یکی دیگر از دولت های همسایه تصمیم می گیرد برای به تاخیر انداختن دبیرستان فصل فوتبال

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, جولای 11, 2020 | 2:04 AM مترو خلاق یکی دیگر از پنسیلوانیا هم

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 11, 2020 | 2:04 AM


یکی دیگر از پنسیلوانیا همسایه ها است به تاخیر انداختن شروع فصل فوتبال مدرسه بالا.

مدیر West Virginia متوسطه فعالیت های کمیسیون است که دولت نسخه PIAA — جمعه اعلام کرد که برای اولین بار بعد از تمرین فوتبال وجود دارد به تعویق افتاد از اوت. 3 Aug. 17. به عنوان یک نتیجه, افتتاحیه هفته از فصل به طور منظم است که به تاخیر افتاد تا سپتامبر. 3, WVSSAC مدیر اجرایی برنی دولان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی با غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت است.

"برنی و من مطمئنا تشخیص اهمیت ورزش" عدالت گفت. "آنها به ما بسیار است. آنها به ما یاد می دهد بسیاری از درس های زندگی. آنها مهم برای جوامع ما آنها را با هم. اما در همان زمان ما باید امن است."

نیوجرسی قبل اعلام کرد که در آن فصل فوتبال نیز به تعویق افتاد.

اما PIAA مدیر اجرایی باب لومباردی گفت: در هفته های اخیر که در پنسیلوانیا دبیرستان فصل فوتبال هنوز هم می تواند شروع به عنوان برنامه ریزی شده.

"ما در حال بحث در مورد هل دادن آن را به عقب" لومباردی گفت: ژوئیه 1. "ما هنوز هم با احتیاط خوش بینانه در مورد شروع تمرین در زمان. ما فقط در حال رفتن به آن را روز به روز. اگر همه چیز تغییر ما را تنظیم کنید. من فکر می کنم آن را خیلی زود به آن تماس بگیرید."

این PIAA هیئت مدیره در دیدار چهارشنبه.

PIAA تیم های فوتبال در حال برنامه ریزی برای شروع گرما هم هوایی Aug. 10 که تنها یک ماه به دور است. سقوط شیوه برای تمام رشته های ورزشی شروع Aug. 17.

هفته صفر بازی Aug. 28.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن