آسم نرخ افتادن در کانادا به عنوان پزشکان جلوگیری از آنتی بیوتیک برای کودکان: مطالعه

محققان تجزیه و تحلیل داده ها از 4.7 میلیون نفر زندگی می کنند در B. C. همراه با دیتا از 2,644 کانادا کودکان است

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

محققان تجزیه و تحلیل داده ها از 4.7 میلیون نفر زندگی می کنند در B. C. همراه با دیتا از 2,644 کانادا کودکان است.

چیزی که آنها پیدا بود که بین سال های 2000 و 2014, حوادث آسم در کودکان در سن یک تا چهار, کاهش حدود 26 درصد است.

در عین حال آنها همچنین دریافتند که هر 10 درصد افزایش در تجویز آنتی بیوتیک ها در ارتباط بود با 24 درصد افزایش در بروز آسم.

در بیانیه منتشر شده توسط میلاد بیمارستان کودکان یکشنبه, نویسنده ارشد این مطالعه دکتر استوارت Turvey اطفال immunologist و محقق در سال قبل از میلاد بیمارستان کودکان گفت: پس از چند دهه افزایش نرخ آسم در کانادا, بچه ها این روند در نهایت معکوس.

یکی دیگر از محققان اوبری J. صدا استاد در UBC department of paediatrics گفت: تحقیقات اشاره به نقش قدرتمند باکتری 'خوب' بازی در سلامت و بیماری "است که ما را یک گام نزدیک تر به سمت هدف ما پیدا کردن یک راه برای شناسایی نوزادان در معرض خطر ابتلا به آسم و برای توسعه درمان های جدید است که می تواند به جلوگیری از توسعه این بیماری مزمن."

يافته ها از تلاش برای استفاده از آنتی بیوتیک ها دقت خود را برای حفظ اثربخشی و جلوگیری از مقاومت به آنتی بیوتیک.

برای مثال در میان کودکان و نوجوانان که دریافت آنتی بیوتیک ها قبل از تولد اولین و توسعه آسم در سن پنج سالگی محققان بر باکتری های روده کمتر متنوع به صورت کلی و که آنها فاقد باکتری است که کمک به سیستم ایمنی بدن.

"خطر مقاومت آنتی بيوتيکی در حال حاضر دلیل به اندازه کافی برای کاهش غیر ضروری آنتی بیوتیک استفاده کنید," گفت: دکتر دیوید پاتریک مدیر تحقیقات پزشکی و سرب از مقاومت ضد میکروبی برنامه در BCCDC, در بیانیه ای.

"این تحقیقات نشان می دهد که کاهش استفاده از انجام بیش از کاهش مقاومت آنتی بيوتيکی پیشگیری از مواد مخدر واکنش و کاهش هزینه ها. همچنین به نظر می رسد برای کاهش خطر آسم دوران کودکی شایع ترین بیماری مزمن. با مقاومت ضد میکروبی در سراسر جهان سلامت اقتصادی و تهدید یافته مانند این تقویت تلاش ها برای استفاده از آنتی بیوتیک ها بیشتر دقت کنید."

شرکت کنندگان در مطالعه انتخاب شدند به عنوان بخشی از فرزند کوهورت مطالعه راه اندازی در سال 2008 توسط Canadian Institutes of Health Research و آلرژی ژن و محیط شبکه.

از سال 2008 کودک محققان ردیابی سلامت و رشد و محیط های نزدیک به 3,500 کودکان در سراسر کانادا از تولد و کشفیات مهم در مورد چگونه به آسم و آلرژی ایجاد می شود.

میلاد بیمارستان کودکان گفت: آسم تاثیر می گذارد و هشت درصد از کودکان کانادا و هزینه های سیستم مراقبت های بهداشتی بیش از 2 میلیارد دلار در هر سال.

ticrawford@postmedia.com

بیشتر به آمده...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب