در میان همه گیر زندگی ملت اعلام رانندگی در سری کنسرت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

نیویورک — تور پروموتر زندگی ملت اعلام کرد که اولین درایو در سری کنسرت در آمریکا برای ماه جولای ماه پس از زنده صنعت موسیقی شده است و این مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

سرگرمی شرکت در روز دوشنبه اعلام کرد: "زندگی می کنند از رانندگی در" — یک مجموعه ای از نه را نشان می دهد به جای جولای 10-12 در نشویل, تنسی; مریلند هایتز ، میسوری و Noblesville, Indiana.

خواننده برنده جایزه گرمی Brad Paisley را تیتر نشان می دهد در تمام شهرستانها در حالی که همکار هنرمندان کشور Darius Rucker و جان Pardi نیز انجام در نشویل در ورزشگاه نیسان. Nelly انجام خواهد شد در مریلند هایتز ، در نزدیکی سنت لوئیس.

Concertgoers خواهد بود قادر به رانندگی به پارکینگ از آمفی — حداکثر چهار نفر در هر خودرو خواهد شد و دارای دو پارکینگ خالی فضاهای بین هر وسیله نقلیه بنابراین طرفداران می توانید تماشا و حزب از خود فرد تعیین tailgating مناطق. شرکت کنندگان را تشویق به آوردن غذا و نوشیدنی و صندلی و راه اندازی در اطراف اتومبیل خود را به نمایش نوازندگان از این مرحله و همچنین از بزرگ صفحه نمایش LED.

همه کارکنان محل ملزم به پوشیدن ماسک و زندگی ملت درخواست می کند که شرکت کنندگان پوشیدن ماسک به محض ورود که در آن وجود خواهد contact-less بلیط اسکن از طریق خود ویندوز. ماسک لازم نیست هنگامی که طرفداران خود را تعیین tailgate مناطق زندگی می کنند و ملت است و نیاز نیست که طرفداران دستکش بپوشید.

تام دیدن رئیس جمهور از زندگی ملت سالن-ما کنسرت گفت: این شرکت با صرف سال تلاش برای پیدا کردن امن و لذت بخش برای قرار دادن بر روی زندگی می کنند نشان می دهد در طول بیماری همه گیر.

"ما واقعا گرفته شده با مشارکت با () محلی حوزه های قضایی (و) ما شده است ملاقات با آنها را برای ماه فقط صحبت کردن در مورد چگونه ما می تواند ارائه یک تجربه راحت به طرفداران اجتماعی فاصله در خط مقدم در هر مرحله آنها را وارد کنید. چرا که این روابط و ارتباطات عقب و جلو رفتن ما موفق به گرفتن که چراغ سبز" دیدن گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

"این واقعا برای ما مهم نیست فقط یک کار انجام دهد و باید انجام شود. آن را نمی خواهد زندگی ملت است. آن را نمی خواهد این کنسرت پیشرو در صنعت. ما می خواستیم برای ایجاد یک بیانیه بزرگتر."

نلی که جشن سالگرد 20th باشد از اولین آلبوم خود را "کشور دستور زبان" و پینک فلوید ادای احترام گروه ال Monstero هر دو از سنت لوئیس و انجام خواهد شد در Hollywood Casino سالن آمفی تئاتر است. Pardi و گروه راک قایق بادبانی سنگ Revue را تیتر در Ruoff مرکز موسیقی نزدیک ایندیاناپولیس.

بلیط فروش برای عموم مردم در روز جمعه. ببینید گفت: قیمت بلیط را به نوسان بازار, اما آنها می تواند به عنوان کم به عنوان $125 است که حدود 31 دلار در هر فرد اگر حداکثر تعداد چهار شرکت کنندگان در هر خودرو شرکت کنند.

"من بسیار هیجان زده به این دلیل من می خواستم مطمئن شوید که اگر ما قرار بود به انجام هر چیزی شبیه به این است که آنها تا به حال مسائل مهم کار می کرد" پیزلی گفت: در مصاحبه با AP. "هدف من این خواهد بود به گسترش این ویروس به یک فرد است. نباید از این. که کلید. من فقط فکر نمی کنم آن را به ارزش انجام را نشان می دهد اگر ما در حال قرار دادن مردم در معرض خطر است."

"این ایده که ما در خارج از منزل است یک چیز بزرگ" پیزلی اضافه شده است. "من فقط فکر می کنم این یک راه سرگرم کننده به تماشای یک کنسرت به هر حال. آن می تواند سرگرم کننده اگر وجود ندارد یک ویروس است."

برای میسوری نشان می دهد ببینید که یک ظرفیت مناسب از 1000 اتومبیل در حالی که ترکیب اجتماعی فاصله دستورالعمل. کوره و کباب کردن چاله مجاز نیست اما concertgoers را می توانید از قبل پخته شده مواد غذایی و نوشیدنی ها از جمله الکل. زندگی ملت را تشویق می کند که گروه اختصاص یک راننده تعیین شده.

منو از مواد غذایی داغ و غیر الکلی در دسترس خواهد بود برای خرید, Live Nation گفت. مردم می توانید سفارش آنلاین و موارد تحویل داده خواهد شد به تعیین شده خود را در درب عقب اتومبیل منطقه.

طرفداران تنها قادر خواهد بود به ترک غلاف خود را برای دسترسی به تک دستشویی که دیدن گفت تمیز خواهد شد به طور منظم در طول نشان می دهد. شرکت کنندگان را تشویق به پوشیدن ماسک هنگام خروج از دستشویی.

"آنها را مجبور به راه رفتن بیش از حد قادر به استفاده از تسهیلات," او گفت:.

"سنتی رانندگی در, من آن را دریافت کنید شما را در گیر اتومبیل خود را و شما در حال رفتن به آن را از طریق یک فرستنده FM. که اتفاق می افتد با این را نشان می دهد" گفت: ببینید.

"ما در حال دادن به شما چه چیزی در مورد اندازه دو ماشین گاراژ که در آن شما در حال رفتن به قادر به پارک ماشین خود را به خارج از ماشین شما و tailgating قطع برای شما و دوستان خود را و گوش دادن به موسیقی از طریق مناسب PA حرفه ای و شگفت انگیز صوتی و تصویری نمایش می دهد. این واقعا یک جنبه های مختلف رانندگی و زندگی می کنند. آن را به شدت تجربی."

دسته بندی: AandE | موسیقی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن