تجزیه و تحلیل: trump's تولسا تجمع می افزاید: به هفته از علائم هشدار دهنده برای کمپین

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین کمپین تجمع پس از coronavirus همه گیر جاروب ایالات متحده یاد می شود بیشتر برای چه رئیس جمهور خواهد بود و نه فراموش کرده ام به عنوان تلاش خود را برای تنظیم مجدد پیشنهاد انتخاب مجدد خود را به خود جلب کرد ناامید کننده جمعیت در یک محیط امن دولت است.

این رویداد در مرکز شهر تولسا, Okla., روز شنبه در جذب کمتری هواداران از مغلوب ساختن پیشی جستن و مشاوران او وعده داده بود. و آن را تحت الشعاع قرار بود با ادامه انتقاد از پاسخ او به این بیماری همه گیر و سراسری علیه خشونت پلیس.

این فردی گری از بالا دادستان فدرال در نیویورک به عنوان یک جنجال تازه درست چند ساعت قبل از رئیس جمهور لمس کردن در شهر.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مدیر کمپین براد Parscale حال افتخار است که یک میلیون نفر درخواست بلیط آنلاین برای تولسا تجمع و تهمت به صراحت وعده داده شده وجود دارد خواهد بود یک صندلی خالی. او برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند به جمعیت در خارج از منزل و در داخل اما اوراق از سخنان پس از اندک نشان میدهد. داخل Tulsa BOK, مرکز سطح بالای صندلی بود که عمدتا خالی است.

کمپین سرزنش معترضان ادعا آنها مسدود شده بود تهمت هواداران از عبور از پست های بازرسی امنیتی. که نمی تواند تایید و تولسا اداره پلیس گفت: در یک صدای جیر جیر که معترضان شده بود "اکثریت" صلح آمیز است. ضعیف نشان دادن اضافه شده به نشانه های که برنده انتخابات است به دور از برخی و که مبارزات انتخاباتی خود را از خطرات خارج شدن از ریل.

او کاهش یافته است پشت خود را دموکراتیک حریف سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ملی در نظر سنجی و نظر سنجی از کلید میدان نبرد متحده است. در مارس بایدن انتخاباتی outraised مغلوب ساختن پیشی جستن را برای اولین بار در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف دو بار به عنوان پول زیادی.

مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه اعلام کرد که او برنده انتخابات مجدد با وجود نظر سنجی های اخیر و به اشاره در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس در برابر مردم از رنگ.

"من ایستاده قبل از اینکه شما امروز اعلام کرد که اکثریت خاموش است که قوی تر از همیشه قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما حزب از آبراهام لینکلن و ما از نظم و قانون."

روز شنبه رئیس جمهور گفت: هیچ چیز به اندازه جمعیت.

او نقاشی بایدن به عنوان یک befuddled عروسکی دموکراتیک حزب چپ پهلو.

"آیا کسی صادقانه فکر می کنم او کنترل این رادیکال دیوانگان?" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک نقطه و درخواست جمعیت: "آیا شما می دانید آنچه که او می گوید به همسرش که او را گیج کننده با خواهر؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل ویروس

در ساعت قبل از ورود او مغلوب ساختن پیشی جستن به استقبال بحث جدید به عنوان جفری S. برمن رئیس دادستان فدرال در نیویورک استعفا داد و زیر قابل توجه stand-off با دادستان کل ویلیام Barr که رئيس جمهور گفت: تا به حال او را اخراج. اما مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: او به عنوان ترک کاخ سفید برای تولسا که بر مسئول برمن را برداشت و گفت "من درگیر نیست."

رئیس جمهور تلاش کرده است برای حفظ شور و شوق خود را برای مبارزات انتخاباتی به عنوان coronavirus ویران کشور و شهرستانها در سراسر کشور شد و ستد با اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید ماه گذشته به دست پلیس مینیاپولیس. در طول یک هفته یک آسیب رساندن به کتاب جدید با مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون و برکناری از برمن در روز شنبه اضافه شده به رئیس جمهور travails.

تهمت بزرگ, خشن تظاهرات بودند حیاتی از خود در کمپین 2016 و او شروع به افزایش فرکانس خود را در اواخر سال گذشته به عنوان او آماده برای انتخاب مجدد. اما شیوع کروناویروس خود را خراب بهترین استدلال برای یک دوره دیگر — قدرت اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر در رکود اقتصادی و sidetracked مبارزات انتخاباتی خود را مورد علاقه تاکتیک ساخت تظاهرات غیر ممکن است پس از ماه مارس است.

روز شنبه تجمع مشخص شده بازگشت به اسکریپت برای یک رئیس جمهور است که رونق در جمعیت و تیز تعصب از حوادث. آن را نیز به معنای اعلام پیروزی بر ویروس — دولت را تبلیغ اوکلاهما به عنوان یک بازگشایی داستان موفقیت اگر چه مواردی از بیماری مشخصی در دولت پیش از این تجمع است.

محلی مقامات بهداشتی توصیه کرده بود که تاخیر در این رویداد اما مبارزات انتخاباتی پیش رو فشرده. برخی از کمپین پیشبرد کارکنان در اوکلاهما آزمایش مثبت برای ویروس, اخبار, پدید آمده است که مدت کوتاهی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ترک کاخ سفید است.

ماسک توزیع شد به شرکت کنندگان به عنوان آنها وارد عرصه اما تعداد کمی از مردم در واقع دیده می شد با پوشیدن آنها.

مغلوب ساختن پیشی جستن اختصاصی بخش از سخنرانی خود به این ویروس در یک نقطه تماس از آن به "کونگ آنفولانزا" یکی از تعداد انگشت شماری از لحاظ نژادی حساس دیدگاه. او هشدار داد که اذعان به مطالبات توسط پلیس آمریکا معترضان به لغو اجرای قانون را از یک سفر فروشنده در معرض خطر "بسیار دشوار hombre." و او گفت که یک دموکرات کنگره که در سومالی است پناهنده Ilhan عمر از مینه سوتا به دنبال "ایجاد دولت کشور ما درست مثل کشور از جایی که او آمد."

او همچنین به دنبال بازی کردن خطرات ناشی از این بیماری همه گیر. "تست یک شمشیر دو لبه است," او گفت:. "هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مردم است. بنابراین من گفت: من به مردم آهسته تست کردن."

یک مقام کاخ سفید که نخواست شناسایی شود بعد از آن رئيس جمهور گفت: شوخی بود زمانی که او صحبت می کرد در مورد کم کردن سرعت تست.

رمپ و آب

سخنرانی خود را که زد تقریبا یک ساعت و 44 دقیقه دیدم او را لمس اخیر مجادلات از جمله گمانه زنی ها در مورد سلامت خود را پس از او لرزان پیاده کردن یک سطح شیب دار در غرب نقطه شروع مراسم آخر هفته گذشته و آنلاین جوک در مورد اینکه چرا او به نظر می رسد برای مبارزه به نوشیدن لیوان آب بدون استفاده از هر دو دست.

در روز شنبه و پس از او به ارمغان آورد یک لیوان آب در این تجمع تریبون تهمت flamboyantly نوشید آن را با یک دست و سپس آن را پرت کنار. جمعیت را تشویق می کردند.

خارج از عرصه تشدید تنش بین معترضان و تهمت هواداران پیش از این تجمع است. معترضان خوشه در نزدیکی در ورودی به این رویداد که در آن اوکلاهما سرباز گارد ملی در یک خط ایستاده بود.

برخی از تظاهر کنندگان شعار می دادند "دست ندهید شوت," یک عبارت رایج در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس در ماه گذشته است. مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان ورود این تجمع شعار می دادند "برو مغلوب ساختن پیشی جستن."

"شما رزمندگان با تشکر از شما ما تا به حال برخی از مردم خیلی بد ما تا به حال برخی از مردم خیلی بد خارج شدند و برخی از چیزهای بد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مخاطبان خود را.

'5D شطرنج'

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات پلیس در مواجه با معترضان و به طور خلاصه از کار اخراج ناشناس پرتابه است که تولید چشم محرک قبل از حمایت کردن.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین افتخار پس از این تجمع که با وجود فقیر در فرد حضور بیش از چهار میلیون نفر از مردم در حال تماشا رویداد آنلاین. "این اعداد نشان دهنده بی همتا از شور و شوق پشت رئیس جمهور انتخاب مجدد و گسترده با مخاطبان است که جو بایدن تنها می تواند خواب" کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtaugh گفت.

اما برخی از بایدن کمپین مقامات gloated بیش از این صحنه در میدان جنگ."

Ol' تهمت 5D شطرنج در محل کار" دیجیتال مدیر راب فلاهرتی توییتی در پاسخ به یک عکس از صندلی های خالی در بالای صحنه به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت کرد.

در راه خود را از میدان جنگ به نیروی هوایی یک هواپیما جانشین عامل به گفتار به عنوان تهمت یاد می آورد haggling با ناشناس Boeing Co. اجرایی او به نام "گنگ son of a bitch" — مغلوب ساختن پیشی جستن صادر دیگری مبارز صدای جیر جیر.

"اکثریت خاموش است که قوی تر از همیشه قبل از!," او نوشت.

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن