AP sources: کاخ سفید آگاه روسی از نعمتهای 2019

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

10 دقیقه پیش

مقامات در کاخ سفید آگاه بودند در اوایل سال 2019 طبقه بندی شده هوش نشان می دهد روسیه مخفیانه ارائه مستقیم به طالبان برای قتل آمریکایی ها یک سال زودتر از قبلا گزارش شده است به گفته مقامات آمریکایی با دانش مستقیم از هوش.

ارزیابی گنجانده شد در حداقل یکی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته روزانه هوش جلسات در آن زمان با توجه به مقامات. سپس-مشاور امنیت ملی جان بولتون همچنین گفت: همکاران او در جریان مغلوب ساختن پیشی جستن در ارزیابی هوش در مارس 2019.

کاخ سفید نیست پاسخ به سوالات در مورد تهمت و یا دیگر مقامات آگاهی از روسیه اقدامات تحریک آمیز در 2019. کاخ سفید گفته است تهمت بود — و هنوز هم نشده است — جریان در هوش ارزیابی زیرا آنها نشده اند به طور کامل تایید نشده است. اما این نادر است برای هوش به تایید بدون سایه شک قبل از آن ارائه شده است به مقامات بالا.

بولتون کاهش یافته است به نظر دوشنبه پرسید که AP اگر او تا به حال در جریان مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد این موضوع در سال 2019. روز یکشنبه او پیشنهاد کرد به ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" که تهمت بود ادعا جهل روسیه اقدامات تحریک آمیز را توجیه دولت را عدم پاسخ.

"او می تواند طرد همه چیز اگر هیچ کس تا کنون گفت: او در مورد آن" بولتون گفت.

آیات بازیگران جدید شک در کاخ سفید را به تلاش برای فاصله مغلوب ساختن پیشی جستن از هوش ارزیابی. AP گزارش روز شنبه که نگرانی ها در مورد روسیه نعمت نیز گنجانده شده در دوم نوشته شده ریاست جمهوری جلسه توجیهی روزانه در اوایل این سال و آن زمان مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین تا به حال موضوع مورد بحث با مغلوب ساختن پیشی جستن. اوبراین را انکار می کند او.

دولت زودتر آگاهی از تلاش های روسیه را افزایش می دهد سوال اضافی در مورد اینکه چرا تهمت را از هر گونه اقدام تنبیهی علیه مسکو در تلاش است که با قرار دادن زندگی آمریکایی اعضای در معرض خطر است. مغلوب ساختن پیشی جستن در پی در طول زمان خود را در اتاق به بهبود روابط با روسیه و خود را رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در حال حرکت در اوایل سال جاری به تلاش برای بازگرداندن روسیه به عنوان بخشی از یک گروه از رهبران جهان از آن شده بود لگد از.

مقامات گفته اند که نمی در نظر گرفتن هوش ارزیابی در سال 2019 به ویژه فوری با توجه به این که روسیه دخالت در افغانستان است شعلهور شود. مقامات با آگاهی از بولتون آشکار توجیهی برای مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از آن موجود نیست "عملی هوش" به معنی جامعه اطلاعاتی را به اندازه کافی اطلاعات را به شکل یک طرح استراتژیک و یا پاسخ. این طبقه بندی ارزیابی روسی از نعمت بود و تنها هدف از این نشست است.

مقامات اصرار بر گمنامی چرا که آنها مجاز به افشای بسیار حساس کسب اطلاعات است.

اطلاعاتی که ظاهر در اوایل سال 2019 نشان داد روسیه عملیات تا به حال تبدیل شدن به تهاجمی تر در تمایل خود را برای عقد قرارداد با طالبان و اعضای شبکه حقانی یک گروه شبه نظامی در تراز وسط قرار دارد با طالبان در افغانستان و تعیین یک سازمان تروریستی خارجی در سال 2012 در دولت اوباما.

شورای امنیت ملی و خبرگزاری دفاع برای هوش برگزاری جلسات در مورد هوش. پنتاگون کاهش یافته است به نظر و شورای امنیت ملی نیست پاسخ به سوالات در مورد جلسات.

نگرانی ها در مورد روسیه نعمت هایش دوباره در این سال پس از اعضای نخبگان Naval Special Warfare Development Group, شناخته شده به عنوان مهر تیم شش یورش طالبان به پاسگاه و بهبود حدود $500,000 دلار آمریکا. بودجه تقویت سوء ظن جامعه اطلاعاتی آمریکا که روسها تا به حال ارائه پول به طالبان و سایر انجمن های مرتبط.

کاخ سفید معتقد رئيس جمهور بود غافل از این توسعه نیز هست. این اطلاعات نیز گنجانده شده در ریاست جمهوری جلسه توجیهی روزانه. و مقامات گفت: AP که اوبراین را مختصر مغلوب ساختن پیشی جستن در این موضوع. اوبراین را رد کرده است چنین جلسه رخ داده است.

مقامات گفت: AP حرفه ای که مقامات دولتی توسعه بالقوه گزینه برای کاخ سفید در پاسخ به این کشور در افغانستان که برای اولین بار در گزارش نیویورک تایمز. اما برگ برنده دولت هنوز اجازه هر گونه اقدام است.

اطلاعاتی در 2019 و 2020 اطراف روسی نعمت مشتق شده بود در بخشی از debriefings اسیر Talbian اند. مقامات با آگاهی از این موضوع گفت: AP که طالبان از فعالان مخالف در این کشور و از قبایل جداگانه ارائه شده مشابه حساب.

مقامات نمی خواهد نام گروه های خاص و یا به مکان های خاص در افغانستان و یا قاب زمان برای زمانی که آنها بازداشت شدند.

دیمیتری Peskov سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تکذیب کرد که افسران اطلاعاتی روسیه تا به حال ارائه شده پرداخت به طالبان در ازای هدف قرار دادن ایالات متحده و نیروهای ائتلاف.

ایالات متحده در حال بررسی است که آیا هر آمریکایی به عنوان یک نتیجه از روسیه گرفته شده است. مقامات در حال تمرکز به طور خاص در مارس 2019 حمله آمریکایی به کاروان. سه تفنگداران دریایی ایالات متحده کشته شدند که یک ماشین از تقلب با مواد منفجره حامل خود را در نزدیکی وسایل نقلیه زره پوش به عنوان آنها بازگشت به پایگاه هوایی بگرام که بزرگترین ارتش ایالات متحده و نصب و راه اندازی در افغانستان است.

تفنگداران دریایی رد و بدل تیراندازی با وسیله نقلیه در برخی از نقطه; با این حال مشخص نیست که اگر تیراندازی رخ داده است قبل یا بعد از این خودرو منفجر شد.

Abdul Raqib کوهستانی این ولسوالی بگرام رئیس پلیس گفت: در آن زمان که حداقل پنج غیر نظامی افغان زخمی شدند پس از حمله به کاروان, با توجه به گزارش قبلی توسط AP. معلوم نیست اگر غیرنظامی توسط خودروی بمب گذاری یا تیراندازی از تفنگداران دریایی ایالات متحده.

وزارت دفاع شناسایی دریایی گروهبان دوم ، کریستوفر Slutman, 43, از نیوآرک Del.; Sgt. بنیامین Hines, 31, از, York, Pa.; و سرجوخه اد گالو) رابرت Hendriks, 25, از ملخ دره, n. y., به عنوان تفنگداران دریایی کشته شده در مارس 2019. سه تفنگداران دریایی بودند و همه پیاده نظام اختصاص داده شده به 2 گردان 25th, تفنگداران دریایی, رزرو یگان پیاده نظام مستقر در خارج از باغ شهر n. y.

Hendriks' پدر گفت: AP که حتی یک شایعه روسی نعمت شده است باید بلافاصله خطاب.

"اگر این نوع جاروب زیر فرش به عنوان آن را از یک موضوع بزرگتر با روسیه و یک اونس از خون ریخته شده بود که آنها می دانستند این کار من از دست تمام احترام برای این دولت و همه چیز" اریک Hendriks گفت.

دریایی عمده راجر Hollenbeck گفت: در آن زمان که رزرو واحد بود که بخشی از گرجستان استقرار برنامه-مأموریت حمایت قاطع رسد شش ماه چرخش بین تفنگداران دریایی ایالات متحده و نیروهای مسلح گرجستان. واحد اول اعزام به افغانستان در اکتبر سال 2018 است.

سه نفر دیگر از اعضای خدمات و افغانستان پیمانکار نیز زخمی در حمله. به عنوان از آوریل 2019 در حمله جداگانه ای بررسی ربطی به روسیه و نعمت برای تعیین چگونگی آن آشکار شد.

مقامات صحبت کرد که به AP نیز گفت: آنها به دنبال از نزدیک در حملات خودی — گاهی اوقات به نام "سبز بر آبی" حوادث — از سال 2019 به تعیین اگر آنها نیز مربوط به روسیه گرفته شده است.

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن