Allegheny County را covid-19 محققان در پیدا کردن بسیاری از رستوران ها مطابق با دستورالعمل

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

10 دقیقه پیش

در آن هفته اول, Allegheny County جدید Covid زمینه تیم پاسخ بازدید حدود 350 موسسات سلامت مدیر Dr. Debra بوگن گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه.

از کسب و کار بازدید کرد – که شامل میله, رستوران ها, فروشگاه های راحتی و دیگران – 87% دریافت رضایت بخش گزارش. 13 درصد تا به حال حداقل یک موضوع به آدرس.

"اعضای تیم گزارش شده اند که اکثریت قریب به اتفاق از کافه ها و رستوران های بزرگ و کوچک در حال انجام یک کار بزرگ زیر اقدامات ایمنی" بوگن گفت.

مقامات شهرستان اعلام کرد که تیم جدید در هفته گذشته اخبار جلسه. تیم بازدیدکننده داشته است کسب و کار در جامعه خود را چک covid-19 پاسخ تاکتیک و فراهم می کند بازخورد – ارزیابی چگونه به خوبی آنها را دنبال موظف ظرفیت محدودیت ماسک و اجتماعی فاصله الزامات و دستورالعمل های دیگر.

شایع ترین موضوع بود کارکنان پوشیدن پوشش صورت و به دنبال آن بیش از حد بسیاری از مردم اجازه داخل خانه بوگن گفت.

موسسات که شد مشخص شده به عنوان داشتن حداقل یک مورد را به آدرس دیگری را داشته باشد بازدید از این تیم و فرصتی برای بهبود خود را گزارش. در این بخش هنوز نمی دانند که کسانی که دنبال بازديد رخ خواهد داد.

این هفته بوگن و شهرستان اجرایی غنی فیتزجرالد به روز شده ساکنان در افزایش بستری شدن در بیمارستان و مورد شمارش.

"جولای شده است بسیار چالش ماه" فیتزجرالد گفت: ما این ماه را دیدم نزدیک به 5000 تست مثبت. "این فقط نشان می دهد برخی از چیزهایی که اتفاق افتاده است زمانی که ما رفت و به سبز در اوایل ماه ژوئن است. همه چیز باز کرد تا شاید کمی بیش از حد به سرعت."

فیتزجرالد گفت: شهرستان طرح سلامت در ماه گذشته از جمله محدودیت برای کافه ها و رستوران ها کمک کرده اند را مورد مجموع به پایین.

شهرستان گزارش 10 جدید بستری شدن در بیمارستان چهارشنبه – 77 در هفته گذشته است. افزایش بستری شدن در بیمارستان به حال مدت طولانی است که در پیش بینی میان کلی افزایش روزانه موارد اما بوگن گفت: این اعداد در واقع منعکس کننده تاریخ پذیرش در طول چند هفته گذشته.

بوگن همچنین اطمینان داد که شنوندگان این شهرستان بیمارستان ها باید از این ظرفیت برای رسیدگی به افزایش و ارائه اضافی ICU, تخت, فضای, بر خلاف برخی دیگر از مناطق در بیمارستان مانند تگزاس و فلوریدا و کالیفرنیا.

"بیمارستان های ما برای آن آماده شده," او گفت:. "ما در این وضعیت است در اینجا."

در حالی که اولیه سنبله بود یک بار تا حد زیادی نسبت به کافه ها و رستوران ها بوگن گفت: این شهرستان ردیابی تعداد فزاینده ای از عفونت به اشخاص خصوصی و مراسم عروسی و مجالس ترحیم و مذهبی و خدمات و همچنین به عنوان ورزشگاه و مرکز تناسب اندام. کافه ها و رستوران ها هنوز هم نقاط مشترک بسیاری است که افراد آلوده گزارش بوگن گفت.

برای مثال با توجه به وزارت بهداشت داده بودند 57 مورد مربوط به احزاب بین جولای 5 و 11 جولای – که نرخ افزایش یافته است در هفته آینده با 72 بیشتر موارد مربوط به احزاب بین جولای 12 و 18 جولای. موارد مرتبط با کافه ها و رستوران ها اندکی کاهش: 162 نفر در ارتباط بین جولای 5 و 11 و 127 بین جولای 12 و 18.

"داده های ما از طریق جمع آوری مورد بررسی به ما می گوید که در آن افرادی که آزمایش مثبت رفته اند اما نمی به ما بگویید که در آن از افراد آلوده به ویروس" بوگن گفت. او را تشویق مردم به اقدامات احتیاطی را در هر کجا که بروید.

فیتزجرالد تشویق مستمر هوشیاری به عنوان آماده سازی مدارس بازگشایی مجدد برنامه ها و اقتصاد بازگشایی. زمینه Response Team یافته های دلگرم کننده است, تا کنون, او گفت:.

"به نظر می رسد مانند همکاری در سطح بسیار خوب" فیتزجرالد گفت: از کافه ها و رستوران ها. "این چیزی است که بسیار مهم است اگر ما در حال رفتن به نگه داشتن اقتصاد ما و نگه داشتن به عنوان بسیاری از فعالیت باز به عنوان ما می توانیم."

اینجا کلیک کنید برای مشاهده اطلاعات بر کسب و کار بازدید تا کنون.

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن