در را اشتغال واقعی انصراف از فرهنگ

روز دوشنبه دادگاه عالی حکم 6-3 رای که حقوق مدنی قانون از سال 1964 محافظت گی ترانس و مردم از اخراج بر اساس گرای

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

روز دوشنبه دادگاه عالی حکم 6-3 رای که حقوق مدنی قانون از سال 1964 محافظت گی ترانس و مردم از اخراج بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی. تصمیم تاریخی بلکه به عنوان همکار من ملیسا Gira گرانت نوشت در روز سه شنبه وجود دارد که در فضای مبهم از "پیشرفت;" تاثیر آن در جایی فرود "بین آنچه که قانون می تواند انجام دهد و چه عدالت به نظر می رسد." به عنوان سوزان گلدبرگ یک co-مدیر کلمبیا, دانشکده حقوق مرکز تمایلات جنسی و جنسیتی در قانون گفت: سارا جونز برای , New York magazine, تصمیم "به این معنا نیست کامل پایان دادن به تبعیض علیه همجنسگرایان کارگران اما این به آن معنا است که کارفرمایان در توجه داشته باشید که در ادامه به تبعیض غیر قانونی است و ممکن است بسیار پر هزینه است." (حتی با این قانون را در کنار خود از جمله هزینه های بیشتر خواهد شد هنوز هم سقوط کارگران که می خواهید برای به چالش کشیدن چنین تبعیض در دادگاه است.)

تصمیم گیری در مورد غیر قانونی وجود تبعیض در محل کار و همراه گفتگو در مورد محدود به معنی اکثر کارگران هنوز به املاک مراجعه آمد و در یک لحظه سنگین: در هفته قبل از آن بسیاری از سیاه و غیر سیاه و سفید کارگران از رنگ است که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شده در صنایع خود شروع به صحبت کردن در مورد تجارب خود را در اکثریت سفید و سفید-led محل های کار است. در رسانه های, برخی از این حساب باعث شده مواد غذایی نویسنده Tammie Teclemariam که مشترک یک عکس از Bon Appétit editor-in-chief آدم Rapoport در brownface. تحت فشار از کارکنان Rapoport سریعا استعفا داد و به دنبال آن بود با Condé Naste معاون رئیس جمهور مت Duckor بود که یکی از رسانه های بسیاری از مدیران برای کمک به نهادینه شدن یک فرهنگ شرکت است که به حاشیه رانده شده و underpaid غیر سفید کارگران است. قبل از این که سیاه کارکنان در نیویورک تایمز سازماندهی یک کمپین عمومی محکوم سناتور تام پنبه نظر قطعه خواستار نظامی به "برقراری نظم" در میان تظاهرات در شهرهای آمریکا. در پاسخ این مقاله, سرمقاله, صفحه, ویرایشگر, James بنت پایین پا. قابل پیش بینی کر سفید لیبرال ها و محافظه کاران به نام این استعفا ترسناک مثال از "انصراف " فرهنگ" یا "اراذل و اوباش حکومت" و یا هر آنچه در آن نامیده می شود در حال حاضر زمانی که مردم سفید صورت عواقب اقدامات خود را.

تلاش برای پیدا کردن یک موضوع مشترک بین تصمیم دادگاه و رسانه ها را به حساب در مسابقه ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری اما از طریق خط احساس پاک کردن: از بین بردن یک رئیس بد و یا برنده شدن در یک دادگاه عالی در مورد رفع نهادی بی عدالتی. که راه حل می آید در تقویت موقعیت از همه کارگران به حاشیه رانده شده و شروع می شود که با رفع این مدل که تنها تشویق این عدم تعادل قدرت.

اکثر کارکنان بخش خصوصی در ایالات متحده تحت آنچه شناخته شده به عنوان در خواهد قرارداد کار که خود را رئیس خودسرانه و هوس باز توانایی می توانید آنها را در هر لحظه و به هر دلیلی. در هر حالت برای صرفه جویی در, مونتانا, کارفرمایان می توانند آتش از کارگران خود را آزادانه و بدون دلیل موجه به عنوان طولانی به عنوان آنها می تواند در دادگاه ثابت شلیک نمی نقض قوانین ضد تبعیض. (اما همانطور که ما در بالا دیده می شود که بار اثبات را می توان یک سخت برای دیدار با.) در را اشتغال به طور موثر کمک های مالی کارفرمایان تمام قدرت در طول این مدت از یک فرد اشتغال است. این یک سناریوی فاجعه بار برای میلیون ها نفر از کارگران که پایه امرار معاش و اغلب بیمه سلامت به پایین نگه داشتن یک شغل. و با وجود این که یک قبر تهدید به در حال حاضر آسیب پذیر کارگران سوال از اخراج شدن تنها به نظر می رسد بستم منافع ملی زمانی که به خوبی پرداخت می شود سفید اجرایی استعفا در شرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن