Anthony Fauci است نه نجات دهنده ما

Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است ناشران با رئیس جمهور. Fauci گفته است که او دیده نشد

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است ناشران با رئیس جمهور. Fauci گفته است که او دیده نشده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از هفته اول ماه ژوئن; مردم در کاخ سفید در حال گزارش گردش مواد با هدف puncturing خود مشخصات عمومی. "قابل توجه در سطح پهن هرچیزی با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در برابر یکی از خود را یک مقام کاخ سفید روز یکشنبه گفت که "چند مقامات کاخ سفید نگران تعداد دفعات دکتر Fauci اشتباه شده است در همه چیز'" ان بی سی جاش Lederman و کلی o'donnell نوشت: یکشنبه. "رسمی به ان بی سی نیوز یک لیست از نزدیک به یک ده گذشته دیدگاه توسط Fauci که رسمی گفت: تا به حال در نهایت ثابت شده اشتباه." در ظاهر در دیدار با مطبوعاتکاخ سفید را تست czar, معاون وزیر بهداشت و درمان برت Giroir گفت که Fauci "لزوما و او اذعان می کند که—باید تمام منافع ملی در ذهن داشته باشند." روز چهارشنبه تهمت تجارت مشاور پیتر ناوارو رفت و بیشتر در ایالات متحده آمریکا امروز op-ed, نوشتن که Fauci "بوده و اشتباه در مورد همه چیز من را به تعامل با او است."

کاخ سفید اصرار دارد که ناوارو رفت "سرکش" و op-ed نمی شد تحریم توسط دولت. اما برگ برنده خود شده است رد یا تناقض Fauci را بیشتر بدبین اظهارات پس از همه گیر آغاز شد. هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن انتقادات در مصاحبه با Sean Hannity و Greta Van Susteren بودند اشاره کرد. Fauci او گفت Hannity, "خوب است اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات." این درست است که Fauci مانند بسیاری از, در ابتدا دست کم گرفت و شدت سرایت ویروس, اما این می رود بدون گفت که تهمت نیست از دست دادن خواب بیش دقت کاخ سفید این پیام در اینجا. "چندین کاخ سفید دستیاران مشاهده Fauci این مصاحبه به عنوان مدعی," واشنگتن پست گزارش شنبه "و می گویند که آنها در حال نا امید او ابراز علاقه کرده است در ظاهر شدن در برنامه هایی مانند MSNBC را 'Rachel Maddow نشان می دهد که در حال خصمانه نسبت به دولت."

آن را ساده چرا تهمت و وفاداران خود را در حال از دست دادن صبر و شکیبایی: مردم آمریکا به مراتب بیشتر علاقه مند به شنیدن از Fauci, هر کجا که او به نظر می رسد از آنها در جلسه دولت خط چگونه این بیماری همه گیر است. یک ماه ژوئن نظرسنجی از نیویورک تایمز نشان داد که 67 درصد از رای دهندگان آمریکایی از جمله 51 درصد از جمهوری خواهان و 67 درصد از مستقل اعتماد Fauci در coronavirus در حالی که تنها 26 درصد اعتماد مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور را بسیار جای خود را به مقامات صدایی مانند وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos که حمایت خود را فشار به طور کامل بازگشایی مدارس. این نوع از یکصدمین حمایت او معتقد است که ممکن است ما را نصب مرگ و میر پایین تر هموار با رای دهندگان.

قابل توجه fandom دارای فنر در اطراف Fauci در طول چند ماه گذشته. درخواست او را به مردم's "Sexiest Man Alive" به دست آورد 15,000 امضا در چهره اش زینت هر دو bobbleheads و مذهبی شمع. آن را به شدت یادآور سر و صدا در اطراف رابرت مولر قبل از انتشار گزارش خود در سال گذشته—"مولر زمان" کلاه و پچ هنوز هم به طور گسترده ای در دسترس است—و همچنین ستایش انباشته بر رژه خدمات ملکی و نظامی شاهدانی که شهادت در برابر تهمت خود را در طول جلسات استیضاح. سالی یاتس و James Comey هر حال فصل خود را; پس از همه گیر آغاز شد, فرماندار نیویورک اندرو کومو شده است Fauci را توانمند رقیب برای عواطف از مطبوعات است.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن به طور کلی احترام به خوب و صالح مردم وظيفه خود را انجام شده است متسع و به مبهم ایمان است که شایستگی خود را ممکن است به صورت نمادین و یا به معنای واقعی کلمه نشان دهنده این اداره را به آتش کشیدند و بازگشت به همین دلیل همه بیشتر از آن زمانی که مردم در سوال ظهور به عنوان مخالفان از دولت خود را. اما در Fauci مورد اعداد در اعتماد نشان می دهد وجود دارد بسیاری از آمریکایی ها که Fauci به طور جدی و حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن به هر حال; در کل تقریبا یک چهارم از رای دهندگان که قصد رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن را در نظر رئیس جمهور در خصوص صادق است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب