آیا استخر پیش ساخته ارزش [$] برای شماست؟

شرکت های فروشنده، استخر پیش ساخته اینتکس را با ارز های خارجی تهیه کرده و سپس در اختیار کاربران ایرانی قرار می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شرکت های فروشنده، استخر پیش ساخته اینتکس را با ارز های خارجی تهیه کرده و سپس در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند. سی دی و کاتالوگ نصب را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید . در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش استخر از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . از جمله این وسایل نردبان است که به علت ارتفاع استخر شما حتما باید از آن استفاده نمایید تا هنگام ورود و خروج به استخر دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و همچنین روانداز و زیرانداز از دیگر وسایل جانبی برای این استخر بوده و درون بسته بندی موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و مخصوصا روانداز که باعث می شود مانع از ورود اشیا خارجی به آب گردد. برای اجرا باید زمین مسطح و بدون سنگ و کلوخ و یا بر آمدگی را انتخاب کنیم یا زمین را با بتون صاف و سیقلی کنید ، بر روی زمین از انواع فوم تاتامی نرم و یا زیر انداز با قطر زیاد مخصوص استخر های پیش ساخته اینتکس استفاده کنید و زیر اندازی که در داخل بسته بندی وجود دارد را بر روی فوم تاتامی پهن کنید و استخر پیش ساخته را روی آن قرار دهید با پهن کردن زیر انداز فوم و زیر انداز از جنس گونی صدمه دیدن بدنه کاهش پیدا میکند طول عمر استخر را چند برابر کنید . Th is h as ​been created by GS​A Co ntent Ge ne ra᠎tor  DEMO.

2. مراحل ساخت استخر را در 10 مرحله بیان می کنیم. استخرهای پیش ساخته بتنی دارای مزایای بسیار مشهودی در مقایسه با استخرهای سنتی هستند، اما اجازه دهید لحظه ای به هر دو روی سکه نگاه کنیم. زیرا در غیر این صورت به مرور زمان پایه های آن قسمت تضعیف می گردد. برای نصب این استخر به صورت روکار، شما می توانید پایه های موجود همراه محصول را بر روی آن نصب کنید و سپس نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. هر کدام از این عوامل، به نحوی خاص بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار خواهند بود. همین مسئله هم باعث شده تا قیمت این ابزار تحت تاثیر قیمت دلار و یورو کم و زیاد شود. در نهایت، شما باید به دلار و یورو توجه داشته باشید. توجه به ابعاد این محصول به شما اجازه می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در میان استخرهای فایبرگلاس میتوان این نوع استخر را یکی از ارزانترینها به شماره میرود.

2. قبل از شروع به ساخت استخر محله را مورد بررسی قرار دهید چرا که در برخی مناطق همسایه ها اجازه ساخت نمی دهند. این استخرها که در برابر ناملایمات جوی از استحکام بالایی برخوردارند، در ویلا، باغ یا خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به خرید و فروش استخر پیش ساخته اینتکس اقدام می نمایند. برای استفاده از این استخر به صورت توکار، در ابتدا شما باید یک حفره به اندازه استخر ایجاد کنید و سپس نسبت به نصب آن اقدام نمایید. معمولا در ساخت استخر کشاورزی از هندسه های مستطیل و مربع استفاده میشود ولی استخرهای ویلایی با طرح های انتزاعی زیبایی بسیار بیشتری خواهند داشت . همچنین، در صورتی که فضای موجود برای نصب استخر محدود است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس انتخاب بهتری است، زیرا نیاز به فضای بیشتری نسبت به استخر بتنی ندارد. به همین خاطر شما با تهیه یک استخر از پیش آماده میتوانید در حیاط منزل یا ویلای شخصی خود یک استخر برای خود و خانواده تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که با استفاده از خدمات فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه عرضه انواع استخر پیش ساخته، شما می توانید همه ضمانت ها و گارانتی های مورد نیاز خود را نیز دریافت نمایید.

سکه مورد بحث به دستور رسولتگین، شاهزاده گمنام سلجوقی فارس، ضرب شدهاست. یکی از بزرگترین چالش ها در بحث نگهداری استخر نظافت آن است. جهت نصب و راه اندازی انواع استخر پیش ساخته آماده برند اینتکس و مارک بست وی در ابعاد های بزرگسال و کودک پایه دار و استخر ایزی ست با قطر زیاد و کم حتما با همکاران و نصابان شرکت شاپ اینتکس مشاوره نمایید . استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان استخر برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . مقاومت بالای این استخر در برابر نور خورشید این نتیجه را در بر دارد که هیچ گونه تغییر رنگ یا پوسیدگی در استخر مشاهده نشود و نیاز به تعمیر یا تعویض استخر نباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن