B. C. افزایش بودجه برای استفاده از مواد مخدر, توسعه, تیم, در میان مصرف بیش از حد بحران

محتوای مقالهویکتوریا — B. C. افزایش تعداد استفاده از مواد مخدر از تیم است که ترکیب پرستاران و مشاوران و مددکار

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — B. C. افزایش تعداد استفاده از مواد مخدر از تیم است که ترکیب پرستاران و مشاوران و مددکاران اجتماعی و توسعه کارکنان برای کمک به کسانی که مبتلا به اعتیاد است.

وزیر بهداشت روانی جودی دارسی روز دوشنبه اعلام کرد $4.27 میلیون در جدید دائمی بودجه سالانه به ایجاد هفت مجتمع جدید تیم اعتیاد و گسترش نه موجود تیم است.

"ما می دانیم که از هر پنج نفر که مصرف بیش از حد تا به حال ارتباط با سیستم مراقبت های بهداشتی سال قبل از آنها کشته شده اند گفت:" دارسی.

"که تعداد بسیار بالا. اما سپس سیستم را از دست داده و مسیر آنها را ادامه نمی کند به حمایت از آنها. بنابراین این ایده از این ماده استفاده از یکپارچه تیم این است که آنها خواهد بود تیم از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و پرستاران و مددکاران اجتماعی بومی حمایت کارگران همسالان انواع و هدف آنها این است که برای اتصال مردم به درمان است."

جدید و تقویت تیم خواهد بود در 16 جوامع و اجرا توسط مقامات بهداشت محلی. دارسی گفت: هدف این است که برای پرداختن به شکاف در سیستم موجود چه می شود که در کمک به مردم برای اتصال به خدمات پرداختن به مسکن خود را نگرانی های دوران COVID-19 یا کمک به آنها دسترسی ایمن نسخه جایگزین آلوده خیابان غیر قانونی مواد مخدر در ادامه مصرف بیش از حد بحران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب