B. C. مواد مخدر-قایق کاپیتان جان استرلینگ محکوم به 40 ماه زندان

محتوای مقالهNotorious B. C. مواد مخدر-قایق کاپیتان جان (فیلیپ) Stirling جمعه محکوم شد به 40 ماه را در زندان فد

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

محتوای مقاله

Notorious B. C. مواد مخدر-قایق کاپیتان جان (فیلیپ) Stirling جمعه محکوم شد به 40 ماه را در زندان فدرال آمریکا برای قاچاق مت در دریاهای آزاد است.

استرلینگ 66 دستگیر شد آوریل گذشته خاموش سواحل اورگان در یک قایق بادبانی به نام ماندالای که نیست ثبت نام یا کانادا یا آمریکا

دستگیری آمد کمتر از یک سال پس از میلاد کاپیتان منتشر شد از ایالات متحده, زندان پس از گذراندن هفت سال برای قاچاق کوکائین.

در این زمان آمریکا افسران یافت 28 هفت-کوزه گالن مایع مت روی عرشه کشتی و همچنین به عنوان یک کیسه duffel حاوی چندین پلاستیک پیچیده آجر از پنتوباربیتال.

Stirling, 66, می تواند با آن مواجه اند زندگی در زندان را برای این مقدار را متامفتامین او قاچاق روی قایق خود را. اما در ماه ژانویه او التماس کرد گناه را به یک تعداد از در اختیار داشتن به قصد توزیع مت زیر دریایی مواد مخدر در اجرای قانون عمل می کنند.

"من باید به دقت بررسی هر بخشی از این توافقنامه با من وکیل است. من درک می کنم و به طور داوطلبانه به توافق برسند به شرایط آن. من به صراحت چشم پوشیدن از حقوق من به درخواست تجدید نظر به عنوان مشخص شده در این موافقتنامه. من آرزو می کنم به اعتراف به گناه چون در واقع من گناه" سند امضا شده توسط استرلینگ گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب