آستریکس می آید به امریکا

از داخل خود کمیک استریپ مستطیل یکی از کلئوپاترا نوکران باعث می شود چهره او به عنوان سلیقه او میان وعده برای سم

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

از داخل خود کمیک استریپ مستطیل یکی از کلئوپاترا نوکران باعث می شود چهره او به عنوان سلیقه او میان وعده برای سم. "اوه" او فکر می کند. "من نفرت بیش از حد مروارید در سرکه." من عاشق این صفحه از ماجراهای آستریکس و کلئوپاترا به عنوان یک بچه حتی اگر من واقعا شوخی (این یک تکرارشونده در یک داستان قدیمی است که در آن کلئوپاترا نوشید خود گوشواره در شام). اما این دقیقا به درخواست تجدید نظر از این کمیک آستریکس برای کودکانی که دوست داشتم آن را از زمان انتشار اولین در سال 1959. جوک ها همه یک کمی بیش از حد فیلم به درک و غنی با وعده ناشناخته, grown-up اطلاعات است.

آستریکس یکی از بزرگ پس از جنگ فرانسه و بلژیک کمیک (یا bandes dessinées در فرانسوی به معنی "کشیده شده و نوار"). مانند آن معاصر Tintin آن باعث شده است تا سودآور و تجاری زندگی است. نسل از خوانندگان بزرگ شده اند تا با ماجراهای آستریکس به خصوص در فرانسه که در آن او یک نوع ملی آیکون (وجود دارد یک Parc Astérix خارج از پاریس). نویسنده René Goscinny در سال 1977 درگذشت و مارک و یک افت در کیفیت از حق رای دادن متن اما تصویرگر Albert Uderzo زندگی می کردند تا زمانی که ماه مارس سال جاری و تجویز آستریکس امپراتوری خود را تا سال 2013 زمانی که او به فروش می رسد آن را به Hachette.

در حال حاضر امریکا خود edition. در پاییز گذشته کودکان مطبوعات Papercutz خریداری آمریکا حقوق آستریکس کتاب آن است که به تازگی چاپ و نشر در اتوبوس فرم. نیز وجود خواهد داشت داستان های جدید با شروع از سالار دختر که ستاره جدید دختر شخصیت به نام آدرنالین. کمیک مترجم جو جانسون دوباره متن را با توجه به Papercutz "با تمرکز بر ساخت فرانسه puns کار برای مخاطبان ایالات متحده و ساخت باستان اروپایی و آمریکای لاتین از منابع بیشتر و قابل فهم برای خوانندگان آمریکایی."

آستریکس به زندگی در مجله Pilote, قبل از ظاهر شدن در تمام طول طنز "آلبوم" Asterix the Gaul, در سال 1961. تمام کتاب های مجموعه در سال 50 قبل از میلاد و ستاره کوچک آستریکس و عظیم اوبلیکس خود superstrong sidekick آنها به عنوان مقاومت در برابر ژولیوس سزار تلاش برای پایان را فتح گلهای ضرب و شتم توسط این holdouts. آستریکس سرکش است اما از آنجا که خود را دروید اچ Getafix می دهد او یک معجون خاص به نوشیدن. اوبلیکس می شود هیچ عنوان او به طور کامل در پاتیل به عنوان یک کودک بود و به طور دائم آسیب دیده—اشاره به آشیل و بچگی غوطه دادن در Styx. همه نام توضیح می دهد که آنها از Unhygienix این ماهی فروش به Cacofonix های بی رحم بارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب