اندرو ویور: 'طبیعی' یک فرصت برای ایجاد, اجتماعی, محیط زیست و از لحاظ مالی انعطاف پذیر سیاست

محتوای مقالهآن بوده است بیش از دو ماه پس از B. C. اعلام وضعیت اضطراری در پاسخ به COVID-19 همه گیر و تنها چند ر

توسط MASTERNEWSS در 5 خرداد 1399

محتوای مقاله

آن بوده است بیش از دو ماه پس از B. C. اعلام وضعیت اضطراری در پاسخ به COVID-19 همه گیر و تنها چند روز پس از آرام محدودیت معرفی شدند در مرحله 2 از ولایتی ما پاسخ. هنوز قضاوت از هزاران ارتباطات دفتر من دریافت اهالی بریتیش کلمبیا هنوز هم بسیار عصبی در مورد آینده است.

در حالی که های مختلف مفسران نشان می دهد ما به عنوان یک "جدید" برای کسب و کار و به طور کلی جامعه به عنوان یک کل آن را به دور از پاک کردن آنچه که جدید "طبیعی" به نظر می رسد. در آن نهفته است یک فرصت باور نکردنی برای ایجاد دراز مدت اجتماعی, محیط زیست و از لحاظ مالی انعطاف پذیر و پایدار سیاست های, British Columbia. در حال حاضر "عدم قطعیت" به نظر می رسد تنها چیزی که "عادی" در زندگی روزانه ما است.

هر چالش که آیا آن تغییر جهانی آب و هوا و فقر و کاهش مواد مخدر بحران تغییر ماهیت کار و یا حتی COVID-19 گیر ما با ارائه یک فرصت برای خلاقیت و نوآوری; به عبارت دیگر فرصتی برای انجام کارهای متفاوت حرکت رو به جلو. اغلب بزرگترین مانع برای تغییر است ترس از عدم اطمینان است که آن را به ارمغان خواهد آورد. بسیاری از entrench و دفاع از خود را در راحتی از وضعیت موجود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن