B. C. پارک عبور می کند به اثر می آیند جوامع بریس برای بیشتر مردم

محتوای مقاله در ادامهدر تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه 18, آیین نامه اجرایی افسران نوشت: 72 بلیط در این روستا برای

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه 18, آیین نامه اجرایی افسران نوشت: 72 بلیط در این روستا برای $195 هر کدام. در سال گذشته از آوریل تا جولای 23, افسران نوشت: 377 بلیط. در طول همان دوره در این سال آنها نوشت: 427 بلیط. در بیش از یک ساعت در جولای 15, کردن وظیفه عمومی با این نسخهها کار کارکنان نوشت 17 بلیط پارکینگ.

مک لافلین گفت: روستاییان که باید برای مقابله با جمعیت در حال چندان اشتیاقی و آئین نامه افسران هستند "واقعا جاروب کردن پا خود را."

"پس آن را کثیف وجود دارد. من گمان می کنم ما در حال رفتن به تحت محاصره برای بعد ماه و نیم دو ماه" مک لافلین گفت.

او اذعان کرد که این می تواند بدتر در حال حاضر از آن روز می گذرد در اثر هستند در برخی از نزدیکی و استانی در پارک: "ما ممکن است برخی از بیشتر سرریز."

این منطقه از شمال ونکوور تا به حال در ابتدا محدود پارکینگ در نزدیکی آن محبوب مسیرهای پیاده روی و پارک ها برای تضعیف مقصد مسافران و در حال حاضر پارک رنجرز "مدیریت ریسک" در اطراف پارکینگ و منع مردم از تجمع.

"این یک چالش است چون ما می دانیم که چگونه بسیاری از مردم می خواهید برای دریافت کردن و ورزش و تمدد اعصاب و لذت بردن از خارج از منزل. ما قطعا تشویق آنها به طور کلی برای انجام این کار, اما ما نمی خواهیم به پایمال کردن مکان های خاص گفت:" کمی.

پارک ها و سیستم های نوین در داخل و اطراف Squamish بسیار مشغول بوده است و در طول همه گیر و شهردار کارن الیوت گفت که او امیدوار است که محبوب استانی مسیرهای بازگشایی حتی با عبور از محدودیت ها را در برخی از فشار های محلی نقاط داغ.

"من فکر می کنم این پارک عبور سیستم آن را خیلی زود برای ما بگویید که چه تاثیر خواهد بود اما من فکر می کنم ایجاد برخی از فضا در برخی از مردمی' مورد علاقه پارک مفید خواهد بود," الیوت گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن