Allegheny County انتخابات بخش: 'ما این

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

19 دقیقه پیش

رژیم صهیونیستی. تام گرگ یک فرمان اجرایی را امضا اواخر دوشنبه از تمدید یک هفته مهلت برای انتخابات دفاتر در شش شهرستان از جمله Allegheny, برای دریافت غایب و یا پست الکترونیکی-در برگه های رای. آنها در حال حاضر تا 5 بعد از ظهر در ژوئن 9 برای دریافت غایب و یا پست الکترونیکی-در برگه های رای.

دیگر شهرستان Dauphin, دلاور, Erie, Montgomery و فیلادلفیا.

یک روز انتخابات بر خلاف هر گونه دیگر شامل بی سابقه تکنولوژی راه اندازی شد به محل و حتی قبل از فرماندار اعطا فرمت Allegheny County انتخابات کارکنان این نکته که آنها آماده هستند.

"ما باید تمرین ما راه می رفت از طریق هر سناریو ما احتمالا می تواند از فکر می کنم" شهرستان مدیر ارتباطات Amie فراز روز دوشنبه گفت:. "ما انجام داده اند همه چیز را که ما می تواند به آماده شدن برای هر چیزی که ممکن است رخ دهد بنابراین ما بسیار با اعتماد به نفس."

هنگامی که آن را روشن ماه پیش که با توجه به covid-19 محدودیت شهرستان نمی خواهد بود قادر به انجام یک انتخابات معمولی ثبت نام رای دهندگان فرستاده شد ایمیل-در برگه های رای.

در یک انبار در سمت شمال 188,000 پست الکترونیکی-در برگه های رای از 280,000 درخواست در حال ذخیره می شود. آنها باز می شود و شروع 7 صبح با سه سرعت بالا نامه افتتاحیه.

کسانی که باز پاکت, پس از آن خواهد شد قرار داده شده به سینی و تبدیل به کارکنان خواهد کرد که خلاص شدن از آراء آنها را باز کردن و به عقب تاشو آنها را به طوری که آنها دروغ مسطح است. یک بار حداقل تعداد برگه های رای آماده شده است آنها محسوب می شود هشت اسکنر با سرعت بالا.

دوشنبه شب Allegheny County انتخابات بخش مدیر دیو Voye گفت: فرماندار را تغییر نمی دهد Allegheny County هدف از شمارش تمام آرا که در دست سه شنبه شب.

"این نظم را تغییر نمی روند ما برای فردا روز انتخابات. تمام برگه های رای دریافت کرده و در انتخابات بخش با 8 بعد از ظهر خواهد بود از جمله در فردا دفعات مشاهده شده است. همانطور که قبلا قصد باقی ماندن و ادامه تا زمانی که همه کسانی که برگه های رای شمارش.

"بعد از روز انتخابات, ما شروع به جمع آوری ایمیل های دریافت شده در دفتر که در دیدار فرماندار و تعیین خواهد کرد که چه زمانی و چگونه آن برگه های رای شمارش خواهد شد. ما اعلام خواهد کرد این روند در اواخر این هفته اما قصد داریم به دنبال انتخابات کد مقررات از جمله اجازه دادن به ناظران برای مشاهده روند."

Voye فکر عمومی را یک ایده خوب است که برنده اصلی مسابقه سه شنبه شب. اما مقامات نمی ساخت هر گونه تضمین می کند.

"ما هرگز اسکن شده 180,000 برگه های رای قبل از. و ما نمی دانیم مردم در انتخابات و البته پس از آن سخت است برای انجام محاسبات ریاضی است اما اگر همه چیز می رود هموار و ما همه چیز انجام می شود توسط 8 ساعت و رها کردن نتایج به پایگاه داده در 8:05 من فکر می کنم که رفتن به 80 درصد از مردم در انتخابات گفت:" Voye. "این دیگر نیازی به انتظار تا زمانی که این رای غیابی در حال اسکن شده در نیمه شب به رها کردن آنها را به ما آخرین به روز رسانی پایگاه داده."

Voye گفت: بسیار متمایز عنصر انسانی به این عملیات با برخی از 150 کارکنان تا 6:30 صبح روز سه شنبه یکی دیگر از 80 به 100 چک کردن در بعد از انتخابات ،

"است که شامل اسکنر اپراتورها به نامه افتتاحیه به مردم فقط مرتب سازی برگه های رای و استخراج آنها از انتخابات پاکت نامه. آن را برای رفتن به خانه بسته بندی شده" گفت: Voye اضافه کرد که اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود در محل و همه را ملزم به پوشیدن ماسک.

داشتن هرگز نظارت انتخابات مثل این یکی Voye اذعان به عصبی بودن.

"همیشه وجود دارد شانس است که یک اسکنر می تواند نقص یا شکستن اما ما در حال رفتن به نمایندگان از فروشندگان در اینجا است که می تواند تعمیر آنها را در نقطه."

پل Guggenheimer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با پل در 724-226-7706 یا pguggenheimer@triblive.com.

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب