ATI حذف 'بی بها' فولاد ضد زنگ ماشین از هریسون کارخانه قصد دارد به حراج آنها

خرید تی شرت خوراک یک خانوادهتاد Barbiaux رئیس جمهور United Steelworkers اتحادیه محلی 1196, فروش تی شرت بزرگدا

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

حدود یک ساعت پیش

فولاد ضد زنگ ممکن است مقاوم در برابر زنگ زدگی و نابسامانی های زمان اما ملموس تاریخ Allegheny Ludlum ممکن است به عنوان انعطاف پذیر.

که ترس از دیرین کارمند تاد Barbiaux. او نگرانی های این شرکت میراث و یک منبع از جامعه غرور محو خواهد شد با از دست دادن چهار اتومبیل که باید از فولاد ضد زنگ بدن. آنها تولید شده توسط Allegheny Ludlum جراحی Corp. در همکاری با فورد. Allegheny Ludlum از بدل به امروز Allegheny Technologies, Inc.

اتومبیل — یک سال 1936 فورد سدان یک سال 1960 فورد تاندربرد و یک سال 1967 Lincoln Continental خوانده شده — گرفته شده از یک گاراژ در ATI گرم نورد و پردازش تسهیلات در هریسون (آرکانزاس) و حمل به ایندیانا در ماه آوریل به جایی که آنها هستند قرار است به حراج گذاشته می شود به عنوان یک مقدار زیادی بیش از آخر هفته روز کارگر در ماه سپتامبر.

یک ماشین 1967 لینکلن را پشت سر گذاشته بود.

"این ماشین ها دارایی به جامعه است. همه در جامعه می داند در مورد اتومبیل" Barbiaux گفت. "من می خواهم به بازگشت به Brackenridge." که یک مرجع به کارخانه فولاد سابق نام Brackenridge کار می کند.

ATI سخنگوی ناتالی Gillespie گفت: این شرکت است که فروش این اتومبیل به عنوان آن را "فوق العاده چالش های اقتصادی" در میان covid-19 بیماری همه گیر.

"این تصمیم ما به آرامی," او گفت:. "هدف ما این است که برای محافظت از کسب و کار ما به نفع کل تیم در نظر گرفتن اقدامات لازم را بنابراین ما می تواند ظهور قوی تر و آماده خدمت به مشتریان به بازار بازگشت."

چهار ماشین که نگه داشته شدند در آسیاب در میان 11 استیل اتومبیل های تولید شده توسط Allegheny Ludlum و فورد. از 11 شش شد 1936 فورد خودروی سواری دو سال 1960 Thunderbirds و سه شد سال 1967 Lincoln Continental convertibles.

اصلی شش ساخته شده بودند برای نشان دادن خواص و استفاده از فولاد ضد زنگ و سپس فلزی جدید. پس از ساخته شده است در دیترویت, Allegheny Ludlum نمایندگان معمولا فروشندگان سوار ماشین برای کسب و کار.

گیلیسپی اشاره کرد که ATI اهدا 1936 فورد یکی از چهار شناخته شده هنوز هم وجود دارد, به Heinz تاریخچه مرکز در سال 1999. ماشین نمایش داده شده در آن طبقه اول سالن بزرگ.

"این است که بر روی صفحه نمایش وجود دارد به عنوان بخشی از مجموعه دائمی" Gillespie گفت. "این اطمینان یک قطعه از Allegheny Ludlum میراث است برای همیشه حفظ در پیتسبورگ."

Barbiaux از بوفالو شهرستان شروع به کار در تولید و پس از آن -- Allegheny Ludlum بیش از 32 سال پیش. امروز او یک هماهنگ کننده برای اپراتورهای جرثقیل شده است و رئیس جمهور United Steelworkers اتحادیه محلی 1196 از ماه اوت 2016.

در یک زمان وقتی که او مشغول به کار بود به عنوان یک سرایدار در یک 5 بعد از ظهر تا ساعت 1 صبح شیفت بخشی از کار خود شامل تمیز کردن اتومبیل.

اگر فروش آنها را نجات دهد این شرکت Barbiaux گفت: هیچ کس می شی. اما حتی اگر هر یک به فروش می رسد برای $1 میلیون دلار Barbiaux معتقد است که این امر باید کمی به هیچ تاثیر در یک شرکت به اندازه ATI. Allegheny Technologies, Inc. در حال خرید و فروش $956 میلیون در سه ماهه اول این سال است.

"وجود دارد هیچ واقعی پولی دلیل اجازه دهید به کسانی که اتومبیل های ترک Brackenridge," او گفت:. "وجود دارد هیچ دلیلی برای این اتومبیل به دور از این جامعه."

گیلیسپی آیا تخمینی از آنچه این شرکت انتظار دارد این خودرو را به فروش.

اتومبیل نمایش داده شده اند و در ماشین را نشان می دهد و رویدادهای اجتماعی و استفاده در مراسم عروسی و فارغ التحصیلی با توجه به Barbiaux.

آخرین بار یکی از اتومبیل های مستقر در هریسون (آرکانزاس) دیده می شد در زمانی بود که در سال 1936 فورد ظاهر شد و در "روز سرگرم کننده خانواده" در سپتامبر گذشته.

"همه وجود خود را تصویر گرفته شده با این خودرو" Barbiaux گفت.

ماشین در حال اجرا نیست در آن زمان بود اما پس از تعمیر شده است, او گفت:. کار برای شروع بعدی در تاندربرد اما او گفت که به نام روز جلوتر از اتومبیل های حذف.

چه آنژو Barbiaux است او معتقد است این شرکت را فریب برای اولین بار ادعا خودرو شد رو به وخامت در گاراژ به دلیل نزدیکی آن به ذوب فروشگاه و آنها در حال ارزیابی برای حفظ بهتر. اما Barbiaux خود توصیف, ماشین, مرد, نمی, آن را خرید. او مشکوک از به نظر می رسد از حمل و نقل کامیون که آنها در حال بريدن دور برای حراج.

اگر ماشین شد و رو به وخامت جایی که آنها نگه داشته Barbiaux گفت که نمی تواند توضیح دهد که چرا یکی لینکلن باقی مانده است. او آمار و ارقام آن را گرفته برای فروش به دلیل داشتن فقط یکی از هر مدل را افزایش می دهد ارزش خود را.

گیلیسپی گفت: او آگاه نیست هیچ برنامه ای برای باقی مانده وسیله نقلیه.

United Steelworkers بین المللی معاون رئیس جمهور دیوید مک کال گفت که او و اتحادیه بین المللی رئیس جمهور تام کانوی به اشتراک گذاری محلی نگرانی و نا امیدی.

"ما مشاهده اتومبیل به عنوان دارایی های مهم که نماد فداکاری و قربانی نسل از steelworkers که کار را برای ATI و سلف خود شرکت" مک کال گفت. "ATI باید تجدید نظر در اقدامات خود و بازگشت به جایگاه بر حق خود را در Brackenridge."

به منظور بالا بردن آگاهی Barbiaux دستور داد پیراهن های اتومبیل. درآمد حاصل از فروش خود را در حال رفتن به پروژه دانه — چیزی برای خوردن هر روز که دعوا دوران کودکی گرسنگی در Alle-Kiski دره.

"من چیزی را از آن خوب," او گفت:.

اتحادیه نمی خواهد که این پول برای خرید اتومبیل های که Barbiaux گفت: در حال توصیف به عنوان "بی ارزش است." اما او گفت که این اتحادیه خواهد رالی برای کمک به پوشش هزینه آوردن اتومبیل برگشت.

"من نمی خواهم به ضرب و شتم شرکت" او گفت:. "من می خواهم به بازگشت به جامعه است. که حق و اخلاقی چیزی که به انجام است.

"آنها باید هرگز اینجا را ترک کرد."

Brian C. Rittmeyer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس برایان در 724-226-4701, brittmeyer@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن