از کاناپه بادی بهره ببرید - بخوانید این 10 نکته

در حالت کلی در صورتی که این کاناپه را خریداری کرده اید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که محصولی با کیفی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در حالت کلی در صورتی که این کاناپه را خریداری کرده اید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که محصولی با کیفیت در اختیار شماست و محصول با کیفیت تر از آن کمتر در بازار یافت می شود. کاناپه بادی دو نفره محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و توانسته است در همین مدت زمان کم ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 یکی از استثنایی ترین انواع کاناپه بادی تخت شو دو نفره بوده که به صورت تخت بادی و همچنین کاناپه بادی قابل استفاده بوده و توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. استفاده از انواع مبلهای بادی و کاناپه بادی تختخواب شو چند حالته میتواند یک راهکار هوشمندانه برای جبران کمبود فضا در آپارتمانهای کوچک باشد. برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست پس از خارج نمودن کالا از بسته بندی خود آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز به صورت صحیح پهن نموده و سپس پمپ باد مربوطه را که برقی یا دستی می باشد به دریچه باد آن متصل نمایید و سپس اقدام به باد زدن نمایید.

این سه محفظه دارای دریچه های جداگانه ای هستند که در کنار کاناپه قرار دارد. برای جمع نمودن آن نیز کافیست دریچه باد آن را باز نموده تا باد آن خالی شود. اما در صورت استفاده مداوم از کاناپه بهتر است از روکش های پارچه ای یا کاور های مختلف برای آن استفاده نمود. این محصول در محیط های مختلف قرار می گیرد و برای راحتی افراد ساخته شده است. البته برای خالی کردن کامل باد درون کاناپه کافیست توسط دست و یا پمپ های باد برقی این کار را انجام دهید. پیشنهاد میشود که مبل را در جایی به دور از نور مستقیم خورشید، گرد و غبار باشد، قرار دهید. با خرید این کاناپه در واقع با یک تیر دو نشانزدهاید، هم از مزیتهای یک مبل راحتی بهرهمند میشوید و هم از امکانات و شرایط یک تخت خواب استاندارد. این محصول دو کاره بوده که هم یک کاناپه است و هم تبدیل به تشک پشتی دار میشود .

مسئله بعدی پرش بر روی این محصول می باشد. این وسیله را هرگز بر روی سنگ ریزه یا قسمتهای تیز قرار ندهید زیرا اجسام تیز امکان پاره شدن کاناپه را چند برابر می کند. همیشه کاناپه را تا آخرین حجم ممکن باد نکنید زیرا امکان ترکیده شدن آن می شود. اما در صورت استفاده کم بهتر است در زمان بیکاری کاناپه، آن را جمع نموده و در جای امنی قرار داد. این کالا به دلیل بزرگ بودن حجم خود بهتر است از پمپ های باد برقی برای آن استفاده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سوال درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .  Th᠎is po st w᠎as gener at​ed wi​th GSA Content Generator  D em᠎oversion᠎.

در ادامه به بررسی یکی از کاناپه های شرکت تهران اینتکس خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم . البته بدنه این مصحول بسیار حساس نبوده و با برخورد عادی اشیای تیز معمولی به بدنه هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد. بخش بالایی این کاناپه با آزمایش های انجام شده در تهران اینتکس از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و تحت فشار های بیش از حد اعلام شده توسط کارخانه نیز مقاوت می کند، به علاوه در برابر ضربه و حمل و نقل نیز کمترین آسیب ممکن به آن وارد می شود. یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار شرکت تهران اینتکس کاناپه های بادی می باشد که بسیاری از افراد از این محصولات برای استفاده های طولانی مدت و یا استراحت های خود از ان استفاده می کنند . مقدار وزنی که بسته بندی این کالا داشته حدود 8.1 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای حمل به هر مکانی می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن