Allegheny Township, مراقبت های شخصی صفحه اصلی آمار با تعداد نامعلومی از covid-19 موارد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

شیوع covid-19 موارد گزارش شده برای Pleasant Ridge مادر زندگی شخصی مراقبت از خانه در Allegheny Township, اگر چه مقامات نیست انتشار تعدادی از موارد و یا اگر شده است هر گونه مرگ و میر.

حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت در نظر دارد برای شروع انتشار دوشنبه بسیار در پی پس از داده ها در covid-19 موارد و مرگ و میر در خاص در طولانی مدت امکانات بهداشتی از جمله خانه های پرستاری و مراقبت شخصی خانه.

در حال حاضر دولت سلامت deparment انتشار اطلاعات در مراقبت دراز مدت اقامت موارد و مرگ و میر ناشی از covid-19 تنها توسط شهرستان. دولت و مقامات بهداشتی اعلام کرده اند چنین اطلاعات دقیق شامل تعادل بیمار حریم خصوصی و عمومی را حق می دانیم.

محلی مردم می خواهند بدانند.

"با نامگذاری امکانات با موارد عمومی — به ویژه کسانی که با دوستان و اقوام وجود دارد — نیاز به می دانم که اگر آنها می خواهند به آنها را بیرون بکشد گفت:" کن Bacha, Westmoreland County پزشکی قانونی. "ما تا به حال تعداد زیادی از تماس های تلفنی از مردم درخواست, 'است که محل امن برای مادر به وجود دارد؟" "

Pleasant Ridge مادر زندگی تست شده همه ساکنان آن را در بر داشت و یک "تعدادی از ساکنان که آزمایش مثبت" با توجه به بیانیه ای از امکانات را صاحب Craig, Anlauf, فرستاده شده به تریبون-نقد و بررسی.

وجود دارد حدود 53 ساکنان و حدود 75 روزانه کارکنان در Allegheny Township, شخصی, مراقبت از خانه با توجه به Dec. 5, 2019, state Department of Human Services report.

Anlauf کاهش یافته است به ارائه تعداد مورد تعویق انداختن به وزارت بهداشت به انتشار اطلاعات است.

"ما در ارتباط مستمر با وزارت بهداشت, وزارت خدمات انسانی و منطقه از پیری," او گفت:. "ما شده اند و دستورالعمل های زیر را از CDC و DOH."

وی افزود: دولت در بخش بهداشت و درمان, Allegheny Township, Westmoreland County امنیت عمومی و ERCI پیشگیری از عفونت مشاوران ارائه شده Pleasant Ridge با تجهیزات حفاظت شخصی و راهنمایی.

Allegheny Township, سرپرستان مشخص کردن موارد به عنوان یک "شیوع" که آمد تا جلسه دوشنبه گذشته.

"ناظران در این مورد بحث شده و نگران هستند" سرپرست رن استیل گفت. "ما نمی دانیم که اعداد است."

شهرستان اضطراری مدیریت هماهنگ لی Schumaker گفت: شهرداری کمک Pleasant Ridge با آن covid-19 موارد است. او کاهش یافته است به ارائه جزئیات به دلیل "آن را مربوط به یک موضوع پزشکی."

اما Schumaker را ستایش Westmoreland وزارت امنیت عمومی با ارائه حفاظت شخصی تجهیزات به شهرستان را اولین پاسخ دهندگان از جمله ماسک و دستکش و در صورت سپر و پیش بند.

این Westmoreland وزارت امنیت عمومی نیز کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر در این Pleasant Ridge covid-19 موارد آیا به عنوان دولت در بخش بهداشت و درمان.

مری ان توماس Tribune-Review تحریریه. شما می توانید تماس با مریم در 724-226-4691, mthomas@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب