در نیویورک تایمز قیام بیش از جیمز بنت بی کفایتی

کمتر از دو هفته پیش در میان همه گیر و انفجار تظاهرات علیه خشونت پلیس در سراسر کشور آرکانزاس سناتور تام پنبه پر

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

کمتر از دو هفته پیش در میان همه گیر و انفجار تظاهرات علیه خشونت پلیس در سراسر کشور آرکانزاس سناتور تام پنبه پرده تکان دهنده بیل که رفت و تا حد زیادی خسته شده اید. این لایحه ایمن پردیس عمل خواهد ممنوعیت دانش آموزان چینی از دریافت ویزا برای شرکت در مقطع کارشناسی ارشد و یا کارشناسی ارشد بنیادی برنامه های. یک ماه پیش در فاکس نیوز پنبه گفت که "رسوایی" که "ما باید روت بسیاری از حزب کمونیست چین را درخشان ترین ذهن به بازگشت به چین است." (مطالعات نشان می دهد که بسیاری از دانش آموزان چینی در ایالات متحده باقی بمانند پس از فارغ التحصیلی هیچ feat کوچک با توجه به نحوه خصمانه و گیج کننده مهاجرت ایالات متحده دستگاه است.) پنبه نیز گفت که دانش آموزان چینی تنها باید قادر به مطالعه چیزهایی مانند "شکسپیر" و "The Federalist Papers" در آمریکا اضافه کرد: "آنها نمی نیاز به یادگیری محاسبات کوانتومی."

که سه نشستن اعضای کنگره می تواند با معرفی یک لایحه با هدف قرار دادن ویزا چینی متقاضیان بر اساس صراحت و تنها در ملی خود منشا آن در ساخت بسیاری از دندانه در گفتمان است و شواهد از آنچه دولت متاسفم که ما در آن هستیم. این لایحه نژادپرستانه و آن را نیز کاملا به وضوح فاشیستی: این طراحی شده است به شلاق تا ترس و خشم در مورد مردم چین, تنبیه دانش آموزانی که در اینجا به صورت کاملا قانونی دلایل—و که به کمک امریکا و به پیشرفت بشر هستند و بدیهی است که ارزشمند است. این همه من می توانم در مورد فکر می کنم هنگامی که من تو را دیدم که پنبه اعطا شده بود فضا به انتشار یک قطعه در نیویورک تایمز' نظر بخش با عنوان: "ارسال در آینده افغانستان است.

این سناتور که همه قرار است استانداردهای لیبرال رسانه ها در حال حاضر باید طرد و حتی بدون تماس با نظامی برای "برقراری نظم" به خیابان ها. (تا آنجا که من می توانم بگویم این بار حتی نوشتن در مورد پنبه لایحه که آن را منتشر شد; پنبه op-ed, آیا, اما, اظهارات که مقاله گزارش در حال حاضر ثابت شده نادرست است.) یک سناتور هل دادن قانون خروج چینی 2.0 نباید جیمز بنت اولین تماس اگر او فکر می کند او بخش شده است بیش از حد مغرضانه به نفع حق اعتراض. در عین حال در اینجا پنبه است که در صفحات کاغذ رکورد در 31 سالروز آغاز قتل عام میدان تیان آن من استدلال برای رئیس جمهور به استناد قیام اقدام به ایجاد "قاطع نشان می دهد از زور برای متفرق کردن بازداشت و در نهایت جلوگیری از lawbreakers" از نظامی است.

نباید بروید يکديگر اعلام کردند که در خیابان های واشنگتن, DC شده اند تاخت و تاز کردن با حداقل 15 نوع مختلف از ارتش و نیروهای فدرال از جمله اداره زندانها افسران که عینک بدون شناسایی و حاضر به شناسایی خود را به رسانه ها. یا این که در همان روز که اجرای قانون اشک تانک های مسالمت آمیز معترضان به طوری که رئیس جمهور می تواند ناشیانه نگه دارید تا یک کتاب مقدس در مقابل یک کلیسای ده ها تن از افسران پلیس به دام افتاده مسالمت آمیز معترضان در سوان خیابان NW—در حالی که یک CVS بود که غارت مرکز شهر. این نظم در حال بازسازی—یک نوع از سفارش, حداقل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب