معتبر برنده Haskell سهام برای Baffert در منموته پارک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

24 دقیقه پیش

OCEANPORT, N. J. — Hall of Fame مربی باب Baffert کردم و در عین حال یکی دیگر از برنده شدن در Haskell سهام با استعداد در حال توسعه کلت که در حال حاضر بسیار در تصویر برای coronavirus-تاخیر Kentucky Derby.

معتبر به Baffert رکورد خود را گسترش نهمین پیروزی در $1 میلیون کلاس من Haskell در شنبه برگزاری دیر شارژ نیویورک ترافیک با یک بینی در منموته پارک.

سوارکار اسب دوانی شدن مایک اسمیت قرار دادن سانتا آنیتا دربی دونده تا در سرب در شروع و آنها تحت پوشش 1 1/8 مایل درجه 1 خبر در 1 دقیقه 50.46 ثانیه است. پیروزی سوم در چهار شروع می شود در این سال برای کلت.

"من فقط به تو افتخار او" Baffert گفت. "من در گفتن Mike 'شما باید به ماندن پس از او و او را مشغول نگه داشتن چرا که او به نظر می رسد در همه چیز است.' من می توانم بگویم او نبود متمرکز پایین رفتن کشش. او برگزار شد و او را دیدم که اسب آمدن به او و او در زمان خاموش دوباره."

Belmont, runner-up, Dr. پست سوم به پایان رسید تحت سوارکار اسب دوانی شدن جو براوو.

اسمیت که سفر از سواحل غرب و تا به حال به تصویب یک coronavirus آزمون قبل از به دست آوردن ورود به مسیر شکست معتبر از شماره 2 پست و هرگز از دست رفته منجر شود.

آن بود که ساده ترین ،

"او دارای یک فراوانی از استعداد اما او هنوز هم برخی از در حال رشد به انجام" اسمیت گفت. "او می بیند همه نوع از چیزهایی که حتی نمی وجود دارد. پایین پشت وجود دارد مقدار زیادی از سایه با خورشید تنظیم و او باید ducked در هر یک از آنها. او تقریبا مرا در یک نقطه است."

این ممکن است یک دور در حال حاضر برای Baffert که شروع خواهد شد 15 روز تعلیق Aug. 1. آرکانزاس مسابقه کمیسیون جریمه او را پس از خود دو اسب آزمایش مثبت برای یک ماده ممنوع در مسابقات ممکن است 2.

دستیار مربی Jimmy Barnes زین کلت شنبه.

Baffert آخرین برنده Haskell در سال 2015 با آمریکایی فرعون یکی از دو کلت او هدایت به تاج سه گانه. توجیه (2018) از سوی دیگر بود.

Baffert دیگر Haskell برنده شد تا در سال 2014 (بایرن), 2012 (Paynter) می 2011 (کویل), 2010 (Lookin at خوش شانس) 2005 (حاکم رومی), 2002 (جنگ آرم) و 2001 (نقطه داده شده).

معتبر برنده اول سه شروع می شود قبل از اتمام دوم به افتخار A. P. در درجه 1 مسابقه در کالیفرنیا در گذشته خود را شروع و در ژوئن 6.

نیویورک ترافیک که به پایان رسید دوم در مت وین در کنتاکی در گذشته خود شروع به پرواز آمد دیر و فقط نمی تواند گرفتن و معتبر قبل از خط پایان با Paco لوپز در آهن.

"من مطمئن بود که من او را — 100 درصد" لوپز گفت. "من می توانم آن را باور نمی کند. من تعجب ما برنده نشد. من واقعا فکر می کردم ما به او کردم."

معتبر به دست آورده 100 امتیاز برای کنتاکی دربی در سپتامبر. 5. برنده نیز به دست آورده و یک اسکله برای Breeders' Cup کلاسیک.

معتبر پرداخت می شود $با 3.20 $2.60 و $2.10. نیویورک ترافیک بازگشت $4.20 و $2.40 و Dr پست پرداخت $2.10 به نشان می دهد.

صاحبان Tiz قانون طرح برای اجرا در سال جاری برنده پا برای اولین بار از تاج سه گانه در Travers سهام در ساراتوگا در Aug. 8. این امر می تواند خود را نهایی آمادگی برای کنتاکی دربی در Churchill Downs. این Preakness است که برنامه ریزی شده برای اکتبر. 3 در یک rejiggered تاج سه گانه فصل تغییر coronavirus.

فقط قبل از Haskell, براوو بسیج Aquaphobia ($23.40) در کشش به یک پیروزی باریک بیش از پرت در $300,000 سازمان ملل متحد خبر تنها کلاس من مسابقه اجرا در نیوجرسی. این بود براوو کسب پنجمین پیروزی در این مسابقه است.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن