نمی خود را به ارمغان بیاورد.

"ما می خواهیم رای دهندگان به خود را به ارمغان بیاورد. که راه آنها می توانید آن را با آنها و یا پرتاب آن را دور" Voye گفت. "این فقط برای ایمنی."

رای گیری مارک دستگاه برای هر کسی قادر به دست علامت یک رای کاغذی در دسترس خواهد بود در همه حوزه های رأی گیری. این دستگاه می تواند توسط صفحه نمایش لمسی, قلم یا خط بریل آداپتور.

نیز وجود خواهد داشت ظروف بزرگ از دستمال مرطوب برای تمیز کردن سطوح و نشانه روی زمین به یاد رای دهندگان به اقامت حداقل شش فوت از هم جدا.

Allegheny County مدیره از انتخابات رای دادند و در ماه آوریل به تحکیم حوزه های رأی گیری به منظور کاهش در تعداد نظرسنجی کارگران مورد نیاز در روز انتخابات.

که تحکیم تصویب شد پنسیلوانیا وزارت امور خارجه این هفته و کاهش تعداد از رای گیری مناطق از 1,323 به 416.

رای دهندگان دریافت یک کارت پستال قبل از روز انتخابات, مشاوره آنها را از خود بگوئید محل.

حوزه های رأی گیری باز خواهد شد در 7 صبح و رای دهندگان خواهد شد به کارگردانی به سمت راست زمانی که آنها می رسند با حرف اول نام خانوادگی خود را.

جیمی Martines یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جیمی در 724-850-2867, jmartines@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن