B. C. وزیر مالیه می گوید فدرال کسب و کار کوچک اجاره برنامه کمک ناقص

محتوای مقالهویکتوریا — بسیاری از B. C. کسب و کارهای کوچک در حال گرفتن کمک مالی آنها نیاز به پرداخت اجاره بها د

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — بسیاری از B. C. کسب و کارهای کوچک در حال گرفتن کمک مالی آنها نیاز به پرداخت اجاره بها در این بیماری همه گیر به دلیل نقص در اتاوا تجاری اجاره امداد برنامه می گوید استانی وزیر دارایی کارول جیمز.

جیمز ابراز نگرانی خود را به طور مستقیم به فدرال وزیر دارایی لایحه Morneau در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه گفت: کمک های اختصاص داده شده برای B. C. کسب و کارهای کوچک و صاحبخانه در حال رفتن unspent با توجه به بالا بودن آستانه مورد نیاز برای واجد شرایط این واقعیت تنها صاحبخانه و مستاجر مجاز به اعمال و عوارض دیگر است که باید دلسرد برنامه های کاربردی به برنامه است.

این مشکلات شده اند و علنا برجسته سازمان است که نشان دهنده B. C. عمده تجاری صاحبخانه و بسیاری از استان 500,000 کسب و کارهای کوچک.

"من قطعا شنیده نگرانی با صدای بلند و روشن است و ما مطرح شده بسیاری از کسانی که نگرانی های" جیمز گفت: در مصاحبه روز شنبه.

"هر دو هفته ما تماس با فدرال وزیر دارایی و هر دو هفته خودم و تعداد دیگری از وزیران را به روز رسانی. ما همیشه بالا بردن همین مسئله است که این برنامه از دست رفته است تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار کوچک است که می تواند به نفع از این برنامه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن