امریکا مهاجرت سیستم شکسته فراتر از تعمیر

واضح است که این هزینه بر اساس ساختار مجموعه مرگ های مارپیچی برای آژانس: با رئیس جمهور مصمم به محدود کردن مهاجر

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

واضح است که این هزینه بر اساس ساختار مجموعه مرگ های مارپیچی برای آژانس: با رئیس جمهور مصمم به محدود کردن مهاجرت به عنوان آنجا که ممکن است سقوط رسید از هزینه ها را USCIS حتی ناکارآمد تر و آهسته دلسرد بیشتر مهاجرت و کاهش درآمد و حتی بیشتر. این بایدن دولت نه تنها باید لغو این قانون پیشنهاد شده اما همچنین کاهش یا از بین بردن بسیاری از هزینه های مهاجرت. این می تواند به معنای تغییر نحوه USCIS تامین می شود که ممکن است شامل برخی از خلاق حقوقی و یا کنگره کشمکش اما سود خواهد بود فقط سیستم مهاجرت و یکی که بهتر است در محافظت از آینده ضد مهاجرت رئیس جمهور.

وظیفه نیروی کاغذ نیز متعهد به مقابله با یکی دیگر از جنبه های امریکا کلاس مبتنی بر سیستم مهاجرت در وعده خود را به "لغو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سازمان ملل متحد-آمریکا مهاجر ثروت تست." در اینجا وظیفه نیروی با اشاره به تغییرات تهمت و دولت ساخته شده به اتهام حکومت است که بارها مهاجران دولت قضات به احتمال زیاد نیاز به مزایایی مانند پزشکی و یا طرح کمک های غذایی مکمل برنامه در آینده است. در عمل این باعث می شود آن را بسیار مشکل تر برای مهاجران با درآمد زیر 250 درصد سطح فقر فدرال به ماندن در این کشور یک معیار دهها میلیون نفر از آمریکایی ها نمی تواند دیدار خواهد کرد.

این اعلام کرد قصد معکوس قاعده بدیهی است که خبر خوب اما این elides چگونه سیستم مهاجرت طولانی تبعیض بر اساس ثروت است. آن است که یک سیستم محکم و آن را بسیار گسترده تر reimagining سیستم مهاجرت ما به از بین بردن این بی عدالتی است. این uberwealthy می توانید به سادگی خرید یک "ویزای سرمایه گذاری" توسط امیدوار به ایجاد شغل; منطقی ثروتمند و ممتاز با درجه حرفه ای و مشاغل, دسترسی به گسترده تر تعداد ویزاها بسیار ضعیف آن سخت است و به موضوع سختگیرانه تر موشکافی. و روند تقاضا برای مهاجرت به سود غیرممکن پیچیده و بسیار گران و تقریبا همیشه نیاز به کمک یک وکیل که ممکن است هزینه هزاران دلار است.

حتی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن دوران مهاجران و یا اعضای خانواده خود را, حامیان به حال به اثبات آنها استفاده نمی مزایا و نشان می دهد که آنها بیش از 125 درصد سطح فقر فدرال. زمانی که من ازدواج کردم به شوهر من در آمریکا او تا به حال به ثبت نام فرم جزئیات امور مالی خود را و الزام او را به پرداخت دولت برای هزینه های هر آزمایش به معنی منافع عمومی از برنامه های من به پایان رسید تا با استفاده از, حتی اگر ما طلاق گرفتم. برای نظر مالی راحت مردم ما مانند این است که فقط یک بازی خنده دار از تغییر ناگهانی از سیستم مهاجرت و در عین حال یکی دیگر از فرم پر کردن برای دیگران, آن می تواند یک مانع جدی برای زندگی آنها خواهد بود در غیر این صورت حق. صرف این واقعیت است که امکان مهاجران تبدیل شدن به یک "اتهام عمومی" به ایالات متحده در نظر گرفته شده است در برنامه های مهاجرت در همه, که از آن شده است برای قرن ها باید به پایان برسد. بایدن می تواند یکی برای پایان دادن به این.

مرز یک فاجعه چند برابر است. افرادی که اعضای خانواده بیمار هستند و یا در حال مرگ در خارج از کشور باید حرکت فیزیکی و متافیزیکی مرزها قرار داده تا توسط ایالات متحده در علاوه بر این به درد خود و درد و رنج از دست دادن. کارگران که خانواده خود را ترک پشت در به امید کسب درآمد به اندازه کافی برای ارائه آنها را به یک زندگی بهتر نمی توانید بازدید از آنهایی که آنها زحمتکش به پشتیبانی. بدبختی و فقر می شود که بدبختی و جدایی بیش از حد. پرتاب جهانی همه گیر به مخلوط و شما باید یک کابوس واقعی.

آن را ندارد به این راه. مرزها توسط طبیعت خودسرانه و باطل و امریکا اجرای مرزهای آن است که فوق العاده پس از اجازه دادن به مهاجران مرگ در بیابان و راه اندازی "بازرسی" مایل از هر مرز یا خط ساحلی به ایجاد بیزانس و گران قیمت در سیستم های اداری که نگه داشتن مهاجران خارج و یا به عنوان در مورد یخ جدید مورد نیاز برای دانش آموزان آنها را وادار به ترک پس از آنها در حال حاضر در. ما نمی توانیم انتظار بایدن دولت برای لغو مرزها و آمریکا است که قطعا در هیئت مدیره با این ایده ، اما هنوز هم وجود دارد مقدار از آن می تواند به دوباره اختراع سیستم مهاجرت و آن را بسیار بیشتر از معکوس کردن آسیب از مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب